Komunikaty PR

Firma Sage wchodzi do Polski

2022-11-30  |  12:00
Biuro prasowe

Według najnowszych badań Polska jest trzecim co do wielkości rynkiem w Europie pod względem wartości sprzedaży ekspresów do kawy i wyraźnie rosnącym w segmencie premium. Konsumpcja kawy rośnie z roku na rok i coraz więcej konsumentów uświadamia sobie wagę jakości kawy. Według Euromonitor International przeciętny Polak spożywa jej około 3 kg rocznie. Z ponad 200 lokalnymi palarniami kawy, Polska stała się rynkiem niezwykle atrakcyjnym dla firmy Sage, która właśnie rozpoczyna ekspansję. Ta legendarna marka o międzynarodowym zasięgu, jest obecna w ponad 70 krajach i znana z nagradzanych i wyróżnianych przez ekspertów urządzeń kuchennych, w tym wiodących w branży ekspresów do kawy typu premium. Sage zrewolucjonizuje rynek domowych ekspresów do kawy.

 

W 2009 roku firma Sage zapoczątkowała projekt “Food thinking”, który wiąże się z wielowymiarową współpracą z baristami, szefami kuchni i konsumentami. Wszystko po to, by lepiej zrozumieć nie tylko oczekiwania, ale również niedogodności czy wyzwania związane z przygotowywaniem posiłków i napojów w domowym zaciszu. Na tej podstawie Sage opracowuje innowacyjne rozwiązania, które następnie przekuwa w technologię dostępną w oferowanych urządzeniach. 

„Według najnowszych badań Polska jest trzecim co do wielkości rynkiem w Europie pod względem wartości sprzedaży ekspresów do kawy i wyraźnie rosnącym w segmencie premium. Konsumpcja kawy rośnie z roku na rok i coraz więcej konsumentów uświadamia sobie wagę jakości kawy. Z ponad 200 lokalnymi palarniami kawy, Polska stała się rynkiem niezwykle atrakcyjnym dla firmy Sage. Dobra kawa wymaga najlepszej jakości urządzeń, aby móc cieszyć i delektować się w domowym zaciszu smakiem kawy trzeciej fali (Third Wave). Nasze doświadczenie z innych rynków pozwalają nam aspirować do pozycji lidera rynku w Polsce w kategorii  wysokiej klasy ręcznych ekspresów do kawy.”

„Cieszymy się, że możemy poinformować o naszej obecności w Polsce, oferując naszą kultową i cieszącą się międzynarodową renomą gamę ekspresów do kawy, z flagowym modelem  – Barista Express Impress. Barista Express, to klasyczny ekspres do kawy firmy Sage, który sprzedał się na całym świecie w ponad 2 milionach egzemplarzach. Najnowsza jego wersja, Barista Express Impress, oferuje najnowocześniejszą technologię, która podbije serca domowych baristów. To urządzenie, które na nowo definiuje pojęcie automatyzacji, dzięki intuicyjnej technologii „wspomaganej manualnie”, która uczy się w trakcie pracy. Polska jest jednym z rozwijających się rynków pod względem spożycia kawy – dlatego z przyjemnością oferujemy lokalnym konsumentom i kawowym geekom nowy wymiar technologii ekspresów do kawy, aby mogli przygotować najwyższej jakości kawę, jak od baristy, w domowym zaciszu w mniej niż minutę. Wprowadzenie Barista Express Impress otwiera nowy rozdział w zakresie ręcznych ekspresów Sage, które zrewolucjonizują rynek domowych ekspresów do kawy”. – powiedział Tomek Guz, Head of Eastern Europe w Sage Appliances.

Według Brytyjskiego Stowarzyszenia Kawy kawa jest najpopularniejszym napojem na świecie, każdego dnia wypijana w liczbie około dwóch miliardów filiżanek. Polska jest największym importerem kawy w Europie Wschodniej, a według Euromonitor International przeciętny Polak spożywa jej około 3 kg rocznie.[1] Dla wielu z nas kawa jest nieodłącznym elementem dnia, nie wspominając o specjalnych okazjach celebrowanych w gronie przyjaciół i rodziny, z aromatyczną i wykwintną w smaku filiżanką kawy jako wisienką na torcie.

Ekspresy do kawy marki Sage są obecnie dostępne w wybranych sklepach AGD w Polsce, takich jak Euro RTV AGD lub wkrótce w Media Markt oraz w nowo uruchomionym sklepie internetowym Sage: www.sageappliances.com/pl/pl.

 

O firmie Sage:

W ciągu ponad 80 lat Sage Appliances stała się kultową globalną marką, dostarczającą produkty kuchenne do ponad 70 krajów na całym świecie. Firma sprzedaje pod marką Sage w Europie i pod marką Breville w pozostałych częściach świata. Firma Breville poprawiła jakość życia ludzi poprzez dostarczanie genialnych innowacji i przemyślanych projektów opartych na głębokiej wiedzy konsumenckiej, umożliwiając ludziom robienie rzeczy w łatwiejszy i bardziej spektakularny sposób, niż myśleli, w domowym zaciszu.

 


[1] Consumer Foodservice in Poland | Market Research Report | Euromonitor

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Polityka

Prof. Kołodko: Elon Musk stracił na roli doradcy Donalda Trumpa. Można mieć zastrzeżenia do rezultatów jego misji

Po pół roku szefowania Departamentowi Efektywności Rządowej (DOGE), którego celem było znalezienie oszczędności kosztem cięć personalnych w administracji federalnej, Elon Musk zdecydował się na rezygnację z politycznej kariery i powrót do świata biznesu. Jego Tesla nie może zaliczyć I kwartału br. do udanych. Zdaniem byłego ministra finansów prof. Grzegorza Kołodki do rezultatów pracy Muska można mieć wiele zastrzeżeń, choć część założeń udało mu się wykonać.

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Ochrona środowiska

Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.