Firma Sage wchodzi do Polski
Według najnowszych badań Polska jest trzecim co do wielkości rynkiem w Europie pod względem wartości sprzedaży ekspresów do kawy i wyraźnie rosnącym w segmencie premium. Konsumpcja kawy rośnie z roku na rok i coraz więcej konsumentów uświadamia sobie wagę jakości kawy. Według Euromonitor International przeciętny Polak spożywa jej około 3 kg rocznie. Z ponad 200 lokalnymi palarniami kawy, Polska stała się rynkiem niezwykle atrakcyjnym dla firmy Sage, która właśnie rozpoczyna ekspansję. Ta legendarna marka o międzynarodowym zasięgu, jest obecna w ponad 70 krajach i znana z nagradzanych i wyróżnianych przez ekspertów urządzeń kuchennych, w tym wiodących w branży ekspresów do kawy typu premium. Sage zrewolucjonizuje rynek domowych ekspresów do kawy.
W 2009 roku firma Sage zapoczątkowała projekt “Food thinking”, który wiąże się z wielowymiarową współpracą z baristami, szefami kuchni i konsumentami. Wszystko po to, by lepiej zrozumieć nie tylko oczekiwania, ale również niedogodności czy wyzwania związane z przygotowywaniem posiłków i napojów w domowym zaciszu. Na tej podstawie Sage opracowuje innowacyjne rozwiązania, które następnie przekuwa w technologię dostępną w oferowanych urządzeniach.
„Według najnowszych badań Polska jest trzecim co do wielkości rynkiem w Europie pod względem wartości sprzedaży ekspresów do kawy i wyraźnie rosnącym w segmencie premium. Konsumpcja kawy rośnie z roku na rok i coraz więcej konsumentów uświadamia sobie wagę jakości kawy. Z ponad 200 lokalnymi palarniami kawy, Polska stała się rynkiem niezwykle atrakcyjnym dla firmy Sage. Dobra kawa wymaga najlepszej jakości urządzeń, aby móc cieszyć i delektować się w domowym zaciszu smakiem kawy trzeciej fali (Third Wave). Nasze doświadczenie z innych rynków pozwalają nam aspirować do pozycji lidera rynku w Polsce w kategorii wysokiej klasy ręcznych ekspresów do kawy.”
„Cieszymy się, że możemy poinformować o naszej obecności w Polsce, oferując naszą kultową i cieszącą się międzynarodową renomą gamę ekspresów do kawy, z flagowym modelem – Barista Express Impress. Barista Express, to klasyczny ekspres do kawy firmy Sage, który sprzedał się na całym świecie w ponad 2 milionach egzemplarzach. Najnowsza jego wersja, Barista Express Impress, oferuje najnowocześniejszą technologię, która podbije serca domowych baristów. To urządzenie, które na nowo definiuje pojęcie automatyzacji, dzięki intuicyjnej technologii „wspomaganej manualnie”, która uczy się w trakcie pracy. Polska jest jednym z rozwijających się rynków pod względem spożycia kawy – dlatego z przyjemnością oferujemy lokalnym konsumentom i kawowym geekom nowy wymiar technologii ekspresów do kawy, aby mogli przygotować najwyższej jakości kawę, jak od baristy, w domowym zaciszu w mniej niż minutę. Wprowadzenie Barista Express Impress otwiera nowy rozdział w zakresie ręcznych ekspresów Sage, które zrewolucjonizują rynek domowych ekspresów do kawy”. – powiedział Tomek Guz, Head of Eastern Europe w Sage Appliances.
Według Brytyjskiego Stowarzyszenia Kawy kawa jest najpopularniejszym napojem na świecie, każdego dnia wypijana w liczbie około dwóch miliardów filiżanek. Polska jest największym importerem kawy w Europie Wschodniej, a według Euromonitor International przeciętny Polak spożywa jej około 3 kg rocznie.[1] Dla wielu z nas kawa jest nieodłącznym elementem dnia, nie wspominając o specjalnych okazjach celebrowanych w gronie przyjaciół i rodziny, z aromatyczną i wykwintną w smaku filiżanką kawy jako wisienką na torcie.
Ekspresy do kawy marki Sage są obecnie dostępne w wybranych sklepach AGD w Polsce, takich jak Euro RTV AGD lub wkrótce w Media Markt oraz w nowo uruchomionym sklepie internetowym Sage: www.sageappliances.com/pl/pl.
O firmie Sage:
W ciągu ponad 80 lat Sage Appliances stała się kultową globalną marką, dostarczającą produkty kuchenne do ponad 70 krajów na całym świecie. Firma sprzedaje pod marką Sage w Europie i pod marką Breville w pozostałych częściach świata. Firma Breville poprawiła jakość życia ludzi poprzez dostarczanie genialnych innowacji i przemyślanych projektów opartych na głębokiej wiedzy konsumenckiej, umożliwiając ludziom robienie rzeczy w łatwiejszy i bardziej spektakularny sposób, niż myśleli, w domowym zaciszu.
[1] Consumer Foodservice in Poland | Market Research Report | Euromonitor

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.