4D Grupa - czas podsumowań i snucia planów
Od momentu powstania w 2020 roku, szybko zdołała zająć istotne miejsce na polskim rynku budowlanym. Do Zintegrowanej Sieci Hurtowni Dachowych, bo o niej mowa, należą dziś czołowe hurtownie dachowe w kraju. Z grupą współpracują również najwięksi producenci materiałów budowlanych. Jak z perspektywy jej Prezesa wyglądały ostatnie miesiące? Co firma planuje w nadchodzącym roku?
Spojrzenie wstecz
- Rok 2022 z całą pewnością możemy zaliczyć do bardzo udanych. Nieustannie umacniamy swoją pozycję jako ważny i prężnie rozwijający się partner biznesowy. Dowodem na to jest pozyskiwanie do współpracy kolejnych mocnych, rynkowych graczy — wiodących producentów materiałów budowlanych oraz renomowane hurtownie — mówi Tomasz Piotrowski, Prezes Zarządu 4D Grupa. - Jednym z ważniejszych projektów, który udało się zrealizować w ostatnich miesiącach, była seria spotkań z przedstawicielami współpracujących z nami firm. Cykl pod nazwą „Śniadania Marketingowe w 4D Grupie” był okazją do wspólnych rozmów o działaniach marketingowych i prosprzedażowych, a także polem do wymiany doświadczeń oraz pomysłów dotyczących współpracy - dodaje. Mijający rok to także okres sukcesów na innych polach. Lista wyróżnień 4D Grupy powiększyła się o tytuł "Marki Uznanej Na Polskim Rynku", który przyznawany jest od 18 lat przez Instytut Badań Marki. Projekt dedykowany jest przedsiębiorstwom i instytucjom publicznym, które w szczególny sposób troszczą się o swoich klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych. Najważniejszym biznesowym wskaźnikiem sukcesu Grupy, jest stale powiększające się grono jaj dostawców i współpracujących hurtowni. Na koniec 2022 roku, 4D Grupę tworzy ponad 50 uznanych hurtowni dachowych!
Wizja przyszłości
Plany na przyszły rok zakładają dalszą pracę nad poszerzaniem sieci hurtowni, wchodzących w skład 4D Grupa. - Nie zwalniamy tempa! W kolejnych 12 miesiącach chcemy się skupić na budowaniu świadomości i rozpoznawalności naszej marki — Montica — oraz rozszerzaniu jej oferty produktowej, tak by w przyszłości móc oferować jak najszerszy zakres towarów dla dekarzy i inwestorów — wyjaśnia Tomasz Piotrowski. Rok 2023 upłynie w 4D Grupie także pod znakiem kontynuacji cyklicznych szkoleń i webinariów, które podnoszą poziom wiedzy menadżerskiej oraz produktowej wśród właścicieli i pracowników hurtowni.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.