Komunikaty PR

4D Grupa - czas podsumowań i snucia planów

2022-12-15  |  14:00

Od momentu powstania w 2020 roku, szybko zdołała zająć istotne miejsce na polskim rynku budowlanym. Do Zintegrowanej Sieci Hurtowni Dachowych, bo o niej mowa, należą dziś czołowe hurtownie dachowe w kraju. Z grupą współpracują również najwięksi producenci materiałów budowlanych. Jak z perspektywy jej Prezesa wyglądały ostatnie miesiące? Co firma planuje w nadchodzącym roku?

Spojrzenie wstecz 

- Rok 2022 z całą pewnością możemy zaliczyć do bardzo udanych. Nieustannie umacniamy swoją pozycję jako ważny i prężnie rozwijający się partner biznesowy. Dowodem na to jest pozyskiwanie do współpracy kolejnych mocnych, rynkowych graczywiodących producentów materiałów budowlanych oraz renomowane hurtownie — mówi Tomasz Piotrowski, Prezes Zarządu 4D Grupa. - Jednym z ważniejszych projektów, który udało się zrealizować w ostatnich miesiącach, była seria spotkań z przedstawicielami współpracujących z nami firm. Cykl pod nazwą „Śniadania Marketingowe w 4D Grupie” był okazją do wspólnych rozmów o działaniach marketingowych i prosprzedażowych, a także polem do wymiany doświadczeń oraz pomysłów dotyczących współpracy - dodaje. Mijający rok to także okres sukcesów na innych polach. Lista wyróżnień 4D Grupy powiększyła się o tytuł "Marki Uznanej Na Polskim Rynku", który przyznawany jest od 18 lat przez Instytut Badań Marki. Projekt dedykowany jest przedsiębiorstwom i instytucjom publicznym, które w szczególny sposób troszczą się o swoich klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych. Najważniejszym biznesowym wskaźnikiem sukcesu Grupy, jest stale powiększające się grono jaj dostawców i współpracujących hurtowni. Na koniec 2022 roku, 4D Grupę tworzy ponad 50 uznanych hurtowni dachowych!

Wizja przyszłości

Plany na przyszły rok zakładają dalszą pracę nad poszerzaniem sieci hurtowni, wchodzących w skład 4D Grupa. - Nie zwalniamy tempa! W kolejnych 12 miesiącach chcemy się skupić na budowaniu świadomości i rozpoznawalności naszej marki — Montica — oraz rozszerzaniu jej oferty produktowej, tak by w przyszłości móc oferować jak najszerszy zakres towarów dla dekarzy i inwestorów — wyjaśnia Tomasz Piotrowski. Rok 2023 upłynie w 4D Grupie także pod znakiem kontynuacji cyklicznych szkoleń i webinariów, które podnoszą poziom wiedzy menadżerskiej oraz produktowej wśród właścicieli i pracowników hurtowni. 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.