4D Grupa wyróżniona certyfikatem "MARKA UZNANA NA POLSKIM RYNKU"
Działająca na rynku od 2020 roku 4D Grupa umacnia swoją pozycję jako ważny i prężnie rozwijający się partner biznesowy. Dowodem na to jest pozyskiwanie do współpracy kolejnych mocnych, rynkowych graczy - wiodących producentów materiałów budowlanych oraz renomowane hurtownie. Do listy sukcesów firmy dopisać można kolejne wyróżnienie. Tym razem jest to przyznawany przez Instytut Badań Marki certyfikat - “MARKA UZNANA NA POLSKIM RYNKU”, potwierdzający dbałość o najwyższą jakość usług oraz zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta.
IBM to niezależna firma badawcza, która działa od 2004 roku. Stworzony przez nią projekt certyfikacyjny „MARKA UZNANA NA POLSKIM RYNKU” dedykowany jest przedsiębiorstwom i instytucjom publicznym, które w szczególny sposób troszczą się o swoich klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych. Przyznawane co roku wyróżnienia potwierdzają transparentność, uczciwość i poszanowanie szeroko pojętej etyki biznesu przez odznaczone podmioty. Stanowią także poświadczenie ich pozytywnych relacji z rynkowym otoczeniem. Co szczególnie istotne - przyznanie wyróżnienia poparte jest rzetelnymi badaniami rynku i następuje nie tylko na wniosek zainteresowanych nim firm i instytucji, ale przede wszystkim w odpowiedzi na rekomendacje składane przez samych klientów, pracowników czy interesariuszy.
- Niezwykle cieszymy się z certyfikatu przyznanego przez Instytut Badań Marki. To dla nas szczególnie ważne wyróżnienie - nie tylko dlatego, że jest ono pierwszym w historii naszej firmy, ale także ze względu na sposób wyłaniania laureatów. 4D Grupa to młoda marka, obecna na rynku od 2020 roku. W zaledwie 2 lata udało nam się zyskać zaufanie współpracujących z nami producentów oraz hurtowni w całej Polsce. Pracujący z nami ludzie przekonali się, że wyznawane przez nas wartości i sposób prowadzenia biznesu nastawiony jest na dialog. Serdecznie dziękujemy i jednocześnie gratulujemy wszystkim hurtowniom dachowym 4D Grupa, gdyż jest to nagroda za wzajemne zaangażowanie, uczciwość i szacunek, które przejawiają się w każdym aspekcie naszej współpracy - mówi Tomasz Piotrowski, Prezes Zarządu 4D Grupa.
Certyfikat „MARKA UZNANA NA POLSKIM RYNKU” stanowi rynkowe wyróżnienie wśród konkurencji, umacnia pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa lub instytucji, podkreślając ich prestiż. Jego laureaci stanowią elitarne grono firm wiarygodnych i odpowiedzialnych.
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Nowa era w branży imprez firmowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.