Komunikaty PR

Andrzej Wodzyński z nagrodą Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości.

2024-12-06  |  01:00

Grupa Tubądzin, jako wiodący producent reprezentujący branżę ceramiczną, została zaproszona do uczestnictwa w II Kongresie Biznes Polska Świat. To wydarzenie, koncentrujące się wokół przyszłości polskiej gospodarki i społeczeństwa w globalnej perspektywie. Dyskusje w ramach kongresu skupiły się wokół trzech bloków tematycznych: Global Economy, Tech & AI oraz Education & Social Impact.

 

Do udziału w Kongresie została zaproszona również Grupa Tubądzin. Jej przedstawiciel – Wiceprezes Zarządu Amadeusz Kowalski – wziął udział w panelu dyskusyjnym pt.  „Czy polska dyplomacja jest skutecznym wsparciem dla polskich firm? Ekspansja polskiego biznesu”. W gronie ekspertów i liderów polskich przedsiębiorstw omówiono wyzwania, jakie stoją przed rodzimymi firmami, dążącymi do zdobywania nowych rynków międzynarodowych. W swojej wypowiedzi podkreślił znaczenie wsparcia państwa dla branży ceramicznej, która zmaga się z nieuczciwą konkurencją, m.in. ze strony firm stosujących dumpingowe praktyki.

 

– Branża ceramiczna, o której bez cienia przesady można powiedzieć, że jest chlubą polskiej gospodarki, potrzebuje konkretnych działań ze strony ustawodawcy – na przykład wsparcia z nieuczciwymi praktykami stosowanymi przez przedsiębiorstwa produkcyjne ulokowane w Indiach – przekonuje Amadeusz Kowalski, Wiceprezes Zarządu Grupy Tubądzin. 

 

Roundtable Przedsiębiorców

 

Oprócz udziału w panelu dyskusyjnym na temat roli dyplomacji w kontekście rozwoju polskiej gospodarki, Grupa Tubądzin została zaproszona do zamkniętego spotkania dla przedsiębiorców. Tzw. roundtable zorganizowano z myślą o rozmowie na temat wyzwań stojących przed polskimi przedsiębiorcami i o sformowaniu postulatów, jakiego wsparcia, rozwiązań i możliwości działania oczekują, aby tworzyć silną polską gospodarkę.

 

– Cieszy nas, że przedstawiciele rządowych instytucji zapraszają przedsiębiorstwa 'do stołu', chcą nas słuchać i rozmawiać. To bardzo obiecujący sygnał, który pozwala wierzyć, że wspólnymi siłami uda się wypracować skuteczne mechanizmy ochrony i promocji polskich marek za granicą – dodaje Amadeusz Kowalski, Wiceprezes Zarządu Grupy Tubądzin. 

 

Nagroda Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości

 

Zwieńczeniem II Kongresu Biznes Polska i Świat było przyznanie Andrzejowi Wodzyńskiemu, właścicielowi i założycielowi Grupy Tubądzin, nagrody Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości. - Założyciel i właściciel firmy jest przedsiębiorcą przez wielkie „P”. Regularnie wspiera lokalną społeczność, a także angażuje się w wielkie ogólnopolskie przedsięwzięcia, organizowane wspólnie przez polski biznes; wspiera kulturę, promuje artystów, blisko z nimi współpracując i integrując ich prace z designem produktu. Marka znana jest na ponad 70 rynkach zagranicznych i bez wątpienia promuje produkty z napisem „made in Poland” – uzasadniali organizatorzy Kongresu. 

 

Statuetkę w imieniu Andrzeja Wodzyńskiego odebrał Wiceprezes Zarządu Grupy Tubądzin, Amadeusz Kowalski. Warto odnotować, że Kapituła Biznesu wskazała jedynie dwóch laureatów – byłego Wicepremiera RP Leszka Balcerowicza oraz właśnie Andrzeja Wodzyńskiego, właściciela i założyciela Grupy Tubądzin. 

 

Grupa Tubądzin, jako jedna z wiodących polskich firm w branży ceramicznej, od lat z powodzeniem zdobywa uznanie na rynkach międzynarodowych. Udział w takich wydarzeniach, jak II Kongres Biznes Polska Świat, jest elementem strategii firmy, która dąży do wzmocnienia pozycji polskiego biznesu w globalnej gospodarce.

 

Kongres Biznes Polska Świat zgromadził liderów biznesu, przedstawicieli administracji publicznej oraz ekspertów, którzy wspólnie omawiali możliwości i wyzwania związane z ekspansją polskich firm na rynki zagraniczne. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.