Komunikaty PR

Andrzej Wodzyński z nagrodą Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości.

2024-12-06  |  01:00

Grupa Tubądzin, jako wiodący producent reprezentujący branżę ceramiczną, została zaproszona do uczestnictwa w II Kongresie Biznes Polska Świat. To wydarzenie, koncentrujące się wokół przyszłości polskiej gospodarki i społeczeństwa w globalnej perspektywie. Dyskusje w ramach kongresu skupiły się wokół trzech bloków tematycznych: Global Economy, Tech & AI oraz Education & Social Impact.

 

Do udziału w Kongresie została zaproszona również Grupa Tubądzin. Jej przedstawiciel – Wiceprezes Zarządu Amadeusz Kowalski – wziął udział w panelu dyskusyjnym pt.  „Czy polska dyplomacja jest skutecznym wsparciem dla polskich firm? Ekspansja polskiego biznesu”. W gronie ekspertów i liderów polskich przedsiębiorstw omówiono wyzwania, jakie stoją przed rodzimymi firmami, dążącymi do zdobywania nowych rynków międzynarodowych. W swojej wypowiedzi podkreślił znaczenie wsparcia państwa dla branży ceramicznej, która zmaga się z nieuczciwą konkurencją, m.in. ze strony firm stosujących dumpingowe praktyki.

 

– Branża ceramiczna, o której bez cienia przesady można powiedzieć, że jest chlubą polskiej gospodarki, potrzebuje konkretnych działań ze strony ustawodawcy – na przykład wsparcia z nieuczciwymi praktykami stosowanymi przez przedsiębiorstwa produkcyjne ulokowane w Indiach – przekonuje Amadeusz Kowalski, Wiceprezes Zarządu Grupy Tubądzin. 

 

Roundtable Przedsiębiorców

 

Oprócz udziału w panelu dyskusyjnym na temat roli dyplomacji w kontekście rozwoju polskiej gospodarki, Grupa Tubądzin została zaproszona do zamkniętego spotkania dla przedsiębiorców. Tzw. roundtable zorganizowano z myślą o rozmowie na temat wyzwań stojących przed polskimi przedsiębiorcami i o sformowaniu postulatów, jakiego wsparcia, rozwiązań i możliwości działania oczekują, aby tworzyć silną polską gospodarkę.

 

– Cieszy nas, że przedstawiciele rządowych instytucji zapraszają przedsiębiorstwa 'do stołu', chcą nas słuchać i rozmawiać. To bardzo obiecujący sygnał, który pozwala wierzyć, że wspólnymi siłami uda się wypracować skuteczne mechanizmy ochrony i promocji polskich marek za granicą – dodaje Amadeusz Kowalski, Wiceprezes Zarządu Grupy Tubądzin. 

 

Nagroda Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości

 

Zwieńczeniem II Kongresu Biznes Polska i Świat było przyznanie Andrzejowi Wodzyńskiemu, właścicielowi i założycielowi Grupy Tubądzin, nagrody Ambasadora Polskiej Przedsiębiorczości. - Założyciel i właściciel firmy jest przedsiębiorcą przez wielkie „P”. Regularnie wspiera lokalną społeczność, a także angażuje się w wielkie ogólnopolskie przedsięwzięcia, organizowane wspólnie przez polski biznes; wspiera kulturę, promuje artystów, blisko z nimi współpracując i integrując ich prace z designem produktu. Marka znana jest na ponad 70 rynkach zagranicznych i bez wątpienia promuje produkty z napisem „made in Poland” – uzasadniali organizatorzy Kongresu. 

 

Statuetkę w imieniu Andrzeja Wodzyńskiego odebrał Wiceprezes Zarządu Grupy Tubądzin, Amadeusz Kowalski. Warto odnotować, że Kapituła Biznesu wskazała jedynie dwóch laureatów – byłego Wicepremiera RP Leszka Balcerowicza oraz właśnie Andrzeja Wodzyńskiego, właściciela i założyciela Grupy Tubądzin. 

 

Grupa Tubądzin, jako jedna z wiodących polskich firm w branży ceramicznej, od lat z powodzeniem zdobywa uznanie na rynkach międzynarodowych. Udział w takich wydarzeniach, jak II Kongres Biznes Polska Świat, jest elementem strategii firmy, która dąży do wzmocnienia pozycji polskiego biznesu w globalnej gospodarce.

 

Kongres Biznes Polska Świat zgromadził liderów biznesu, przedstawicieli administracji publicznej oraz ekspertów, którzy wspólnie omawiali możliwości i wyzwania związane z ekspansją polskich firm na rynki zagraniczne. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.