Armatis stawia na Trójmiasto
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
Armatis, jeden z największych działających w Polsce outsourcerów obsługi klienta i sprzedaży, oficjalnie otworzył swoje nowe biuro w Gdańsku w budynku biurowym Wave. Firma chce zatrudnić w nowej lokalizacji ok. 280 pracowników w ciągu najbliższego roku, którzy dołączą do pierwszych zespołów już pracujących w biurze. W ten sposób oddział w Gdańsku stanie się jednym z największych centrów outsourcingu wielojęzycznej obsługi klienta i sprzedaży w Polsce.
Armatis na zasadzie pilotażowej prowadził kilka projektów ze swojego nowego biura w Gdańsku od lata br., a wcześniej był aktywny na trójmiejskim rynku rekrutując pracowników do projektów zdalnych. Jednak dopiero kilka dni temu miało miejsce oficjalne otwarcie nowego biura, co stało się też okazją do szerszego ujawnienia planów Armatis związanych z Trójmiastem.
Olbrzymi potencjał Trójmiasta dla branży BPO
„Przed wyborem Gdańska na nową lokalizację naszego biura starannie przeanalizowaliśmy rynek, dodatkowo podjęliśmy współpracę z Invest in Pomerania. Wniosek był jeden: ten region ma olbrzymi potencjał ze względu na potencjał ludzki. Pokazuje to choćby niedawne badanie firmy Antal, wedle którego Gdańsk jest drugim miastem w Polsce, do którego ludzie najchętniej się przeprowadzają ze względu na bardzo dobrą jakość życia. Jest to dla nas bardzo ważne, bo planujemy sukcesywnie rozwijać naszą obecność na trójmiejskim rynku” – mówi Krzysztof Lewiński, Prezes Armatis Polska.
Pracownicy gdańskiego biura Armatis będą pracowali przede wszystkim w projektach wielojęzycznych realizowanych dla wielu globalnych marek. Usługi wielojęzycznych centrów obsługi są obecnie bardzo poszukiwane na rynku. Konsumenci oczekują, aby marki oferowały im doświadczenia konsumenckie w ich własnym języku, a nie jedynie w języku angielskim. Potwierdzają to choćby badania Komisji Europejskiej, wedle których 82% konsumentów jest mniej skłonnych do zakupu produktów, jeśli nie są one oferowane w ich rodzimym języku. Nie ma przy tym znaczenia poziom ich znajomości języka angielskiego.
„Trójmiasto – będące znaczącym centrum akademickim, a także przyciągające szereg młodych ludzi z innych części Polski oraz Europy – daje nam dostęp do wykształconych i znających języki kandydatów. Na tej bazie budujemy nasz kolejny wielojęzyczny hub zaspokajający nasze plany rozwojowe” – powiedział Krzysztof Lewiński.
Ile osób przyjmie do pracy Armatis?
Przemysław Paliszewski, Site Director Armatis Polska, poinformował, że w gdańskim biurze pracuje już 120 osób. Średnia wieku pracowników wynosi 27 lat. Nabór trwał niecałe pół roku.
„Powierzchnia biura, którą dysponujemy, daje nam możliwości zwiększenia zatrudnienia do 280 osób. Przy takim tempie rekrutacji jak do tej pory szacuję, że stanie się to w ciągu kilku najbliższych miesięcy” - dodał Przemysław Paliszewski.
Armatis zatrudnia obecnie ok. 2000 pracowników i współpracowników w 6 biurach w Polsce. Oprócz Gdańska, są to także Bielsko-Biała, Katowice, Kraków, Stalowa Woli i Warszawa. Armatis realizuje projekty dla znanych marek z takich sektorów, jak bankowość, turystyka, e-commerce, media i telekomunikacja, branża lotnicza.
„Oferujemy możliwość pracy zarówno dla doświadczonych specjalistów, jak i osób stawiających pierwsze kroki na rynku pracy. Mogą oni liczyć na profesjonalne szkolenia wstępne przygotowujące do pracy, które dają bogatą wiedzę z obszaru obsługi klienta i sprzedaży, a także szkolenia rozwojowe w trakcie zatrudnienia. Zaletą pracy w naszej firmie jest klarowna ścieżka kariery, konkurencyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe premie uzależnione od realizacji wyników, a także szereg benefitów pozapłacowych. Jest również możliwość pracy zdalnej - w tym trybie pracuje aktualnie 30% naszych ludzi, którzy preferują tę formę pracy” – wylicza Krzysztof Lewiński.
Dodatkowe informacje o Armatis
Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób.
Więcej informacji na temat firmy Armatis Polska jest dostępne na stronie: https://www.armatis.com/pl.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.