Komunikaty PR

Armatis zdobywa nagrodę Outsourcing Stars, podsumowuje rok

2021-07-27  |  11:35
Biuro prasowe
Kontakt
PR Solutions
Agencja PR

ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl

Armatis, firma specjalizująca się w outsourcingu działów obsługi klienta i sprzedaży, pomimo pandemii ma za sobą doskonały rok. Firma zwiększyła zatrudnienie z 1162 pracowników w styczniu 2020 roku do ok. 1400 osób obecnie, a jej przychody wzrosły w minionym roku aż o 30 proc. Osiągnięcia firmy potwierdza nagroda Outsourcing Stars w kategorii Call Contact Center, którą przyznała niedawno Armatisowi fundacja ProProgressio.

Kluczowym wydarzeniem minionego roku dla Armatis było przejęcie Contact Center CANAL+ w Katowicach. Zakup ten wynikał z zacieśnienia strategicznej wieloletniej współpracy pomiędzy CANAL+ i Armatis. W ten sposób Armatis zwiększył liczbę swoich oddziałów w Polsce do pięciu. Cztery wcześniejsze są zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Bielsku-Białej i Stalowej Woli.

Usługi Armatis dot. outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży cieszyły się także dużym zainteresowaniem już po wybuchu pandemii. Firmie bardzo pomógł jej główny wyróżnik, jakim jest elastyczność, który umożliwia klientom Armatis łatwe i szybkie skalowanie outsourcowanego zespołu. Dzięki temu w czasie lockdownu mogli oni praktycznie z dnia na dzień dostosować liczbę outsourcowanych pracowników adekwatnie do zapotrzebowania, które w wielu przypadkach skokowo wzrosło. Umożliwiło to Armatisowi nie tylko utrzymanie dotychczasowych klientów, ale także zdobycie wielu nowych.

„Paradoksalnie pandemia pomogła nam w rozwoju, bo wyeksponowała korzyści z outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, do których należą przede wszystkim możliwość elastycznego reagowania na zawirowania na rynku oraz efektywność kosztowa” – mówi Krzysztof Lewiński, Dyrektor Krajowy Armatis Polska.

Praca zdalna na plus

Jak podkreśla przedstawiciel Armatis, olbrzymim wyzwaniem dla firmy w okresie pandemii była także konieczność bardzo szybkiej transformacji w kierunku pracy zdalnej. Armatis zdołał tego dokonać w ciągu półtora miesiąca, wykorzystując posiadaną technologię i najlepsze praktyki z dotychczasowych doświadczeń.  Wszystko odbyło się w sposób niezauważalny dla klientów, z zachowaniem jakości świadczonych usług i pełnego bezpieczeństwa - w czym pomógł m.in. specjalnie utworzony zestaw procedur, regulujący wszystkie aspekty pracy zdalnej.

Partnerzy Armatis Polska wskazywali, że szybka reakcja firmy pozwoliła zachować im ciągłość działania i zapewnić obsługę dodatkowych wolumenów, które pojawiły się w związku z pandemią. Praca zdalna nie okazała się także problemem dla pracowników Armatis.  

„Zagwarantowaliśmy naszym agentom - zainteresowanym zatrudnieniem w tym trybie - bezpieczny dostęp do dokładnie takiego samego środowiska pracy, jaki mieliby przychodząc do biura. Bardzo szybko ujawniły się także dodatkowe plusy związane z pracą zdalną, które były związane przede wszystkim z możliwością rekrutacji pracowników z potrzebnymi kompetencjami z całej Polski, a nie tylko z miast, gdzie mamy nasze biura” – mówi Krzysztof Lewiński.

W okresie pandemii w trybie zdalnym pracowało około 70 proc. pracowników Armatis. Aktualnie w tym trybie nadal pracuje ponad 40 proc. agentów, którzy preferują tę formę zatrudnienia.

Outsourcing Stars kolejną nagrodą dla Armatis

Ukoronowaniem osiągnieć Armatis w minionym roku rok było przyznanie nagrody Outsourcing Stars w kategorii Call Contact Center. Armatis został także uhonorowany tytułem „Najszybciej rozwijającej się organizacji sektora nowoczesnych usług dla biznesu”. Outsourcing Stars jest jedynym w Polsce niekomercyjnym konkursem dla sektora nowoczesnych usług dla biznesu, którego organizatorem jest Fundacja ProProgressio. Jest to już drugie takie wyróżnienie dla Armatis, bo podobny tytuł firma zdobyła w 2016 roku. Firma znalazła się też na liście „300 Najlepszych Polskich Pracodawców w 2020 roku” według magazynu Forbesa.

Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego  wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób. Dodatkowe informacje na temat Armatis Polska są dostępne tutaj: https://www.armatis.com/pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.