Komunikaty PR

ASB Poland dołącza do swoich struktur firmę księgową

2023-01-30  |  16:00
Biuro prasowe

ASB Poland, wiodąca firma na rynku profesjonalnych usług doradczych i outsourcingowych dla biznesu, będąca częścią międzynarodowej grupy ASB działającej w regionie CEE, dołącza do swoich struktur firmę księgową z bogatym doświadczeniem na rynku - PGA Accounting. W wyniku połączenia ASB Poland znacząco wzmacnia swój zespół księgowy, a także otwiera w Płocku – czwarty już, po Warszawie, Toruniu i Wrocławiu – oddział w Polsce. Połączenie ze spółką PGA Accounting jest jednocześnie elementem zacieśniania współpracy z Polską Grupą Audytorską świadczącą usługi audytorskie i doradcze.

 

ASB specjalizuje się w usługach outsourcingu w zakresie księgowości, kadr i płac, doradztwa podatkowego oraz cen transferowych, zarządzania powierniczego i obsługi korporacyjnej. Spółka jest obecna w Europie Środkowo-Wschodniej od 2002 roku i systematycznie zwiększa swój udział w rynku profesjonalnych usług dla biznesu. Połączenie z PGA Accounting jest już kolejną tego rodzaju transakcją ASB zrealizowaną w Polsce. Dzięki połączeniu spółek, ASB wzmacnia swoje zasoby o kolejnych 25 specjalistów, a łącznie zespół w Polsce będzie liczyć blisko 250 pracowników.

 

„Od wielu lat rośniemy w tempie minimum 20% rocznie, znacznie wyprzedzając rynek. Ubiegły, 2022 rok zamknęliśmy z rekordowym, ponad 40% wzrostem. Mam szczere przekonanie, że nasza strategia dalszego, dynamicznego rozwoju ASB zarówno na Polsce, jak i regionie, zakładająca stałe i systematyczne rozszerzenie portfolio naszych usług w oparciu o współpracę z doświadczonymi praktykami i specjalistami w swoich dziedzinach, jest najlepszą receptą na sukces - mówi Przemysław Oleksy, dyrektor zarządzający ASB w Polsce. - I nie chodzi mi tylko o nasz sukces, ale także - a właściwie przede wszystkim - o sukces naszych klientów. To ich potrzeby są dla nas na pierwszym miejscu, a ASB nie ma być >>tylko<< dostawcą usług księgowych, podatkowych czy kadrowo-płacowych, ale również prawdziwym partnerem i filarem w rozwoju biznesu naszych klientów.”

 

ASB obchodzi w tym roku 15-lecie swojej działalności w Polsce, a jako część międzynarodowej grupy firm doradczych od lat stawia na współpracę z klientami zagranicznymi. Od lat pracuje głównie dla spółek z kapitałem z Wielkiej Brytanii, USA oraz krajów azjatyckich. Wzmocnienie zespołu ekspertami PGA Accounting pozwoli firmie na otworzenie się na nowy rynek, gdyż PGA Accounting posiada rozległe doświadczenie w obsłudze klientów z kapitałem z Włoch oraz zatrudnia ekspertów biegle władających językiem włoskim.

 

„Z wielką przyjemnością informujemy o dołączeniu do ASB Poland - mówi Agnieszka Górecka, członek zarządu PGA Accounting. - Od lat dostarczamy klientom praktyczne i dopasowane do potrzeb rozwiązania w zakresie księgowości, które mają umożliwić osiągnięcie celów biznesowych zamiast analiz teoretycznych. Teraz, dzięki współpracy z ASB, poszerzamy portfolio usług o doradztwo podatkowe, wsparcie transakcyjne, usługi korporacyjne, czy nawet wdrożenia systemów IT i automatyzację procesów. Dołączanie do struktur międzynarodowej grupy doradczej niesie także nowe perspektywy rozwoju zawodowego dla ekspertów, którzy tworzą zespół PGA Accounting.”

 

W perspektywie najbliższych miesięcy Zarząd ASB planuje dalszą, systematyczną rozbudowę dotychczasowych struktur, także z uwzględnieniem nowego oddziału w Płocku.

 

Obecnie ASB obsługuje kilkaset spółek z wielu branż, za pośrednictwem biur w Warszawie, Toruniu, Wrocławiu, Pradze, Bratysławie i Budapeszcie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.