Komunikaty PR

Branża Beauty – popyt czy przesyt? Rozmowa z Izabelą Księżyk

2021-05-24  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
PROVEMA
Provema Sp. z o.o.

Konduktorska 33
40-155 Katowice
provema|provema.pl| |provema|provema.pl
575282018
www.provema.pl

Jeszcze kilka lat temu mogło się wydawać, że w porównaniu z innymi krajami europejskimi, w Polsce podejście do zabiegów kosmetycznych jest ostrożne, ale i same usługi są niekoniecznie popularne. Z biegiem czasu okazało się jednak, że zawody takie jak kosmetyczka czy fryzjer stają się deficytowe, a coraz więcej ludzi chce dbać o swój wygląd. Zapytaliśmy o zdanie właścicielkę Salonu Urody "IZABELA" - Izabelę Księżyk. 

Czy wejście w branżę beauty było dobrą decyzją?

Tak. Zdecydowanie. To co robimy dla naszych klientek, radość i ich zadowolenie utwierdzają mnie w przekonaniu, że teraz muszę się więcej rozwijać. I to jest najważniejsze.

Jak wyglądały początki firmy? Ciężko stawiać pierwsze kroki w branży beauty?

Od kiedy pamiętam interesowałam się zabiegami kosmetycznymi i chyba podświadomie wiedziałam co chcę robić. Postanowiłam przekuć swoją pasję w pracę. Na tym poziomie zyskuje kilka wartości jednocześnie – robię to co kocham, daje ludziom radość i mogę dzielić się moim doświadczeniem. Zakładając firmę wyobrażałam sobie, żeby robić to najlepiej jak potrafię, ale nie zastanawiałam się czy się uda. Wierzyłam w to. Nie da się też jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, czy ciężko jest stawiać pierwsze kroki. Myślę, że mając umiejętności i podchodząc profesjonalnie do wykonywanej pracy zaufanie klientów to kwestia czasu.  Coraz więcej osób sięga po różne zabiegi.

Co jest najważniejsze w pracy salonu kosmetycznego?

Na prowadzenie takiego typu firmy składa się wiele czynników. Należy być nie tylko profesjonalnym i posiadać wykwalifikowany zespół, ale również zadbać o całokształt. Wizerunek, indywidualne podejście do każdego klienta oraz odpowiednie dobranie zabiegów to tylko kilka ważnych kwestii.

Czym na co dzień się zajmujecie?

Dobierając usługi staraliśmy się przede wszystkim kierować tym czego oczekują nasi klienci, oraz tym co potrafimy robić bardzo dobrze. W naszej ofercie można znaleźć takie zabiegi jak wykonanie makijażu permanentnego brwi, ust i kresek na powiekach. Chętnie wykonujemy tatuaże, za wieloma z nich kryją się cudowne historie. Wykonujemy również stylizacje paznokci, tutaj można zaszaleć.

Jakie zabiegi cieszą się w waszym salonie największym powodzeniem?

Oj nie ma reguły. Generalnie lubimy mieć zadbane dłonie więc stylizacja paznokci, bardzo popularnym zabiegiem jest również makijaż permanentny. Coraz więcej klientów decyduje się wykonać tatuaż w naszym studio. Myślę, że mamy bardzo dobrze dobrane usługi.

A części z tych zabiegów nie można wykonać samemu w domu?

Zdecydowanie do wielu z nich potrzebna jest wiedza, jak poprawnie wykonać zabieg, ale część pewnie można i wiele osób się na to decyduje. Z doświadczenia jednak powiem, że klienci przychodzą się do nas zrelaksować. Zrobić coś dla siebie. W końcu kolejne zabiegi wprowadzamy na prośbę naszych klientów.

Planujecie wprowadzenie dodatkowych usług?

Może nie będę zdradzać wszystkich szczegółów. To co mogę powiedzieć, to słuchamy tego co mówią nasi klienci. Kilka razy padło zapytanie o możliwość płatności w ratach, ponieważ mimo chęci wykonania niektórych zabiegów, nasi klienci nie mogli sobie pozwolić na jednorazową płatność.

Raty chyba nie są bardzo popularne w branży kosmetycznej?

Najprawdopodobniej jesteśmy pierwszym salonem w Chorzowie, który zdecydował się na współpracę ratalną i udostępnienie jej naszym klientom. Postawiliśmy na LoanByLink – proste raty. Nie śledzę wszystkich działań rynku, ale wiem, że nasza decyzja jest dobra.

Jakie są plany na najbliższą przyszłość?

W najbliższej przyszłości planujemy odświeżyć salon i zatrudnić dodatkowy personel, aby Klientki mogły nas odwiedzać częściej. Na chwilę obecną mam dużo klientek i terminy zaczynają stawać się bardzo odległe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Provema Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.