Castorama rozwija ofertę usług związanych z e-commerce
Kolejna inwestycja lidera rynku to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie klientów w obszarze e-commerce. Sieć uruchomiła we wszystkich swoich sklepach obsługę przesyłek pocztowych, która dostępna jest 7 dni w tygodniu. Dodatkowo infrastruktura sklepu poszerzona została o automaty do odbioru przesyłek.
W połowie października Castorama umożliwiła klientom nadawanie i odbieranie przesyłek w swoich sklepach. Wszystkie obiekty sieci Castorama świadczące obecnie usługi pocztowe otwarte są 7 dni w tygodniu, w tym we wszystkie niedziele, również niehandlowe.
Dodatkowo klienci Castoramy zyskali nowe ułatwienie – będą mogli wygodnie
i szybko odbierać zamówione produkty w punktach odbioru lub automatach DPD zlokalizowanych przy sklepach sieci w całej Polsce. Działania w zakresie rozwoju usług to element szerokiej strategii zwiększania jakości obsługi i satysfakcji klienta tej najpopularniejszej sieci sklepów DIY.
Castorama podkreśla, że obsadę sklepów z utworzonym punktem pocztowym, czynnych w niedziele, stanowią jedynie chętni, dobrowolnie zgłaszający się pracownicy. Praca w niedzielę wynagradzana jest przez pracodawcę dodatkową znaczną nagrodą finansową oraz zapewnieniem innego dnia wolnego w tygodniu.
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.