Komunikaty PR

Castorama rozwija ofertę usług związanych z e-commerce

2021-11-05  |  17:05
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.11 MB )

Kolejna inwestycja lidera rynku to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie klientów w obszarze e-commerce. Sieć uruchomiła we wszystkich swoich sklepach obsługę przesyłek pocztowych, która dostępna jest 7 dni w tygodniu. Dodatkowo infrastruktura sklepu poszerzona została o automaty do odbioru przesyłek.

 

W połowie października Castorama umożliwiła klientom nadawanie i odbieranie przesyłek w swoich sklepach. Wszystkie obiekty sieci Castorama świadczące obecnie usługi pocztowe otwarte są 7 dni w tygodniu, w tym we wszystkie niedziele, również niehandlowe.

 

Dodatkowo klienci Castoramy zyskali nowe ułatwienie – będą mogli wygodnie
i szybko odbierać zamówione produkty w punktach odbioru lub automatach DPD zlokalizowanych przy sklepach sieci w całej Polsce. Działania w zakresie rozwoju usług to element szerokiej strategii zwiększania jakości obsługi i satysfakcji klienta tej najpopularniejszej sieci sklepów DIY.

 

Castorama podkreśla, że obsadę sklepów z utworzonym punktem pocztowym, czynnych w niedziele, stanowią jedynie chętni, dobrowolnie zgłaszający się pracownicy. Praca w niedzielę wynagradzana jest przez pracodawcę dodatkową znaczną nagrodą finansową oraz zapewnieniem innego dnia wolnego w tygodniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.