Komunikaty PR

Castorama zebrała 560 ton elektrośmieci w ramach akcji „Kwiaty za elektrograty"

2021-11-24  |  10:00
Biuro prasowe

„Kwiaty za elektrograty” to cykliczna i ciesząca się ogromną popularnością akcja, prowadzona we wszystkich sklepach sieci Castorama. W jesiennej edycji udało się zebrać 560 ton elektroodpadów, a Castorama rozdała ponad 360 000 sadzonek wrzosów.

Castorama po raz kolejny promowała postawy proekologiczne i zachęcała swoich klientów, by w realny sposób wpłynęli na zmniejszenie liczby elektrośmieci na wysypiskach. W ramach akcji „Kwiaty za elektrograty”, która została zrealizowana w dniach 23-25 września br. we wszystkich sklepach sieci Castorama, każda osoba oddająca zużyty sprzęt elektryczny lub elektroniczny, otrzymała w zamian sadzonki wrzosów. Wśród zebranych przedmiotów znalazły się m.in. sprzęt RTV/AGD, narzędzia, baterie czy telefony. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem i zaangażowaniem, dzięki czemu udało się zebrać aż 560 ton elektrośmieci, które na co dzień zagracały nasze domowe zakamarki.

Dzięki ogromnemu zaangażowaniu zarówno klientów, jak i pracowników naszych sklepów, w tym roku udało się po raz kolejny zebrać duże ilości elektroodpadów, dzięki czemu przyczyniliśmy się wspólnie do działania na rzecz ochrony środowiska! Bardzo cieszy nas fakt, że w akcję włączyły się wszystkie sklepy sieci Castorama wraz z siedzibą – podkreślił Paweł Świętochowski, Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych w Castorama Polska.

Elbląg zwycięzcą akcji „Zieleń za elektrograty”

Castorama równolegle do akcji „Kwiaty za elektrograty” zorganizowała inicjatywę pod hasłem „Zieleń za elektrograty”, która przewiduje specjalną nagrodę dla miejscowości, w której znajduje się sklep należący do sieci Castorama, a w którym   została zebrana największa ilość elektrośmieci.

Najlepszym wynikiem zbiórki może pochwalić się sklep Castorama w Elblągu. Zebrano tam prawie 25 ton elektrośmieci. Chcemy podziękować mieszkańcom Elbląga i pracownikom sklepu Castorama za ich zaangażowanie i współpracując z lokalnym samorządem przeprowadzić rewitalizację zielonej przestrzeni miejskiej – dodaje Paweł Świętochowski, Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych w Castorama Polska.

Na rewitalizację wspólnie wybranej, ogólnodostępnej zielonej przestrzeni w Elblągu, Castorama przeznaczy 25 000 zł.

Wspólna walka ze zmianami klimatu

Realizowana cyklicznie akcja „Kwiaty za elektrograty”, oprócz kształtowania proekologicznych zachowań, idealnie wpisuje się w działania Castoramy. Sieć realizuje strategię zrównoważonego rozwoju i wspiera inicjatywy związane z przeciwdziałaniem zmianom klimatu, podejmuje aktywności na rzecz edukacji lokalnych społeczności oraz pomaga tworzyć bliskie naturze domy dostępne dla wszystkich. Więcej na temat programów związanych z odpowiedzialnością społeczną Castoramy znajduje się pod adresem https://www.castorama.pl/castorama/zrownowazony-rozwoj.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową Biuro prasowe
2024-05-07 | 15:25

Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową

Martin Kaczmarski wprowadza nową usługę dla przedsiębiorstw     Blisko 9 na 10 firm z sektora MŚP wystawia faktury z odroczonym terminem płatności. W razie
Firma Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
2024-05-07 | 13:00

Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej

- Mamy nadzieję, że już wkrótce skończy się tzw. Wolna Amerykanka w sektorze funeralnym. Chodzi przede wszystkim o patologie związane z faktycznym brakiem zatrudnienia w sporej
Firma KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
2024-05-07 | 10:30

KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu

Po wielu latach funkcjonowania na rynku stolarki otworowej pod marką KRISPOL, nadeszła pora na zwieńczenie procesu rozpoczętego w 2018 roku i stworzenie nowej marki KRISHOME, która

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.