Komunikaty PR

Castorama zebrała 560 ton elektrośmieci w ramach akcji „Kwiaty za elektrograty"

2021-11-24  |  10:00
Biuro prasowe

„Kwiaty za elektrograty” to cykliczna i ciesząca się ogromną popularnością akcja, prowadzona we wszystkich sklepach sieci Castorama. W jesiennej edycji udało się zebrać 560 ton elektroodpadów, a Castorama rozdała ponad 360 000 sadzonek wrzosów.

Castorama po raz kolejny promowała postawy proekologiczne i zachęcała swoich klientów, by w realny sposób wpłynęli na zmniejszenie liczby elektrośmieci na wysypiskach. W ramach akcji „Kwiaty za elektrograty”, która została zrealizowana w dniach 23-25 września br. we wszystkich sklepach sieci Castorama, każda osoba oddająca zużyty sprzęt elektryczny lub elektroniczny, otrzymała w zamian sadzonki wrzosów. Wśród zebranych przedmiotów znalazły się m.in. sprzęt RTV/AGD, narzędzia, baterie czy telefony. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem i zaangażowaniem, dzięki czemu udało się zebrać aż 560 ton elektrośmieci, które na co dzień zagracały nasze domowe zakamarki.

Dzięki ogromnemu zaangażowaniu zarówno klientów, jak i pracowników naszych sklepów, w tym roku udało się po raz kolejny zebrać duże ilości elektroodpadów, dzięki czemu przyczyniliśmy się wspólnie do działania na rzecz ochrony środowiska! Bardzo cieszy nas fakt, że w akcję włączyły się wszystkie sklepy sieci Castorama wraz z siedzibą – podkreślił Paweł Świętochowski, Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych w Castorama Polska.

Elbląg zwycięzcą akcji „Zieleń za elektrograty”

Castorama równolegle do akcji „Kwiaty za elektrograty” zorganizowała inicjatywę pod hasłem „Zieleń za elektrograty”, która przewiduje specjalną nagrodę dla miejscowości, w której znajduje się sklep należący do sieci Castorama, a w którym   została zebrana największa ilość elektrośmieci.

Najlepszym wynikiem zbiórki może pochwalić się sklep Castorama w Elblągu. Zebrano tam prawie 25 ton elektrośmieci. Chcemy podziękować mieszkańcom Elbląga i pracownikom sklepu Castorama za ich zaangażowanie i współpracując z lokalnym samorządem przeprowadzić rewitalizację zielonej przestrzeni miejskiej – dodaje Paweł Świętochowski, Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych w Castorama Polska.

Na rewitalizację wspólnie wybranej, ogólnodostępnej zielonej przestrzeni w Elblągu, Castorama przeznaczy 25 000 zł.

Wspólna walka ze zmianami klimatu

Realizowana cyklicznie akcja „Kwiaty za elektrograty”, oprócz kształtowania proekologicznych zachowań, idealnie wpisuje się w działania Castoramy. Sieć realizuje strategię zrównoważonego rozwoju i wspiera inicjatywy związane z przeciwdziałaniem zmianom klimatu, podejmuje aktywności na rzecz edukacji lokalnych społeczności oraz pomaga tworzyć bliskie naturze domy dostępne dla wszystkich. Więcej na temat programów związanych z odpowiedzialnością społeczną Castoramy znajduje się pod adresem https://www.castorama.pl/castorama/zrownowazony-rozwoj.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.