Komunikaty PR

Ceramika Paradyż Ambasadorem Polskiej Gospodarki

2021-10-01  |  16:20
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Za nami finał konkursu Ambasador Polskiej Gospodarki 2021, w którym przyznano nagrody w sześciu kategoriach. Ceramika Paradyż została uhonorowana tytułem Kreator Rozwiązań XXI Wieku. To zaszczytne wyróżnienie przyznawane jest firmom o wysokim stopniu innowacyjności, promujących polską gospodarkę przez ofertę własnych nowatorskich produktów lub usług jeszcze dotychczas w świecie nieoferowanych.

 

Nagrody wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się 29 września br. w Pałacu Lubomirskich, siedzibie Business Centre Club w Warszawie. Prezes organizacji, Marek Goliszewski za pośrednictwem przekazu video na początku spotkania pogratulował wszystkim laureatom oraz podkreślił, że zdobyte wyróżnienie jest nie tylko wspaniałym docenieniem działań poszczególnych firm, lecz także ważnym wskazaniem dla partnerów biznesowych, by to właśnie z tymi firmami w pierwszej kolejności podejmować działania handlowe. Nagrodę w imieniu firmy odebrał Tomasz Popielawski, menedżer ds. PR i komunikacji korporacyjnej, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.

 

- Ceramika Paradyż to wizytówka polskiego przemysłu w kraju i na świecie. Wyróżnia nas zjawiskowy design, najwyższa jakość produktów oraz inwestycje w innowacyjne technologie. Z myślą o naszych klientach od ponad 32 lat tworzymy doskonałe płytki ceramiczne. Każdego dnia inspirujemy ich pięknem, a podejmowane przez nas licznie inicjatywy i działania spotykają się także z uznaniem w środowisku biznesowym, za co serdecznie wszystkim dziękujemy. – powiedział Tomasz Popielawski.

 

Ceramika Paradyż nieustannie stawia na konsekwentny rozwój. W jednym z zakładów produkcyjnych trwa montaż innowacyjnej w skali światowej linii demonstracyjnej. Dzięki tej technologii, polski producent już niebawem będzie mógł zaproponować niespotykaną gamę produktów o bogatych efektach zdobniczych widocznych w całym przekroju masy, nawet po obróbce mechanicznej krawędzi. Płyty ceramiczne o imponujących rozmiarach sięgających nawet 180 x 320 cm, staną się doskonałą alternatywą dla coraz mniej dostępnych i bardzo kosztownych surowców występujących w naturze.

 

Ambasador Polskiej Gospodarki to ogólnopolskie, niekomercyjne przedsięwzięcie największej w Polsce ustawowej organizacji indywidualnych pracodawców Business Centre Club. Jego głównym zadaniem jest wyróżnianie oraz promocja przedsiębiorców osiągających sukcesy na rynkach międzynarodowych, a także zacieśnianie współpracy przedsiębiorców z przedstawicielami polskich instytucji odpowiedzialnych za promowanie rodzimej gospodarki. W trakcie uroczystości wręczono po raz pierwszy także tytuły Ambasadorów osobom. Odebrali je rzecznik MŚP Adam Abramowicz i dyplomata dr Jarosław Mulewicz. Laudacje na ich cześć wygłosili członkowie Loży Założycieli BCC dr Grażyna Magdziak (przewodnicząca Jury konkursu) oraz gen. Leon Komornicki. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.