Komunikaty PR

Ceramika Paradyż rusza z programem szkoleniowym dla profesjonalistów

2021-09-10  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Ceramika Paradyż, wiodący producent płytek ceramicznych w Polsce, rusza z szerokim programem inspiracyjno-szkoleniowym, którego celem będzie podnoszenie kwalifikacji zawodowych, rozwój umiejętności i edukacja profesjonalistów. Do wspólnej pracy w ramach nowej odsłony Akademii Paradyż zaproszeni zostaną projektanci, architekci wnętrz, partnerzy biznesowi oraz wykonawcy.

 

Ceramika Paradyż stawia mocny akcent nie tylko na doskonalenie portfolio produktowego, lecz także na przekazanie profesjonalistom niezbędnej wiedzy praktyczno-inspiracyjnej związanej z nowymi wdrożeniami. Nowy, kompleksowy program szkoleń ma na celu budowanie świadomości marki i odpowiada na potrzeby profesjonalistów związanych z branżą ceramiczną.

 

Powrót Akademii Paradyż

Pierwsza Akademia Paradyż odbyła się w październiku 2018 roku w Łodzi i skierowana była do właścicieli i osób zarządzających salonami sprzedaży materiałów łazienkowych. Tym razem w ramach tego projektu, program szkoleniowy obejmie szeroki zakres działań dedykowanych nie tylko sektorowi B2B, ale także profesjonalistom, wykonawcom i praktykom. Działania będą realizowane w podziale na trzy filary. Pierwszy z nich to Akademia Biznesu, oscylująca wokół zagadnień i eksperckiej wiedzy dopasowanej do potrzeb partnerów biznesowych. Drugi filar poświęcony będzie projektantom i architektom. Przewidziane są szkolenia, konferencje, dyskusje o trendach, a także możliwość wymiany pomysłów oraz inspiracji. Z kolei trzecim filarem, będzie edycja Akademii Wielkiego Formatu adresowana do grupy wykonawców.

 

- Od lat przyświeca nam cel inspirowania pięknem. Wiemy jednak, jak ważna jest także edukacja otoczenia biznesowego firmy. W pierwszej połowie roku wprowadziliśmy blisko 40 nowości produktowych, w tym niezwykłe kolekcje powstałe we współpracy z ikoną mody, Gosią Baczyńską, czy też set płyt ceramicznych Monumental, o imponujących rozmiarach sięgających nawet 120 x 280 cm. To najbardziej poszukiwane i pożądane obecnie przez klientów, najwyższej klasy wzornictwo. Zastosowanie takich produktów, ich format, wymaga specjalistycznej wiedzy, dlatego też postawiliśmy sobie za cel zapewnić kompleksowe wsparcie branżowych specjalistów i dostarczyć im nie tylko piękne produkty, ale i merytoryczną wiedzę. – powiedział Maciej Rychliński, Brand Development Director w Ceramice Paradyż.

 

Akademia Wielkiego Formatu

Już na samym początku jesieni, firma wystartuje z autorskim cyklem szkoleń - Akademią Wielkiego Formatu. Spotkania odbędę się w formule warsztatowej, a każdy uczestnik będzie miał możliwość bezpośredniej pracy z produktem. Firma zapewni prowadzone przez praktyków szkolenia i warsztaty z obróbki oraz cięcia płyt wielkiego formatu. Pierwsze spotkanie odbędzie się już 23 września w Malborku. Docelowo aktywności związane z działalnością Akademii Wielkiego Formatu, będą realizowane głównie w Łodzi i Tomaszowie Mazowieckim, gdzie planowane jest utworzenie specjalnych przestrzeni do organizacji tego rodzaju spotkań. Prowadzony będzie także kanał komunikacji na jednym z portali społecznościowych, gdzie fachowcy udzielą porad technicznych oraz podzielą się informacjami o planowanych inicjatywach i szkoleniach. W październiku Ceramika Paradyż będzie też obecna na targach Warsaw Home, gdzie w ramach Archiday, przedstawiciele firmy wspólnie z organizatorami przygotują warsztaty dla projektantów, a także podzielą się ekspercką wiedzą w panelach dyskusyjnych.

 

Tytani Ceramiki & Akademia Profesjonalisty Sopro

Uzupełnieniem działań w ramach Akademii Paradyż, będzie zaangażowanie marki w programy szkoleniowe partnerów. Wspólnie z firmą Selena, właścicielem marki Tytan Professional, odbędzie się cykl szkoleń skierowany do wykonawców. Jesienią wystartuje również kolejna edycja Akademii Profesjonalisty – programu stworzonego przez markę Sopro, którego Ceramika Paradyż jest już po raz kolejny ważnym partnerem. Tegoroczna edycja spotkań będzie dotyczyć zagadnień związanych z nowoczesną łazienką. Szkolenia będą skoncentrowane na rozwiązaniach chemii budowlanej i ich praktycznym wykorzystaniu w czasie prac z szeroką paletą materiałów wykończeniowych. Pierwsze spotkanie już 29 września w Bielsku-Białej. Więcej na temat, jak i zapisy: https://thesopros.pl/akademiaprofesjonalisty/

 

- Wszelkie zrealizowane dotychczas przez nas programy inspiracyjno-szkoleniowe okazały się dużym sukcesem i zostały bardzo dobrze przyjęte przez uczestników. Jesteśmy dumni, że doceniają oni nie tylko produkty Ceramiki Paradyż, lecz także naszą chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Wierzymy, że nowo powołana Akademia Wielkiego Formatu, jak i pozostałe inicjatywy w tym obszarze, spotkają się z jeszcze lepszym odbiorem. – podsumował Maciej Rychliński.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.