Komunikaty PR

Certyfikat Dobra Marka 2021 dla Wendre

2021-10-12  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Produkty najlepszej jakości, brand cieszący się największym zaufaniem i renomą – to właśnie te cechy musi spełniać marka by znaleźć się w gronie laureatów nagrodzonych w prestiżowym programie Dobra Marka. W tym roku do tej grupy dołączyła firma Wendre.

Marka Wendre otrzymała tytuł „Dobra Marka 2021 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii wyposażenie sypialni – poduszki i kołdry. Wyróżnienie to przyznawane jest w ogólnopolskim badaniu przeprowadzanym przez Redakcje Forum Biznesu i Biznes Trendy, które ma na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności. Analizom poddawane zostają między innymi: siła i pozycja marki, jakość produktów, a także stopień zaufania konsumentów. Jesteśmy niezwykle dumni, że kapituła konkursu wyróżniła naszą firmę. Przykładamy wielką wagę do jakości naszych produktów. Tworząc kołdry i poduszki patrzymy na nie z perspektywy przyszłych użytkowników i przygotowujemy je zgodnie z ich oczekiwaniami.  Wykorzystując innowacyjne rozwiązania i technologie produkujemy tak, by używać ponownie 95% odpadów produkcyjnych. Jesteśmy świadomi ekologicznie i chcemy być przykładem zarówno dla branży, jak i użytkowników naszych produktów. Tytuł Dobra Marka 2021 jest świadectwem najwyższej jakości naszych wyrobów, jak również świadczy o zaufaniu jakim obdarzają nas codziennie konsumenci - mówi Witold Zając, Dyrektor Zarządzający w Wendre Poland sp. z o.o

Wendre Poland należy do Grupy Wendre, która jest jednym z największych europejskich producentów artykułów pościelowych z siedzibą w Szwecji. Wendre posiada własne zakłady produkcyjne w Estonii i Polsce a jej roczna zdolność produkcyjna to 12 milionów kołder i poduszek. Biura sprzedaży firmy w Polsce, Szwecji, Finlandii i Niemczech wspierają współpracę z klientami Grupy, wśród których znajdują się wiodące lokalne i międzynarodowe sieci handlowe. Obroty ze sprzedaży wynoszą 120 mln Euro, a liczba zatrudnionych kształtuje się na poziomie 1200 osób. Dwa filary działalności Wendre to marki prywatne klientów i marki własne Grupy tj. Familon i Wendre. W DNA firmy wpisane są takie uniwersalne wartości jak partnerska współpraca, solidność i zaufanie. To one każdego dnia inspirują pracowników Wendre w dostarczaniu klientom najlepszych w swojej kategorii produktów do spania. Wendre stawia na trwałość i jakość produktów przy utrzymaniu przywództwa kosztowego i cenowego. Kierując się hasłem „Pomagamy światu spać lepiej” firma za cel obrała poprawę dobrostanu najszerszej grupy potencjalnych użytkowników. Kołdry i poduszki Wendre są certyfikowanymi wyrobami medycznymi i zarazem produktami ekologicznymi. Priorytetem dla Wendre jest ochrona środowiska: „Redukujemy do minimum ilości odpadów produkcyjnych oraz wykorzystujemy zrównoważone technologie. Kierując się dobrem planety, nieustannie podnosimy sobie poprzeczkę, wyznaczając przy tym coraz to wyższe standardy.” - mówi Witold Zając.

Więcej informacji na: www.wendre.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma 5 dobrych praktyk firmy Mars wyróżnionych w raporcie FOB 2023 Biuro prasowe
2024-04-18 | 06:00

5 dobrych praktyk firmy Mars wyróżnionych w raporcie FOB 2023

16 kwietnia Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało coroczny raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2023. Dobre praktyki”. Po raz kolejny wyróżniono w nim firmę Mars
Firma Dział Handlowy Agrii Polska z nowym Dyrektorem
2024-04-17 | 10:00

Dział Handlowy Agrii Polska z nowym Dyrektorem

Od 26 marca bieżącego roku Piotr Rybkowski objął stanowisko Dyrektora Handlowego w firmie Agrii Polska Sp. z o.o., awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze. Przejęcie przez niego
Firma Cyfryzacja i outsourcing napędzają rynek Call Center
2024-04-16 | 13:55

Cyfryzacja i outsourcing napędzają rynek Call Center

Globalny rynek Call i Contact Center osiągnie wartość 495 miliarda dolarów do 2030 roku, rosnąc co roku o 5,8%. Za 6 lat blisko 75% tego rynku będą stanowiły wewnętrzne centra

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.