Certyfikat Dobra Marka 2021 dla Wendre
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Produkty najlepszej jakości, brand cieszący się największym zaufaniem i renomą – to właśnie te cechy musi spełniać marka by znaleźć się w gronie laureatów nagrodzonych w prestiżowym programie Dobra Marka. W tym roku do tej grupy dołączyła firma Wendre.
Marka Wendre otrzymała tytuł „Dobra Marka 2021 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii wyposażenie sypialni – poduszki i kołdry. Wyróżnienie to przyznawane jest w ogólnopolskim badaniu przeprowadzanym przez Redakcje Forum Biznesu i Biznes Trendy, które ma na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności. Analizom poddawane zostają między innymi: siła i pozycja marki, jakość produktów, a także stopień zaufania konsumentów. Jesteśmy niezwykle dumni, że kapituła konkursu wyróżniła naszą firmę. Przykładamy wielką wagę do jakości naszych produktów. Tworząc kołdry i poduszki patrzymy na nie z perspektywy przyszłych użytkowników i przygotowujemy je zgodnie z ich oczekiwaniami. Wykorzystując innowacyjne rozwiązania i technologie produkujemy tak, by używać ponownie 95% odpadów produkcyjnych. Jesteśmy świadomi ekologicznie i chcemy być przykładem zarówno dla branży, jak i użytkowników naszych produktów. Tytuł Dobra Marka 2021 jest świadectwem najwyższej jakości naszych wyrobów, jak również świadczy o zaufaniu jakim obdarzają nas codziennie konsumenci - mówi Witold Zając, Dyrektor Zarządzający w Wendre Poland sp. z o.o
Wendre Poland należy do Grupy Wendre, która jest jednym z największych europejskich producentów artykułów pościelowych z siedzibą w Szwecji. Wendre posiada własne zakłady produkcyjne w Estonii i Polsce a jej roczna zdolność produkcyjna to 12 milionów kołder i poduszek. Biura sprzedaży firmy w Polsce, Szwecji, Finlandii i Niemczech wspierają współpracę z klientami Grupy, wśród których znajdują się wiodące lokalne i międzynarodowe sieci handlowe. Obroty ze sprzedaży wynoszą 120 mln Euro, a liczba zatrudnionych kształtuje się na poziomie 1200 osób. Dwa filary działalności Wendre to marki prywatne klientów i marki własne Grupy tj. Familon i Wendre. W DNA firmy wpisane są takie uniwersalne wartości jak partnerska współpraca, solidność i zaufanie. To one każdego dnia inspirują pracowników Wendre w dostarczaniu klientom najlepszych w swojej kategorii produktów do spania. Wendre stawia na trwałość i jakość produktów przy utrzymaniu przywództwa kosztowego i cenowego. Kierując się hasłem „Pomagamy światu spać lepiej” firma za cel obrała poprawę dobrostanu najszerszej grupy potencjalnych użytkowników. Kołdry i poduszki Wendre są certyfikowanymi wyrobami medycznymi i zarazem produktami ekologicznymi. Priorytetem dla Wendre jest ochrona środowiska: „Redukujemy do minimum ilości odpadów produkcyjnych oraz wykorzystujemy zrównoważone technologie. Kierując się dobrem planety, nieustannie podnosimy sobie poprzeczkę, wyznaczając przy tym coraz to wyższe standardy.” - mówi Witold Zając.
Więcej informacji na: www.wendre.pl
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.