Certyfikat Dobra Marka 2021 dla Wendre
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Produkty najlepszej jakości, brand cieszący się największym zaufaniem i renomą – to właśnie te cechy musi spełniać marka by znaleźć się w gronie laureatów nagrodzonych w prestiżowym programie Dobra Marka. W tym roku do tej grupy dołączyła firma Wendre.
Marka Wendre otrzymała tytuł „Dobra Marka 2021 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii wyposażenie sypialni – poduszki i kołdry. Wyróżnienie to przyznawane jest w ogólnopolskim badaniu przeprowadzanym przez Redakcje Forum Biznesu i Biznes Trendy, które ma na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności. Analizom poddawane zostają między innymi: siła i pozycja marki, jakość produktów, a także stopień zaufania konsumentów. Jesteśmy niezwykle dumni, że kapituła konkursu wyróżniła naszą firmę. Przykładamy wielką wagę do jakości naszych produktów. Tworząc kołdry i poduszki patrzymy na nie z perspektywy przyszłych użytkowników i przygotowujemy je zgodnie z ich oczekiwaniami. Wykorzystując innowacyjne rozwiązania i technologie produkujemy tak, by używać ponownie 95% odpadów produkcyjnych. Jesteśmy świadomi ekologicznie i chcemy być przykładem zarówno dla branży, jak i użytkowników naszych produktów. Tytuł Dobra Marka 2021 jest świadectwem najwyższej jakości naszych wyrobów, jak również świadczy o zaufaniu jakim obdarzają nas codziennie konsumenci - mówi Witold Zając, Dyrektor Zarządzający w Wendre Poland sp. z o.o
Wendre Poland należy do Grupy Wendre, która jest jednym z największych europejskich producentów artykułów pościelowych z siedzibą w Szwecji. Wendre posiada własne zakłady produkcyjne w Estonii i Polsce a jej roczna zdolność produkcyjna to 12 milionów kołder i poduszek. Biura sprzedaży firmy w Polsce, Szwecji, Finlandii i Niemczech wspierają współpracę z klientami Grupy, wśród których znajdują się wiodące lokalne i międzynarodowe sieci handlowe. Obroty ze sprzedaży wynoszą 120 mln Euro, a liczba zatrudnionych kształtuje się na poziomie 1200 osób. Dwa filary działalności Wendre to marki prywatne klientów i marki własne Grupy tj. Familon i Wendre. W DNA firmy wpisane są takie uniwersalne wartości jak partnerska współpraca, solidność i zaufanie. To one każdego dnia inspirują pracowników Wendre w dostarczaniu klientom najlepszych w swojej kategorii produktów do spania. Wendre stawia na trwałość i jakość produktów przy utrzymaniu przywództwa kosztowego i cenowego. Kierując się hasłem „Pomagamy światu spać lepiej” firma za cel obrała poprawę dobrostanu najszerszej grupy potencjalnych użytkowników. Kołdry i poduszki Wendre są certyfikowanymi wyrobami medycznymi i zarazem produktami ekologicznymi. Priorytetem dla Wendre jest ochrona środowiska: „Redukujemy do minimum ilości odpadów produkcyjnych oraz wykorzystujemy zrównoważone technologie. Kierując się dobrem planety, nieustannie podnosimy sobie poprzeczkę, wyznaczając przy tym coraz to wyższe standardy.” - mówi Witold Zając.
Więcej informacji na: www.wendre.pl

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.