Certyfikat Dobra Marka 2021 dla Wendre
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Produkty najlepszej jakości, brand cieszący się największym zaufaniem i renomą – to właśnie te cechy musi spełniać marka by znaleźć się w gronie laureatów nagrodzonych w prestiżowym programie Dobra Marka. W tym roku do tej grupy dołączyła firma Wendre.
Marka Wendre otrzymała tytuł „Dobra Marka 2021 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii wyposażenie sypialni – poduszki i kołdry. Wyróżnienie to przyznawane jest w ogólnopolskim badaniu przeprowadzanym przez Redakcje Forum Biznesu i Biznes Trendy, które ma na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności. Analizom poddawane zostają między innymi: siła i pozycja marki, jakość produktów, a także stopień zaufania konsumentów. Jesteśmy niezwykle dumni, że kapituła konkursu wyróżniła naszą firmę. Przykładamy wielką wagę do jakości naszych produktów. Tworząc kołdry i poduszki patrzymy na nie z perspektywy przyszłych użytkowników i przygotowujemy je zgodnie z ich oczekiwaniami. Wykorzystując innowacyjne rozwiązania i technologie produkujemy tak, by używać ponownie 95% odpadów produkcyjnych. Jesteśmy świadomi ekologicznie i chcemy być przykładem zarówno dla branży, jak i użytkowników naszych produktów. Tytuł Dobra Marka 2021 jest świadectwem najwyższej jakości naszych wyrobów, jak również świadczy o zaufaniu jakim obdarzają nas codziennie konsumenci - mówi Witold Zając, Dyrektor Zarządzający w Wendre Poland sp. z o.o
Wendre Poland należy do Grupy Wendre, która jest jednym z największych europejskich producentów artykułów pościelowych z siedzibą w Szwecji. Wendre posiada własne zakłady produkcyjne w Estonii i Polsce a jej roczna zdolność produkcyjna to 12 milionów kołder i poduszek. Biura sprzedaży firmy w Polsce, Szwecji, Finlandii i Niemczech wspierają współpracę z klientami Grupy, wśród których znajdują się wiodące lokalne i międzynarodowe sieci handlowe. Obroty ze sprzedaży wynoszą 120 mln Euro, a liczba zatrudnionych kształtuje się na poziomie 1200 osób. Dwa filary działalności Wendre to marki prywatne klientów i marki własne Grupy tj. Familon i Wendre. W DNA firmy wpisane są takie uniwersalne wartości jak partnerska współpraca, solidność i zaufanie. To one każdego dnia inspirują pracowników Wendre w dostarczaniu klientom najlepszych w swojej kategorii produktów do spania. Wendre stawia na trwałość i jakość produktów przy utrzymaniu przywództwa kosztowego i cenowego. Kierując się hasłem „Pomagamy światu spać lepiej” firma za cel obrała poprawę dobrostanu najszerszej grupy potencjalnych użytkowników. Kołdry i poduszki Wendre są certyfikowanymi wyrobami medycznymi i zarazem produktami ekologicznymi. Priorytetem dla Wendre jest ochrona środowiska: „Redukujemy do minimum ilości odpadów produkcyjnych oraz wykorzystujemy zrównoważone technologie. Kierując się dobrem planety, nieustannie podnosimy sobie poprzeczkę, wyznaczając przy tym coraz to wyższe standardy.” - mówi Witold Zając.
Więcej informacji na: www.wendre.pl
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
Nowa era w branży imprez firmowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.