Komunikaty PR

CX Day 2024: RAJA podkreśla znaczenie jakości obsługi klienta

2024-10-01  |  18:09

Z okazji Dnia Obsługi Klienta (CX Day), RAJA, europejski lider w zakresie opakowań, podkreśla znaczenie wysokich standardów obsługi klienta, dziękując partnerom biznesowym, których sukces jest kluczowy dla rozwijającej się współpracy. Firma podkreśla, jak inwestycje w obsługę oraz indywidualne podejście do klientów przekładają się na ich satysfakcję i sukces.

Dzień Obsługi Klienta to okazja do zwrócenia uwagi na to, co najistotniejsze, czyli jak najlepszego doświadczenia dla klientów na każdym etapie współpracy. W RAJA Polska nacisk na jakość obsługi jest kluczowy, a dowodem na to są materiały wideo prezentowane na kanale YouTube firmy, gdzie klienci opowiadają o współpracy z RAJA.

W serii filmów, takich jak Klienci RAJA Polska: Ministerstwo Dobrego Mydła oraz Klienci RAJA Polska: JAVA Coffee Roasters, RAJA pokazuje, jak współpraca z partnerami pomaga budować ich marki poprzez innowacyjne rozwiązania opakowaniowe. Te filmy ilustrują, jak starannie dobrane opakowania wpływają na rozwój firm i ich sukcesy rynkowe. Ministerstwo Dobrego Mydła, polska marka kosmetyków naturalnych, korzysta z ekologicznych
i funkcjonalnych opakowań RAJA, a JAVA Coffee Roasters podkreśla, jak opakowania pomagają wzmocnić charakter ich marki na rynku.

Oprócz przykładów z Polski, na kanale YouTube RAJA Polska można również obejrzeć filmy prezentujące klientów RAJA z innych krajów, pokazujące, jak globalna firma wspiera różne branże w Europie i na świecie.

"CX Day to dla nas doskonała okazja, by podziękować naszym partnerom za zaufanie. Nasze podejście, oparte na elastyczności, innowacjach i najwyższych standardach obsługi, pomaga nam osiągać wspólne cele biznesowe," mówi Magdalena Mól, Kierowniczka Centrum Relacji
z Klientem w RAJA Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Sonda: Jak będzie wyglądał nadchodzący sezon konferencyjny w branży hotelarskiej Biuro prasowe
2024-09-30 | 15:50

Sonda: Jak będzie wyglądał nadchodzący sezon konferencyjny w branży hotelarskiej

Zgodnie z obserwacjami przedstawicieli branży hotelarskiej, klienci biznesowi oczekują w kontekście organizacji szkoleń, konferencji czy spotkań integracyjnych coraz większej elastyczności,
Firma Klub DEI Champions z 2,9-proc. luką płacową – publikacja sprawdzonych praktyk
2024-09-30 | 14:00

Klub DEI Champions z 2,9-proc. luką płacową – publikacja sprawdzonych praktyk

Co trzeci Polak dostrzega potrzebę parytetów. Aż 85 proc. badanych jest zdania, że osoby w każdym wieku powinny mieć taką samą możliwość rozwoju zawodowego. Z drugiej strony, co
Firma KONFERENCJA BCC FORT THE FUTURE 2024
2024-09-30 | 12:00

KONFERENCJA BCC FORT THE FUTURE 2024

W dniach 10-11 października 2024 r. w Warszawie odbędzie się konferencja BCC For the Future: Liderzy Jutra, podczas której najlepsi praktycy polskiego biznesu spotkają się, aby

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.