CX Day 2024: RAJA podkreśla znaczenie jakości obsługi klienta
Z okazji Dnia Obsługi Klienta (CX Day), RAJA, europejski lider w zakresie opakowań, podkreśla znaczenie wysokich standardów obsługi klienta, dziękując partnerom biznesowym, których sukces jest kluczowy dla rozwijającej się współpracy. Firma podkreśla, jak inwestycje w obsługę oraz indywidualne podejście do klientów przekładają się na ich satysfakcję i sukces.
Dzień Obsługi Klienta to okazja do zwrócenia uwagi na to, co najistotniejsze, czyli jak najlepszego doświadczenia dla klientów na każdym etapie współpracy. W RAJA Polska nacisk na jakość obsługi jest kluczowy, a dowodem na to są materiały wideo prezentowane na kanale YouTube firmy, gdzie klienci opowiadają o współpracy z RAJA.
W serii filmów, takich jak „Klienci RAJA Polska: Ministerstwo Dobrego Mydła” oraz „Klienci RAJA Polska: JAVA Coffee Roasters”, RAJA pokazuje, jak współpraca z partnerami pomaga budować ich marki poprzez innowacyjne rozwiązania opakowaniowe. Te filmy ilustrują, jak starannie dobrane opakowania wpływają na rozwój firm i ich sukcesy rynkowe. Ministerstwo Dobrego Mydła, polska marka kosmetyków naturalnych, korzysta z ekologicznych
i funkcjonalnych opakowań RAJA, a JAVA Coffee Roasters podkreśla, jak opakowania pomagają wzmocnić charakter ich marki na rynku.
Oprócz przykładów z Polski, na kanale YouTube RAJA Polska można również obejrzeć filmy prezentujące klientów RAJA z innych krajów, pokazujące, jak globalna firma wspiera różne branże w Europie i na świecie.
"CX Day to dla nas doskonała okazja, by podziękować naszym partnerom za zaufanie. Nasze podejście, oparte na elastyczności, innowacjach i najwyższych standardach obsługi, pomaga nam osiągać wspólne cele biznesowe," mówi Magdalena Mól, Kierowniczka Centrum Relacji
z Klientem w RAJA Polska.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.