DB Schenker najbardziej odpowiedzialną firmą w swojej branży
DB Schenker zwyciężył w 15. edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm w kategorii „transport, logistyka, usługi”.
DB Schenker uczestniczy w tym zestawieniu od początku jego istnienia. W tegorocznej edycji zajął pierwsze miejsce w kategorii „transport, logistyka, usługi”. Przyznana nagroda dowodzi, że operator logistyczny od lat konsekwentnie realizuje strategię zrównoważonego rozwoju.
– Ocenie podlegały między innymi odpowiedzialne zarządzanie, innowacyjność społeczna i komunikacja z interesariuszami – mówi Piotr Zborowski, CEO North & East Europe w DB Schenker i dodaje – Niewątpliwie oczekiwania społeczne od biznesu rosną. Tym bardziej cieszę się, że nasze wysiłki zostały docenione. Gratuluję również wszystkim uczestnikom Rankingu.
Ranking Odpowiedzialnych Firm to prestiżowe zestawienie firm działających w Polsce ocenianych pod kątem jakości zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR). Autorami zestawienia są Profesor Bolesław Rok z Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu Akademii Leona Koźmińskiego oraz Jarosław Horodecki, dziennikarz i analityk. Za weryfikację wyników odpowiada Deloitte.
W tym roku w Rankingu wzięło udział niemal 80 przedsiębiorstw, a zainteresowanie nim wyraziło dwa razy tyle. Ostatecznie zakwalifikowało się 70 firm.
O DB Schenker w Polsce
DB Schenker jest globalnym operatorem logistycznym. Oferuje kompleksowe rozwiązania obejmujące transport lądowy, oceaniczny, lotniczy i logistykę magazynową. Zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek. W Polsce operator logistyczny dysponuje silną siecią połączeń pomiędzy 17 oddziałami. Posiada 13 magazynów logistycznych i agencję celną. Łącznie zatrudnia około 2500 osób.
https://www.dbschenker.com/pl-pl

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.