Komunikaty PR

,,Długość karmienia piersią ma znaczenie” - podsumowanie kampanii społecznej

2021-07-21  |  10:00
Biuro prasowe

Karmienie piersią dziecka, które już chodzi i ma zęby? To obrzydliwe, a przede wszystkim niezdrowe! Rok przy piersi to jest max! - to tylko niektóre przytyki, które można było usłyszeć w spotach kampanii społecznej ,,Długość karmienia piersią ma znaczenie”. Zakończyła się druga odsłona popularnej kampanii społecznej, której celem była edukacja i walka z powszechnymi mitami na temat długiego karmienia piersią. Inicjatorem akcji była firma NutroPharma wraz z Centrum Nauki o Laktacji oraz Fundacja Opieki Okołoporodowej.

Pierwszym krokiem działań w ramach kampanii „Długość karmienia piersią ma znaczenie” było przeprowadzenie badania i sprawdzenie jak naprawdę wygląda sytuacja polskich
mam długo karmiących piersią. W badaniu wzięło udział ponad 8 tysięcy kobiet, co pozwoliło to na opracowanie obszernego raportu i kluczowych wniosków. Aż 87,55% mam w Polsce jest zgodnych w temacie negatywnego postrzegania przez społeczność długiego
karmienia piersią, które ma zdrowotne korzyści dla mam i ich dzieci. Wyniki nie pozostawiły wątpliwości, że zwiększanie świadomości oraz propagowanie wiedzy wśród kobiet i ogółu społeczeństwa odnośnie pozytywnych korzyści wynikających z długiego karmienia piersią jest niezwykle istotne – tym samym stanowiły główne cele kampanii.

W ramach kampanii, NutroPharma podjęła walkę z dezinformacją, mitami oraz hejtem, który spotyka mamy karmiące piersią. W kampanię zaangażowały się instytucje wspierające karmienie piersią, jak również grono ekspertów, znanych i cenionych w środowisku medycznym m.in. dr n. med. Magdalena Nehring Gugulska, dr Maciej Socha oraz prof. dr hab. n. med. Violetta Skrzypulec – Plinta. Uruchomiona została strona internetowa www.dlugosckarmieniapiersiamaznaczenie.pl, która zawiera najważniejsze informacje dotyczące długiego karmienia piersią. Przez cały czas trwania kampanii w social mediach oraz na dedykowanej stronie publikowane były filmiki z ekspertami naukowymi, którzy przybliżyli temat długiego karmienia piersią w kontekście problemu społecznego, a także rozprawili się z najróżniejszym mitami. Na potrzeby kampanii powstały również filmiki w stylu reaction to – reakcja na. Ich celem było rozprawienie się z hejtem oraz demitologizacją karmienia piersią.


Kampania ,,Długość karmienia piersią ma znaczenie” była prowadzona w mediach tradycyjnych oraz online i przebiegła w dwóch odsłonach. Główną część poprzedziła akcja teaserowa z intrygującym hasłem pt.: ,,Długość ma znaczenie”. W każdej z odsłon pojawiły się też spoty promocyjne, w których udział wzięły znany mamy: Maja Hyży, Edyta Pazura, Patrycja Sołtysik i Paula Tumala.

 
Dużym zainteresowaniem cieszyły się dwa webinary na żywo, na kanale hafija_matka_karmiaca. Rozmowę poprowadziła Agata Aleksandrowicz ,,Hafija”, promotor karmienia piersią wraz z dr Maciejem Sochą – ginekologiem i położnikiem oraz Ewą Krogulską – psychologiem. Rozmowy dotyczyły m.in. korzyści wynikających z karmienia piersią, potrzeb, jakie zaspokaja, jak wpływa na emocje czy rozwój dziecka. Łącznie
webinary obejrzało ponad 25 000 osób.

Powyższe działania nie tylko pozwoliły dotrzeć do licznych odbiorców z edukacyjnym przekazem, ale wzbudziły też dyskusję publiczną na ten temat. Liczne komentarze pod publikacjami na social mediach świadczą o potrzebie realizacji tego typu działań.

Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie kampanii "Długość karmienia piersią ma znaczenie”- www.dlugosckarmieniapiersiamaznaczenie.pl

 

 

 

NutroPharma to polska firma obecna na rynku od 1990 roku. Od ponad 30 lat oferuje wysokiej jakości suplementy diety oraz żywność specjalnego przeznaczenia medycznego. Dostarcza oparte na dowodach naukowych receptury produktów oraz wspiera konsumentów w specyficznych potrzebach żywieniowych. Oferowane przez firmę rozwiązania stanowią rzetelne wsparcie wczesnej profilaktyki prozdrowotnej. Produkty firmy NutroPharma cechuje szczególna dbałość o ich jakość i bezpieczeństwo. Firma z własnej inicjatywy wdrożyła autorski program NQS czyli NutroPharma Quality System. Program ten zapewnia właściwy background naukowy produktów oraz przeprowadzanie badań jakościowych i ilościowych każdej partii, w niezależnych, akredytowanych laboratoriach, na co firma posiada stosowne certyfikaty. Zaufanie klientów, liczne wyróżnienia oraz nagrody branżowe powodują, że NutroPharma znajduje się wśród liderów w swojej branży.
 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.