Komunikaty PR

,,Długość karmienia piersią ma znaczenie” - podsumowanie kampanii społecznej

2021-07-21  |  10:00
Biuro prasowe

Karmienie piersią dziecka, które już chodzi i ma zęby? To obrzydliwe, a przede wszystkim niezdrowe! Rok przy piersi to jest max! - to tylko niektóre przytyki, które można było usłyszeć w spotach kampanii społecznej ,,Długość karmienia piersią ma znaczenie”. Zakończyła się druga odsłona popularnej kampanii społecznej, której celem była edukacja i walka z powszechnymi mitami na temat długiego karmienia piersią. Inicjatorem akcji była firma NutroPharma wraz z Centrum Nauki o Laktacji oraz Fundacja Opieki Okołoporodowej.

Pierwszym krokiem działań w ramach kampanii „Długość karmienia piersią ma znaczenie” było przeprowadzenie badania i sprawdzenie jak naprawdę wygląda sytuacja polskich
mam długo karmiących piersią. W badaniu wzięło udział ponad 8 tysięcy kobiet, co pozwoliło to na opracowanie obszernego raportu i kluczowych wniosków. Aż 87,55% mam w Polsce jest zgodnych w temacie negatywnego postrzegania przez społeczność długiego
karmienia piersią, które ma zdrowotne korzyści dla mam i ich dzieci. Wyniki nie pozostawiły wątpliwości, że zwiększanie świadomości oraz propagowanie wiedzy wśród kobiet i ogółu społeczeństwa odnośnie pozytywnych korzyści wynikających z długiego karmienia piersią jest niezwykle istotne – tym samym stanowiły główne cele kampanii.

W ramach kampanii, NutroPharma podjęła walkę z dezinformacją, mitami oraz hejtem, który spotyka mamy karmiące piersią. W kampanię zaangażowały się instytucje wspierające karmienie piersią, jak również grono ekspertów, znanych i cenionych w środowisku medycznym m.in. dr n. med. Magdalena Nehring Gugulska, dr Maciej Socha oraz prof. dr hab. n. med. Violetta Skrzypulec – Plinta. Uruchomiona została strona internetowa www.dlugosckarmieniapiersiamaznaczenie.pl, która zawiera najważniejsze informacje dotyczące długiego karmienia piersią. Przez cały czas trwania kampanii w social mediach oraz na dedykowanej stronie publikowane były filmiki z ekspertami naukowymi, którzy przybliżyli temat długiego karmienia piersią w kontekście problemu społecznego, a także rozprawili się z najróżniejszym mitami. Na potrzeby kampanii powstały również filmiki w stylu reaction to – reakcja na. Ich celem było rozprawienie się z hejtem oraz demitologizacją karmienia piersią.


Kampania ,,Długość karmienia piersią ma znaczenie” była prowadzona w mediach tradycyjnych oraz online i przebiegła w dwóch odsłonach. Główną część poprzedziła akcja teaserowa z intrygującym hasłem pt.: ,,Długość ma znaczenie”. W każdej z odsłon pojawiły się też spoty promocyjne, w których udział wzięły znany mamy: Maja Hyży, Edyta Pazura, Patrycja Sołtysik i Paula Tumala.

 
Dużym zainteresowaniem cieszyły się dwa webinary na żywo, na kanale hafija_matka_karmiaca. Rozmowę poprowadziła Agata Aleksandrowicz ,,Hafija”, promotor karmienia piersią wraz z dr Maciejem Sochą – ginekologiem i położnikiem oraz Ewą Krogulską – psychologiem. Rozmowy dotyczyły m.in. korzyści wynikających z karmienia piersią, potrzeb, jakie zaspokaja, jak wpływa na emocje czy rozwój dziecka. Łącznie
webinary obejrzało ponad 25 000 osób.

Powyższe działania nie tylko pozwoliły dotrzeć do licznych odbiorców z edukacyjnym przekazem, ale wzbudziły też dyskusję publiczną na ten temat. Liczne komentarze pod publikacjami na social mediach świadczą o potrzebie realizacji tego typu działań.

Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie kampanii "Długość karmienia piersią ma znaczenie”- www.dlugosckarmieniapiersiamaznaczenie.pl

 

 

 

NutroPharma to polska firma obecna na rynku od 1990 roku. Od ponad 30 lat oferuje wysokiej jakości suplementy diety oraz żywność specjalnego przeznaczenia medycznego. Dostarcza oparte na dowodach naukowych receptury produktów oraz wspiera konsumentów w specyficznych potrzebach żywieniowych. Oferowane przez firmę rozwiązania stanowią rzetelne wsparcie wczesnej profilaktyki prozdrowotnej. Produkty firmy NutroPharma cechuje szczególna dbałość o ich jakość i bezpieczeństwo. Firma z własnej inicjatywy wdrożyła autorski program NQS czyli NutroPharma Quality System. Program ten zapewnia właściwy background naukowy produktów oraz przeprowadzanie badań jakościowych i ilościowych każdej partii, w niezależnych, akredytowanych laboratoriach, na co firma posiada stosowne certyfikaty. Zaufanie klientów, liczne wyróżnienia oraz nagrody branżowe powodują, że NutroPharma znajduje się wśród liderów w swojej branży.
 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.