Komunikaty PR

DPD Polska z tytułem Marka Godna Zaufania 2021

2021-05-07  |  10:05
Biuro prasowe

DPD Polska już po raz czwarty z rzędu została wyróżniona godłem Marka Godna Zaufania. Tytuł, przyznawany przez magazyn „My Company Polska”, jest potwierdzeniem skuteczności podejmowanych działań, niezawodności i wysokiej jakości usług oferowanych przez lidera rynku kurierskiego.

Tegorocznych laureatów w 25 kategoriach wyłoniono na podstawie badania wykonanego przez instytut badawczy Kantar Polska S.A. i „My Company Polska”. Wyniki uzyskano dzięki ankietom online, które wypełniło prawie 22 000 polskich przedstawicieli sektora MSP. Zwycięzcą w kategorii „usługi kurierskie” została firma DPD Polska, zyskując uznanie prawie 45% respondentów, co po raz kolejny pozwoliło jej znaleźć się w gronie marek, które cieszą się największym zaufaniem wśród przedsiębiorców.

 

- DPD Polska to stabilny partner, który już od 30 lat buduje długofalowe relacje biznesowe, czym zyskuje zaufanie wśród przedsiębiorców. Szukamy trafnych odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, analizując coroczne analizy opracowania Barometr E-shopper DPDgroup oraz wnioski z bezpośrednich kontaktów z klientami – dostawcami internetowymi. W minionym roku doszedł nowy czynnik zaufania – niezawodność w pandemii. Wszyscy musieliśmy zmierzyć się z nieoczekiwanym, ogólnoświatowym kryzysem zdrowotnym, który całkowicie przeorientował warunki współpracy w biznesie i jeszcze bardziej uwidocznił, jak wiele zależy od dobrego partnerstwa. W czasie ograniczonej aktywności sklepów stacjonarnych, dzięki zaufaniu i trosce o zachowanie ciągłości biznesowej, byliśmy wsparciem dla konsumentów oraz przedsiębiorców, za co docenili nas w kolejnej edycji badania – komentuje Łukasz Zembowicz, członek zarządu DPD Polska i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Statuetki zostały wręczone 29 kwietnia podczas gali transmitowanej przez magazyn „My Company Polska”. Nagranie z uroczystości dostępne jest na stronie:

www.MyCompanyPolska.pl i www.MarkaGodnaZaufania.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.