Komunikaty PR

Drukarka do etykiet – jak może usprawnić działania w firmie?

2021-11-05  |  01:00
Biuro prasowe

Drukarka do etykiet – jak może usprawnić działania w firmie?

Optymalizacja to dzisiaj słowo niezwykle popularne w biznesie. Przedsiębiorcy nieustannie poszukują rozwiązań wspierających działania ich firmy. Działania optymalizacyjne ostatecznie zawsze mają na celu zwiększenie zysków. Niemniej cel nadrzędny osiąga się na różne sposoby, na przykład poprzez odnajdywanie obszarów umożliwiających oszczędność, a także przez wdrażanie działań kreatywnych czy szeroko rozumiany rozwój. W ten trend wpisują się drukarki do etykiet kolorowych, które coraz częściej stanowią stałe wyposażenie przedsiębiorstw. W jaki sposób można wykorzystać taką drukarkę jako wsparcie dla działań firmy?

Czemu przedsiębiorcy decydują się na drukarki do etykiet?

Każda inwestycja w firmie budzi wątpliwości i poddawana jest szeregowi analiz. Nic w tym dziwnego, nastawione na zysk przedsiębiorstwa nie chcą marnować pieniędzy. Mimo to wielu z nich decyduje się na zakup drukarki do etykiet. Wybór ekonomicznej drukarki w dłuższej perspektywie czasu generuje pewną oszczędność finansową. Przedsiębiorcy doceniają również możliwość uwolnienia przestrzeni w magazynie i ograniczenie ilości odpadów. Ponadto za sprawą samodzielnego drukowania etykiet przejmują kontrolę nad częścią działań marketingowych.

Własna drukarka do etykiet to niższy koszt niż zamówienia hurtowe

Potrzeba posiadania kolorowych etykiet sprawia, że przedsiębiorcy zamawiają je w dużych ilościach – niestety generuje to wysokie koszty zakupu i utrzymania. Do tego dochodzą koszty transportu oraz nakład pracy związany z rozładunkiem. Natomiast własna drukarka do kolorowych etykiet to w zasadzie jednorazowy wydatek. Później wystarczy jedynie wymieniać atrament, który w nowoczesnych urządzeniach umożliwia długie i bezobsługowe użytkowanie.

Tym, co w dzisiejszych czasach szczególnie się liczy, jest ograniczenie odpadów i oszczędność przestrzeni. Samodzielne drukowanie etykiet kolorowych, niezbędnych w licznych firmach, to sposób na ich ograniczenie do wymaganej ilości oraz oszczędność miejsca w magazynie

 

Kolorowe etykiety zwiększają widoczność

O sukcesie produktu w dużej mierze zależy jego widoczność i wyróżnienie na tle oferty konkurencji. Etykiety kolorowe to doskonały sposób na to, aby każdy zauważył dany produkt, bez względu na to, o jakiego typu ofercie mowa. Samodzielnie wyprodukowane etykiety sprawdzą się nawet w przypadku śrub czy wkrętów. Nowoczesne drukarki marek Epson, TrojanLabel czy QuickLabel dają duże możliwości w zakresie wyboru nośnika. Można skorzystać z papieru czy też folii, wyprodukować etykietę matową, błyszczącą czy też wyróżniającą się w dowolny inny sposób. Biorąc na siebie odpowiedzialność za produkcję etykiet kolorowych, przedsiębiorstwo może w dowolnym momencie zmieniać projekt, zachowując pełną kontrolę nad kosztami.

Drukarka do etykiet kolorowych - od czego uzależnić wybór modelu?

Obecnie drukarki do etykiet kolorowych oferuje kilku producentów, a w ofercie każdego z nich dostępne są różne modele. Od czego uzależnić wybór konkretnej drukarki na własny użytek? Najważniejsze kwestie to oczekiwany wolumen wydruku oraz docelowy format etykiet. Im większe ilości drukowanych etykiet dziennie, tym wydajniejsza powinna być drukarka. Wiedząc dokładnie jaki będzie rozmiar etykiet, można znaleźć właściwe urządzenie, dopasowane do potrzeb. Natomiast w przypadku wątpliwości w tej sprawie, lepiej skorzystać z konsultacji.  - doradza Marek Gaweł, ekspert z firmy Etisoft.

 

Drukarka do etykiet - modele rekomendowane przez Etisoft

Poszukując zaawansowanych technologicznie rozwiązań i drukarek dających największe możliwości, warto przyjrzeć się modelowi TROJAN T2-C. Sprzęt oferuje zdecydowanie najwyższą jakość druku w swojej klasie. Rozdzielczość 1600dpi i niezwykle żywe kolory to główne zalety urządzenia. Drukarka umożliwia druk w systemie roll-to-roll. Równie wysokie wymagania spełnia drukarka QL-120X. Zapewnia wydruki o maksymalnej rozdzielczości 1200dpi. Urządzenie generuje niskie koszty eksploatacji. Udoskonalony proces podawania atramentu umożliwia jego oszczędność na poziomie nawet do 35% względem innych urządzeń. Ponadto sprzęt objęty jest 2-letnią gwarancją producenta.

 

Natomiast klientom z ograniczonym budżetem, jak również tym, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w zakresie samodzielnej produkcji etykiet kolorowych, polecamy drukarkę EPSON C3500. Zaletą tego urządzenia jest bardzo prosta obsługa. Jednocześnie drukarka daje całkiem duże możliwości. Przy jej pomocy można uzyskać wydruki satysfakcjonującej jakości. Można przy tym korzystać ze standardowych nośników matowych, jak również z tych błyszczących.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.