Drukarka do etykiet – jak może usprawnić działania w firmie?
Drukarka do etykiet – jak może usprawnić działania w firmie?
Optymalizacja to dzisiaj słowo niezwykle popularne w biznesie. Przedsiębiorcy nieustannie poszukują rozwiązań wspierających działania ich firmy. Działania optymalizacyjne ostatecznie zawsze mają na celu zwiększenie zysków. Niemniej cel nadrzędny osiąga się na różne sposoby, na przykład poprzez odnajdywanie obszarów umożliwiających oszczędność, a także przez wdrażanie działań kreatywnych czy szeroko rozumiany rozwój. W ten trend wpisują się drukarki do etykiet kolorowych, które coraz częściej stanowią stałe wyposażenie przedsiębiorstw. W jaki sposób można wykorzystać taką drukarkę jako wsparcie dla działań firmy?
Czemu przedsiębiorcy decydują się na drukarki do etykiet?
Każda inwestycja w firmie budzi wątpliwości i poddawana jest szeregowi analiz. Nic w tym dziwnego, nastawione na zysk przedsiębiorstwa nie chcą marnować pieniędzy. Mimo to wielu z nich decyduje się na zakup drukarki do etykiet. Wybór ekonomicznej drukarki w dłuższej perspektywie czasu generuje pewną oszczędność finansową. Przedsiębiorcy doceniają również możliwość uwolnienia przestrzeni w magazynie i ograniczenie ilości odpadów. Ponadto za sprawą samodzielnego drukowania etykiet przejmują kontrolę nad częścią działań marketingowych.
Własna drukarka do etykiet to niższy koszt niż zamówienia hurtowe
Potrzeba posiadania kolorowych etykiet sprawia, że przedsiębiorcy zamawiają je w dużych ilościach – niestety generuje to wysokie koszty zakupu i utrzymania. Do tego dochodzą koszty transportu oraz nakład pracy związany z rozładunkiem. Natomiast własna drukarka do kolorowych etykiet to w zasadzie jednorazowy wydatek. Później wystarczy jedynie wymieniać atrament, który w nowoczesnych urządzeniach umożliwia długie i bezobsługowe użytkowanie.
Tym, co w dzisiejszych czasach szczególnie się liczy, jest ograniczenie odpadów i oszczędność przestrzeni. Samodzielne drukowanie etykiet kolorowych, niezbędnych w licznych firmach, to sposób na ich ograniczenie do wymaganej ilości oraz oszczędność miejsca w magazynie
Kolorowe etykiety zwiększają widoczność
O sukcesie produktu w dużej mierze zależy jego widoczność i wyróżnienie na tle oferty konkurencji. Etykiety kolorowe to doskonały sposób na to, aby każdy zauważył dany produkt, bez względu na to, o jakiego typu ofercie mowa. Samodzielnie wyprodukowane etykiety sprawdzą się nawet w przypadku śrub czy wkrętów. Nowoczesne drukarki marek Epson, TrojanLabel czy QuickLabel dają duże możliwości w zakresie wyboru nośnika. Można skorzystać z papieru czy też folii, wyprodukować etykietę matową, błyszczącą czy też wyróżniającą się w dowolny inny sposób. Biorąc na siebie odpowiedzialność za produkcję etykiet kolorowych, przedsiębiorstwo może w dowolnym momencie zmieniać projekt, zachowując pełną kontrolę nad kosztami.
Drukarka do etykiet kolorowych - od czego uzależnić wybór modelu?
Obecnie drukarki do etykiet kolorowych oferuje kilku producentów, a w ofercie każdego z nich dostępne są różne modele. Od czego uzależnić wybór konkretnej drukarki na własny użytek? Najważniejsze kwestie to oczekiwany wolumen wydruku oraz docelowy format etykiet. Im większe ilości drukowanych etykiet dziennie, tym wydajniejsza powinna być drukarka. Wiedząc dokładnie jaki będzie rozmiar etykiet, można znaleźć właściwe urządzenie, dopasowane do potrzeb. Natomiast w przypadku wątpliwości w tej sprawie, lepiej skorzystać z konsultacji. - doradza Marek Gaweł, ekspert z firmy Etisoft.
Drukarka do etykiet - modele rekomendowane przez Etisoft
Poszukując zaawansowanych technologicznie rozwiązań i drukarek dających największe możliwości, warto przyjrzeć się modelowi TROJAN T2-C. Sprzęt oferuje zdecydowanie najwyższą jakość druku w swojej klasie. Rozdzielczość 1600dpi i niezwykle żywe kolory to główne zalety urządzenia. Drukarka umożliwia druk w systemie roll-to-roll. Równie wysokie wymagania spełnia drukarka QL-120X. Zapewnia wydruki o maksymalnej rozdzielczości 1200dpi. Urządzenie generuje niskie koszty eksploatacji. Udoskonalony proces podawania atramentu umożliwia jego oszczędność na poziomie nawet do 35% względem innych urządzeń. Ponadto sprzęt objęty jest 2-letnią gwarancją producenta.
Natomiast klientom z ograniczonym budżetem, jak również tym, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w zakresie samodzielnej produkcji etykiet kolorowych, polecamy drukarkę EPSON C3500. Zaletą tego urządzenia jest bardzo prosta obsługa. Jednocześnie drukarka daje całkiem duże możliwości. Przy jej pomocy można uzyskać wydruki satysfakcjonującej jakości. Można przy tym korzystać ze standardowych nośników matowych, jak również z tych błyszczących.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.