Dwa Hity Handlu 2021 w ofercie SM Mlekpol
Już po raz 20. detaliści wskazali najlepiej sprzedające się produkty. Aż dwa wyróżnienia, przyznawane przez miesięcznik Handel, trafiły do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Tytuł Hit Handlu 2021 otrzymało mleko świeże Łaciate 3,2% oraz ser Gouda Mlekpol w plastrach 150 g, powtarzając zeszłoroczny sukces.
Plebiscyt Hit Handlu to ważny głos detalistów, a zarazem czytelników ogólnopolskiego miesięcznika branżowego Handel. Wskazują oni najlepiej sprzedające się produkty w ich sklepach, co pozwala definiować preferencje zakupowe Polaków i poznawać trendy rynkowe w FMCG już od 20 lat.
Produkty SM Mlekpol zostały docenione po raz kolejny. W tym roku swoją wysoką jakość i popularność wśród konsumentów potwierdziły:
- mleko Świeże Łaciate 3,2% 1 l w kategorii Mleko UHT i świeże – dzięki nowoczesnej metodzie mikrofiltracji otrzymywany jest produkt bliski składowi i właściwościom mleka surowego – „prosto od krowy”;
- ser Gouda Mlekpol w plastrach 150 g w kategorii Sery żółte paczkowane – to typ sera holenderskiego o wytrawnym, ale łagodnym smaku, który uwielbiają Polacy. Ta uniwersalność pozwala na jego różnorodne zastosowanie w kuchni: do kanapek i zapiekanek, ale także jako osobną przekąskę koktajlową lub przystawkę. Praktyczne opakowanie 150 g zawiera idealną porcję produktu.
„Jesteśmy dumni, że nasze produkty również w tym roku otrzymały tytuł Hit Handlu 2021. Wyróżnienia zdobyte w tym plebiscycie są dla nas niezwykle cenne. Docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG to ogromny zaszczyt, ponieważ głosy detalistów są dla nas bardzo ważne i najlepiej oddają rzeczywistość sprzedażową. Tegoroczny sukces Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol pokazuje nam, że nasze starania i kierunek podejmowanych działań są słuszne, ponieważ oferowane przez nas produkty cały czas utrzymują wysoki poziom, spełniają oczekiwania konsumentów oraz cieszą się ich zainteresowaniem – mówi Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w SM Mlekpol. „Równocześnie to dla nas potwierdzenie, że zmierzamy w dobrym kierunku, impuls do dalszego rozwoju i realizacji kolejnych koncepcji” – dodaje.
Głosy w plebiscycie oddawano na produkty w 66 kategoriach. Ankieta badająca sprzedaż dotyczyła okresu od początku kwietnia 2020 do końca marca 2021 roku.

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.