Komunikaty PR

Dwa Hity Handlu 2021 w ofercie SM Mlekpol

2021-06-16  |  07:20
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Już po raz 20. detaliści wskazali najlepiej sprzedające się produkty. Aż dwa wyróżnienia, przyznawane przez miesięcznik Handel, trafiły do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Tytuł Hit Handlu 2021 otrzymało mleko świeże Łaciate 3,2% oraz ser Gouda Mlekpol w plastrach 150 g, powtarzając zeszłoroczny sukces.

 

Plebiscyt Hit Handlu to ważny głos detalistów, a zarazem czytelników ogólnopolskiego miesięcznika branżowego Handel. Wskazują oni najlepiej sprzedające się produkty w ich sklepach, co pozwala definiować preferencje zakupowe Polaków i poznawać trendy rynkowe w FMCG już od 20 lat.

Produkty SM Mlekpol zostały docenione po raz kolejny. W tym roku swoją wysoką jakość i popularność wśród konsumentów potwierdziły:

  • mleko Świeże Łaciate 3,2% 1 l w kategorii Mleko UHT i świeże – dzięki nowoczesnej metodzie mikrofiltracji otrzymywany jest produkt bliski składowi i właściwościom mleka surowego – „prosto od krowy”;
  • ser Gouda Mlekpol w plastrach 150 g w kategorii Sery żółte paczkowane – to typ sera holenderskiego o wytrawnym, ale łagodnym smaku, który uwielbiają Polacy. Ta uniwersalność pozwala na jego różnorodne zastosowanie w kuchni: do kanapek i zapiekanek, ale także jako osobną przekąskę koktajlową lub przystawkę. Praktyczne opakowanie 150 g zawiera idealną porcję produktu.

„Jesteśmy dumni, że nasze produkty również w tym roku otrzymały tytuł Hit Handlu 2021. Wyróżnienia zdobyte w tym plebiscycie są dla nas niezwykle cenne. Docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG to ogromny zaszczyt, ponieważ głosy detalistów są dla nas bardzo ważne i najlepiej oddają rzeczywistość sprzedażową. Tegoroczny sukces Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol pokazuje nam, że nasze starania i kierunek podejmowanych działań są słuszne, ponieważ oferowane przez nas produkty cały czas utrzymują wysoki poziom, spełniają oczekiwania konsumentów oraz cieszą się ich zainteresowaniem – mówi Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w SM Mlekpol. „Równocześnie to dla nas potwierdzenie, że zmierzamy w dobrym kierunku, impuls do dalszego rozwoju i realizacji kolejnych koncepcji” – dodaje.

Głosy w plebiscycie oddawano na produkty w 66 kategoriach. Ankieta badająca sprzedaż dotyczyła okresu od początku kwietnia 2020 do końca marca 2021 roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.