Komunikaty PR

Dynamiczny wzrost Envirly. Nowi klienci i ekspansja na zagraniczne rynki

2024-11-05  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt
Alicja Kulbat
oLIVE media

Prosta 20
00-001 Warszawa
a.kulbat|olivemedia.pl| |a.kulbat|olivemedia.pl
+48 795 001 191
https://olivemedia.pl/

Ostatni rok to okres przełomowy dla rozwoju Envirly, lidera technologii raportowania zrównoważonego rozwoju. W 2024 roku z rozwiązań technologicznych Envirly korzystało ponad 200 firm, a zespół powiększył się trzykrotnie. Umożliwiło to ekspansję na rynki zagraniczne, takie jak Czechy i Rumunia.

Stale rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania z zakresu zrównoważonego rozwoju jest spowodowane wprowadzeniem dyrektywy CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive). Nakłada ona obowiązek raportowania działań w obszarze zrównoważonego rozwoju na podmioty interesu publicznego oraz duże przedsiębiorstwa, które spełniają co najmniej dwa z trzech kryteriów: zatrudnienie powyżej 250 pracowników, roczny obrót przekraczający 50 milionów euro lub suma bilansowa przekraczająca 25 milionów euro.

Rosnący popyt na raportowanie w zakresie zrównoważonego rozwoju doprowadził do czterokrotnego wzrostu bazy klientów Envirly od stycznia do września. Wśród nich znalazły się takie marki jak: Amrest Holding, Dekpol S.A., ZPM Biernacki, Dr Irena Eris, RBB Stal, Grupa Przemysłowa Baltic, Compensa Vienna Insurance Group, OEX S.A. oraz OTCF S.A., właściciel marki 4F. Bieżący rok okazał się również kluczowy na płaszczyźnie partnerskiej. Envirly nawiązało współpracę z ponad 75 kluczowymi graczami na rynku. To m.in. BNP Paribas Bank Polska, Alior Bank, PKO Bank Polski, Kancelaria DZP, GS1 Polska, Crowe Polska, Occubee S.A. oraz Klaster Gospodarki Odpadowej i Recyklingu.


 

  • Rynek compliance ESG rozwija się w zawrotnym tempie. Napędzają go rosnące oczekiwania partnerów biznesowych i nowe regulacje. Coraz więcej firm, nie tylko największych graczy, ale również przedsiębiorstw z całych łańcuchów wartości, odczuwa presję raportowania zrównoważonego rozwoju  - mówi Mateusz Masiak, CEO i współzałożyciel Envirly. - W Envirly w kompleksowy sposób wspieramy organizacje w spełnianiu tych oczekiwań. Zaufali nam już partnerzy z wielu sektorów – instytucje finansowe, spółki skarbu państwa, firmy doradcze, a także duże grupy kapitałowe. A w gronie naszych inwestorów znajduje się m.in. BNP Paribas Bank Polska - dodaje.  

 

Dynamiczny rozwój firmy sprawił, że zapotrzebowanie na jej usługi wykroczyło poza granice Polski, co zaowocowało ekspansją na rynek czeski i rumuński oraz wzbudziło zainteresowanie klientów z 25 różnych rynków operacyjnych. Dzięki międzynarodowemu zespołowi, złożonemu z ekspertów o wieloletnim doświadczeniu w różnych branżach, firma może dostarczać klientom kompleksowe i dopasowane do ich potrzeb rozwiązania w zakresie ESG.

 

Envirly oferuje kompleksowe rozwiązania związane z compliancem w zakresie  ESG, w tym raportowanie zgodne z dyrektywą CSRD i standardami ESRS, analizę podwójnej istotności, monitorowanie śladu węglowego przedsiębiorstw oraz śladu środowiskowego produktu (LCA), a także wsparcie w zakresie raportowania CBAM (Carbon Border Adjustment Mechanism).

 

Szybki wzrost liczby klientów i zagraniczna ekspansja znacznie wpłynęły  na zwiększenie zespołu, który obecnie liczy niemal 40 ekspertów i doradców, trzykrotnie przewyższając liczbę pracowników z października 2023 roku. 

 

  • Intensywnie rozwijamy zarówno nasze zespoły techniczne, jak i doradcze, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na innowacyjne rozwiązania ESG. Nasz zespół składa się z wybitnych specjalistów w dziedzinach ochrony środowiska, kwestii społecznych, praktyk biznesowych oraz technologii - dodaje Weronika Czaplewska, wiceprezeska i współzałożycielka Envirly.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Marketing B2B wciąż stanowi wyzwanie dla wielu polskich firm Biuro prasowe
2024-12-13 | 12:00

Marketing B2B wciąż stanowi wyzwanie dla wielu polskich firm

Marketing B2B wciąż stanowi wyzwanie dla wielu polskich firm – wynika z nowego badania Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu „Marketing B2B w polskich firmach” Premiera
Firma Radosna Wigilia w Piasecznie po raz kolejny zakończona sukcesem
2024-12-13 | 10:57

Radosna Wigilia w Piasecznie po raz kolejny zakończona sukcesem

Ponad 100 worków wypełnionych po brzegi prezentami trafiło do uczestników Radosnej Wigilii, którą od 7 lat organizuje Fundacja Dziecięca Radość. Beneficjentami akcji są
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 13:00

Czy księgowy świadczy usługi doradztwa podatkowego?

Z pozoru wydaje się to logiczne, ponieważ księgowy ma wgląd w finanse firmy, zna przepisy podatkowe i zajmuje się m.in. przygotowywaniem deklaracji podatkowych. Rzeczywistość jednak okazuje się bardziej skomplikowana. Beata

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Ochrona środowiska

Do lutego 2025 roku państwa ONZ muszą przedstawić swoje nowe zobowiązania klimatyczne. Na razie emisje gazów cieplarnianych wciąż rosną

Do lutego 2025 roku państwa ONZ powinny przedstawić swoje nowe deklaracje działań klimatycznych na okres po 2030 roku. Eksperci podkreślają, że powinny one zakładać ambitne cele, w tym również w zakresie redukcji emisji, żeby sprostać założeniom porozumienia paryskiego. Problem w tym, że nawet dotychczasowe zobowiązania na kolejnych kilka lat są wdrażane w zbyt wolnym tempie, o czym najlepiej świadczy fakt, że globalne emisje CO2 wciąż rosną.

Transport

W Europie segment elektrycznych małych aut miejskich zapóźniony o trzy–cztery lata. Hyundai chce to zmienić

Niewielki, ale pojemny dwubryłowy samochód z segmentu małych aut miejskich – Hyundai Inster – to najnowsza propozycja koreańskiego producenta. Samochód przedstawiany jest jako najtańszy elektryk w ofercie Hyundaia, który ma przekonać do elektromobilności kolejną grupę kierowców. Tym bardziej że dotąd na rynku brakowało aut elektrycznych z segmentu A. W nowym modelu producent zastosował zaawansowane technologie, m.in. system pompy ciepła, która ogrzewa akumulator, by zminimalizować utratę energii.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.