Komunikaty PR

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa

2024-09-26  |  13:00
Biuro prasowe

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska to coroczne wydarzenie, które ma na celu zwiększenie świadomości i promowanie bezpiecznych praktyk w miejscu pracy. W tym roku tematem przewodnim są korzyści, jakie można osiągnąć dzięki stosowaniu środków ochrony indywidualnej (ŚOI), takich jak hełmy, okulary ochronne, rękawice czy obuwie ochronne. Z tej okazji sklepy Castorama przygotowały również specjalną ofertę sprzedażową dla swoich klientów by zachęcić ich do dbania o swoje bezpieczeństwo.

Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom to inwestycja w ich zdrowie i przyszłość, a także dowód na odpowiedzialność pracodawcy. Środki Ochrony Indywidualnej chronią przed potencjalnymi urazami, ale mają także znaczący wpływ na efektywność pracy. Kiedy pracownicy czują się bezpieczni i chronieni, ich koncentracja oraz skupienie na wykonywanej pracy rosną. Dzięki temu mogą w pełni skupić się na swoich zadaniach, nie martwiąc się o potencjalne zagrożenia, co bezpośrednio wpływa na zwiększenie produktywności oraz na jakość pracy. Dodatkowo, świadomość bezpiecznych praktyk zdobywana w pracy przekłada się także na życie prywatne – na przykład podczas realizowania pasji związanych z majsterkowaniem lub uprawiania sportów ekstremalnych, gdzie odpowiednia ochrona osobista jest równie ważna.

Co więcej, stosowanie ŚOI przyczynia się do zmniejszenia kosztów związanych z wypadkami w pracy. Mniejsza liczba urazów oznacza mniej nieobecności z powodu choroby czy kontuzji, co z kolei redukuje koszty związane z leczeniem, rehabilitacją oraz koniecznością zapewnienia zastępstwa. To oszczędność zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika, a także inwestycja w długoterminowe bezpieczeństwo i zdrowie załogi.

Castorama stawia na bezpieczeństwo pracy

Castorama Polska może pochwalić się wieloma sukcesami w dziedzinie bezpieczeństwa. Pomimo wzrostu liczby sklepów i pracowników, firmie udaje się utrzymać niski poziom wypadkowości, a liczba dni absencji spowodowanych wypadkami systematycznie maleje. To zasługa konsekwentnie wdrażanych procedur oraz dbałości o najwyższe standardy BHP we wszystkich sklepach.

Szczególną wagę firma przykłada do jakości oferowanych środków ochrony indywidualnej oraz odzieży ochronnej. Dzięki temu pracownicy mają dostęp do najlepszych rozwiązań, które nie tylko zapewniają im bezpieczeństwo, ale także komfort w pracy. Wysoki poziom bezpieczeństwa jest również widoczny w sklepach – odpowiednie zabezpieczenia, takie jak prowadzący przed wózkiem jezdniowym, chronią nie tylko pracowników, ale i klientów.

Warto również wspomnieć o sukcesach jakie pracownicy Castoramy osiągają w konkursach związanych z bezpieczeństwem pracy. Sklepy w Krakowie (Zakopianka), Białymstoku oraz Gdańsku Osowej zdobyły wysokie miejsca w prestiżowym konkursie Państwowej Inspekcji Pracy, co jest potwierdzeniem, że firma nieustannie dąży do podnoszenia standardów bezpieczeństwa.

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska to wyjątkowe wydarzenie, które odbywa się w sklepach Castorama i Brico Depot z wyłączeniem sklepów w formacie Smart i Express. Przy okazji tego wydarzenia, 26 września, w sklepach Castorama i Brico Depot obowiązuje specjalna promocja: przy zakupie trzech produktów z asortymentu automatyki domowej, ochrony, bezpieczeństwa i odzieży, czwarty – najtańszy – można otrzymać za 1 zł.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.