Komunikaty PR

Ecolab odświeżył program dla sektora firm sprzątających

2021-09-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Outsourcing usług sprzątających stał się powszechnym trendem na wielu rynkach europejskich. Również w Polsce coraz więcej obiektów utrzymanie czystości powierza firmom zewnętrznym. Te w kolei poszukują profesjonalnych dostawców chemii, którzy obsłużą ich w sposób kompleksowy i pomogą sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Ecolab wzbogacił więc swój Facility Care Program o szereg rozwiązań jeszcze lepiej wspierających firmy z sektora sprzątającego.

Firmy zajmujące się sprzątaniem obiektów zobowiązują się świadczyć usługi oparte na najwyższych standardach higieny i czystości. Niezbędna do tego jest doskonała znajomość branży klienta i jej specyfiki. Placówki zdrowotne, opiekuńcze, biurowce, szkoły, hotele czy restauracje – każdy z tych obiektów wymaga zastosowania innych procedur oraz doboru dedykowanych rozwiązań i specjalistycznych środków czystości. Firmy sprzątające powinny też szybko reagować na zmieniające się wymogi sanitarne, przewidywać i mitygować ryzyka mogące zaważyć na zdrowiu i bezpieczeństwie osób przebywających w danym obiekcie. To wszystko przy jednoczesnym dążeniu do ciągłego zwiększania wydajności operacyjnej i efektywności finansowej.

- Podwyższone standardy higieny, wysoka fluktuacja personelu oraz różnorodność portfela klientów sprawiają, że firmy sprzątające funkcjonują pod dużą presją. Zarówno w sferze finansowej, jak i zgodności z procedurami – mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab. – Wykorzystując wieloletnie doświadczenie w branży i współpracę z milionami firm na całym świecie, pomagamy przedsiębiorcom sprostać rosnącym oczekiwaniom ich klientów. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania, które wzbudzają zaufanie, wspieramy w osiągnięciu i zapewnieniu wyższego standardu wydajności, spójności i zmniejszeniu ryzyka we wszystkich aspektach działalności placówki – dodaje Aneta Krupa.

Odpowiedzią na zmieniające się wymogi sanitarne i rosnące potrzeby rynku jest nowy Facility Care Program, który został opracowany przez międzynarodowy zespół ekspertów Ecolab. Obejmuje on pakiet wytycznych i gotowych rozwiązań dla firm zajmujących się sprzątaniem obiektów, podstawowe i specjalistyczne moduły szkoleniowe, skuteczne i wydajne produkty oraz opatentowane technologie czyszczenia i dezynfekcji, pomagające zmniejszyć zużycie wody i energii. Wszystkie materiały, w tym plany higieny, instrukcje ścienne i listy kontrolne czynności personelu, są czytelne i łatwe do zrozumienia nawet przez pracowników nieposługujących się językiem polskim. Ponadto zostały dostosowane do poszczególnych segmentów i znormalizowane w celu zapewnienia zgodności z najnowszymi przepisami.

- Filarem naszego Programu Utrzymania Czystości Obiektów jest partnerskie podejście do każdego klienta, nastawione na poprawę wyników finansowych poprzez najlepsze wykorzystanie dostępnych zasobów i czasu – mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab. - Pomagamy w opracowaniu strategii i planów rozwoju, identyfikujemy, a następnie rozwiązujemy problemy operacyjne, zwiększając przez to bezpieczeństwo i wydajność pracy. Dzielimy się zaawansowaną wiedzą na temat rodzajów podłóg i powierzchni oraz prowadzimy oparte na danych szkolenia z czyszczenia, dezynfekcji i pielęgnacji. Ponadto dostępni na miejscu lokalni serwisanci Ecolab zapewniają profesjonalne i szybkie wsparcie techniczne – wylicza Aneta Krupa.

Dobra współpraca między firmami sprzątającymi a dostawcami środków czystości niesie za sobą wiele korzyści. Optymalizacja kosztów operacyjnych, poprawa efektywności pracy czy ochrona zdrowia i bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie, to tylko niektóre z nich. Wybierając doświadczonego i zorientowanego na potrzeby klienta partnera zyskujemy też dostęp do specjalistycznej wiedzy w zakresie sprzątania, zdrowia publicznego czy bezpieczeństwa i higieny obiektów oraz pewność, że wszystkie procedury będą zawsze zgodne ze zmieniającymi się przepisami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.