Komunikaty PR

Ecolab odświeżył program dla sektora firm sprzątających

2021-09-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Outsourcing usług sprzątających stał się powszechnym trendem na wielu rynkach europejskich. Również w Polsce coraz więcej obiektów utrzymanie czystości powierza firmom zewnętrznym. Te w kolei poszukują profesjonalnych dostawców chemii, którzy obsłużą ich w sposób kompleksowy i pomogą sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Ecolab wzbogacił więc swój Facility Care Program o szereg rozwiązań jeszcze lepiej wspierających firmy z sektora sprzątającego.

Firmy zajmujące się sprzątaniem obiektów zobowiązują się świadczyć usługi oparte na najwyższych standardach higieny i czystości. Niezbędna do tego jest doskonała znajomość branży klienta i jej specyfiki. Placówki zdrowotne, opiekuńcze, biurowce, szkoły, hotele czy restauracje – każdy z tych obiektów wymaga zastosowania innych procedur oraz doboru dedykowanych rozwiązań i specjalistycznych środków czystości. Firmy sprzątające powinny też szybko reagować na zmieniające się wymogi sanitarne, przewidywać i mitygować ryzyka mogące zaważyć na zdrowiu i bezpieczeństwie osób przebywających w danym obiekcie. To wszystko przy jednoczesnym dążeniu do ciągłego zwiększania wydajności operacyjnej i efektywności finansowej.

- Podwyższone standardy higieny, wysoka fluktuacja personelu oraz różnorodność portfela klientów sprawiają, że firmy sprzątające funkcjonują pod dużą presją. Zarówno w sferze finansowej, jak i zgodności z procedurami – mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab. – Wykorzystując wieloletnie doświadczenie w branży i współpracę z milionami firm na całym świecie, pomagamy przedsiębiorcom sprostać rosnącym oczekiwaniom ich klientów. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania, które wzbudzają zaufanie, wspieramy w osiągnięciu i zapewnieniu wyższego standardu wydajności, spójności i zmniejszeniu ryzyka we wszystkich aspektach działalności placówki – dodaje Aneta Krupa.

Odpowiedzią na zmieniające się wymogi sanitarne i rosnące potrzeby rynku jest nowy Facility Care Program, który został opracowany przez międzynarodowy zespół ekspertów Ecolab. Obejmuje on pakiet wytycznych i gotowych rozwiązań dla firm zajmujących się sprzątaniem obiektów, podstawowe i specjalistyczne moduły szkoleniowe, skuteczne i wydajne produkty oraz opatentowane technologie czyszczenia i dezynfekcji, pomagające zmniejszyć zużycie wody i energii. Wszystkie materiały, w tym plany higieny, instrukcje ścienne i listy kontrolne czynności personelu, są czytelne i łatwe do zrozumienia nawet przez pracowników nieposługujących się językiem polskim. Ponadto zostały dostosowane do poszczególnych segmentów i znormalizowane w celu zapewnienia zgodności z najnowszymi przepisami.

- Filarem naszego Programu Utrzymania Czystości Obiektów jest partnerskie podejście do każdego klienta, nastawione na poprawę wyników finansowych poprzez najlepsze wykorzystanie dostępnych zasobów i czasu – mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab. - Pomagamy w opracowaniu strategii i planów rozwoju, identyfikujemy, a następnie rozwiązujemy problemy operacyjne, zwiększając przez to bezpieczeństwo i wydajność pracy. Dzielimy się zaawansowaną wiedzą na temat rodzajów podłóg i powierzchni oraz prowadzimy oparte na danych szkolenia z czyszczenia, dezynfekcji i pielęgnacji. Ponadto dostępni na miejscu lokalni serwisanci Ecolab zapewniają profesjonalne i szybkie wsparcie techniczne – wylicza Aneta Krupa.

Dobra współpraca między firmami sprzątającymi a dostawcami środków czystości niesie za sobą wiele korzyści. Optymalizacja kosztów operacyjnych, poprawa efektywności pracy czy ochrona zdrowia i bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie, to tylko niektóre z nich. Wybierając doświadczonego i zorientowanego na potrzeby klienta partnera zyskujemy też dostęp do specjalistycznej wiedzy w zakresie sprzątania, zdrowia publicznego czy bezpieczeństwa i higieny obiektów oraz pewność, że wszystkie procedury będą zawsze zgodne ze zmieniającymi się przepisami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.