Komunikaty PR

Ecolab odświeżył program dla sektora firm sprzątających

2021-09-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Outsourcing usług sprzątających stał się powszechnym trendem na wielu rynkach europejskich. Również w Polsce coraz więcej obiektów utrzymanie czystości powierza firmom zewnętrznym. Te w kolei poszukują profesjonalnych dostawców chemii, którzy obsłużą ich w sposób kompleksowy i pomogą sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Ecolab wzbogacił więc swój Facility Care Program o szereg rozwiązań jeszcze lepiej wspierających firmy z sektora sprzątającego.

Firmy zajmujące się sprzątaniem obiektów zobowiązują się świadczyć usługi oparte na najwyższych standardach higieny i czystości. Niezbędna do tego jest doskonała znajomość branży klienta i jej specyfiki. Placówki zdrowotne, opiekuńcze, biurowce, szkoły, hotele czy restauracje – każdy z tych obiektów wymaga zastosowania innych procedur oraz doboru dedykowanych rozwiązań i specjalistycznych środków czystości. Firmy sprzątające powinny też szybko reagować na zmieniające się wymogi sanitarne, przewidywać i mitygować ryzyka mogące zaważyć na zdrowiu i bezpieczeństwie osób przebywających w danym obiekcie. To wszystko przy jednoczesnym dążeniu do ciągłego zwiększania wydajności operacyjnej i efektywności finansowej.

- Podwyższone standardy higieny, wysoka fluktuacja personelu oraz różnorodność portfela klientów sprawiają, że firmy sprzątające funkcjonują pod dużą presją. Zarówno w sferze finansowej, jak i zgodności z procedurami – mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab. – Wykorzystując wieloletnie doświadczenie w branży i współpracę z milionami firm na całym świecie, pomagamy przedsiębiorcom sprostać rosnącym oczekiwaniom ich klientów. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania, które wzbudzają zaufanie, wspieramy w osiągnięciu i zapewnieniu wyższego standardu wydajności, spójności i zmniejszeniu ryzyka we wszystkich aspektach działalności placówki – dodaje Aneta Krupa.

Odpowiedzią na zmieniające się wymogi sanitarne i rosnące potrzeby rynku jest nowy Facility Care Program, który został opracowany przez międzynarodowy zespół ekspertów Ecolab. Obejmuje on pakiet wytycznych i gotowych rozwiązań dla firm zajmujących się sprzątaniem obiektów, podstawowe i specjalistyczne moduły szkoleniowe, skuteczne i wydajne produkty oraz opatentowane technologie czyszczenia i dezynfekcji, pomagające zmniejszyć zużycie wody i energii. Wszystkie materiały, w tym plany higieny, instrukcje ścienne i listy kontrolne czynności personelu, są czytelne i łatwe do zrozumienia nawet przez pracowników nieposługujących się językiem polskim. Ponadto zostały dostosowane do poszczególnych segmentów i znormalizowane w celu zapewnienia zgodności z najnowszymi przepisami.

- Filarem naszego Programu Utrzymania Czystości Obiektów jest partnerskie podejście do każdego klienta, nastawione na poprawę wyników finansowych poprzez najlepsze wykorzystanie dostępnych zasobów i czasu – mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab. - Pomagamy w opracowaniu strategii i planów rozwoju, identyfikujemy, a następnie rozwiązujemy problemy operacyjne, zwiększając przez to bezpieczeństwo i wydajność pracy. Dzielimy się zaawansowaną wiedzą na temat rodzajów podłóg i powierzchni oraz prowadzimy oparte na danych szkolenia z czyszczenia, dezynfekcji i pielęgnacji. Ponadto dostępni na miejscu lokalni serwisanci Ecolab zapewniają profesjonalne i szybkie wsparcie techniczne – wylicza Aneta Krupa.

Dobra współpraca między firmami sprzątającymi a dostawcami środków czystości niesie za sobą wiele korzyści. Optymalizacja kosztów operacyjnych, poprawa efektywności pracy czy ochrona zdrowia i bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie, to tylko niektóre z nich. Wybierając doświadczonego i zorientowanego na potrzeby klienta partnera zyskujemy też dostęp do specjalistycznej wiedzy w zakresie sprzątania, zdrowia publicznego czy bezpieczeństwa i higieny obiektów oraz pewność, że wszystkie procedury będą zawsze zgodne ze zmieniającymi się przepisami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.