Eksperci od komunikacji korporacyjnej dołączyli do InnerValue

Do zespołu InnerValue, firmy doradczej specjalizującej się w kompleksowym wsparciu komunikacyjnym innowacyjnych firm na rożnym etapie ich rozwoju, dołączyły dwie nowe osoby. Witold Nieć i Mariusz Gawrychowski od lat są związani z korporacyjną komunikacją strategiczną i rynkiem mediów. Rozszerzenie zespołu to część realizowanej strategii InnerValue, w której firma zakłada wprowadzenie nowych usług powiązanych m.in. z sektorem ESG (ang. Environmental, Social and Governance).
Mariusz Gawrychowski specjalizuje się w tematyce związanej z sektorem finansowym i technologicznym. Przez ostatnie pięć lat był rzecznikiem prasowym Europa Ubezpieczenia, w której odpowiadał m.in. współpracę z mediami, komunikację korporacyjną i działania digitalowe. Wcześniej przez ponad 15 lat pracował jako dziennikarz ekonomiczny. Był związany m.in. z Pulsem Biznesu, Dziennikiem Gazetą Prawną, Polską Agencją Prasową czy Gazetą Giełdy Parkiet. W 2012 roku Polska Izba Ubezpieczeń przyznała mu tytuł „Ubezpieczeniowego Dziennikarza Roku”.
Witold Nieć to ekspert z zakresu komunikacji korporacyjnej i PR-u produktowego. Przez 4 lata zajmował się w PKP Cargo doradztwem komunikacyjnym w tym również w zakresie zagadnień ESG. Przez 13 lat współpracował z Grupą Lotos, w której rozwijał PR produktowy, był także doradcą ds. relacji międzynarodowych. Pracował również jako rzecznik prasowy w spółkach z branży chemicznej i rafineryjnej. Od wielu lat związany z przemysłem chemicznym i energetycznym. Wcześniej jako dziennikarz publikował w Pulsie Biznesu, Gazecie Prawnej, dzienniku finansowym Nowa Europa i Gazecie Wyborczej.
– Na rynku pojawiła się duże zapotrzebowanie na usługi komunikacji strategicznej wśród klientów spoza giełdy, często są to firmy z sektora fintech, nowych technologii, czy fundusze VC. Witold Nieć i Mariusz Gawrychowski to osoby, które pracują na rynku komunikacji strategicznej od kilkunastu lat, cieszę się, że dołączyli do naszego zespołu i swoją wiedzą będą wspierać naszych klientów – mówi Wojciech Iwaniuk, prezes i współzałożyciel InnerValue.
Ostatnie dwa lata to okres dynamicznego wzrostu InnerValue. Oprócz podstawowej usługi – jaką są relacje inwestorskie i komunikacja finansowa – agencja rozszerzyła ofertę o wsparcie w zakresie doradztwa strategicznego, realizacji działań graficzno-digitalowych oraz obsługi social media na potrzeby komunikacji korporacyjnej. Już dziś blisko połowę klientów Agencji stanowią firmy nieobecne na rynku kapitałowym. Od tego roku firma rozwija nowe obszary – komunikację zagraniczną oraz raportowanie ESG (ang. Environmental, Social and Governance). Od kwietnia br. siedziba InnerValue znajduje się przy ul. Koszykowej 54.
O InnerValue:
Od 2010 r. prowadzimy komunikację biznesową i transakcyjną dla klientów. Zajmujemy się relacjami inwestorskimi oraz tworzymy strategie obecności w mediach i w sieci. Wspieramy giełdowe debiuty, kampanie crowdfundingowe oraz procesy M&A. Kreujemy wizerunek firm i przedsiębiorców, a także wprowadzamy naszych klientów do świata online. W 2021 r. komunikowaliśmy transakcje o wartości ponad 1,3 mld zł, przekroczyliśmy też liczbę 100 klientów, prawie połowa z nich to podmioty nienotowane na giełdzie. Przez ostatnie lata pracowaliśmy dla około 300 firm z polski i zagranicy, w tym przy transakcjach o wartości przekraczających 10 mld zł. Aktualnie InnerValue tworzy 40 konsultantów z doświadczeniem w dziennikarstwie, doradztwie strategicznym i międzynarodowych rynkach kapitałowych.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.