Komunikaty PR

Eksperci od komunikacji korporacyjnej dołączyli do InnerValue

2022-12-13  |  13:30
Biuro prasowe

Do zespołu InnerValue, firmy doradczej specjalizującej się w kompleksowym wsparciu komunikacyjnym innowacyjnych firm na rożnym etapie ich rozwoju, dołączyły dwie nowe osoby. Witold Nieć i Mariusz Gawrychowski od lat są związani z korporacyjną komunikacją strategiczną i rynkiem mediów. Rozszerzenie zespołu to część realizowanej strategii InnerValue, w której firma zakłada wprowadzenie nowych usług powiązanych m.in. z sektorem ESG (ang. Environmental, Social and Governance). 

Mariusz Gawrychowski specjalizuje się w tematyce związanej z sektorem finansowym i technologicznym. Przez ostatnie pięć lat był rzecznikiem prasowym Europa Ubezpieczenia, w której odpowiadał m.in. współpracę z mediami, komunikację korporacyjną i działania digitalowe. Wcześniej przez ponad 15 lat pracował jako dziennikarz ekonomiczny. Był związany m.in. z Pulsem Biznesu, Dziennikiem Gazetą Prawną, Polską Agencją Prasową czy Gazetą Giełdy Parkiet. W 2012 roku Polska Izba Ubezpieczeń przyznała mu tytuł „Ubezpieczeniowego Dziennikarza Roku”. 

Witold Nieć to ekspert z zakresu komunikacji korporacyjnej i PR-u produktowego. Przez 4 lata zajmował się w PKP Cargo doradztwem komunikacyjnym w tym również w zakresie zagadnień ESG. Przez 13 lat współpracował z Grupą Lotos, w której rozwijał PR produktowy, był także doradcą ds. relacji międzynarodowych. Pracował również jako rzecznik prasowy w spółkach z branży chemicznej i rafineryjnej. Od wielu lat związany z przemysłem chemicznym i energetycznym. Wcześniej jako dziennikarz publikował w Pulsie Biznesu, Gazecie Prawnej, dzienniku finansowym Nowa Europa i Gazecie Wyborczej.

 – Na rynku pojawiła się duże zapotrzebowanie na usługi komunikacji strategicznej wśród klientów spoza giełdy, często są to firmy z sektora fintech, nowych technologii, czy fundusze VC. Witold Nieć i Mariusz Gawrychowski to osoby, które pracują na rynku komunikacji strategicznej od kilkunastu lat, cieszę się, że dołączyli do naszego zespołu i swoją wiedzą będą wspierać naszych klientów – mówi Wojciech Iwaniuk, prezes i współzałożyciel InnerValue. 

Ostatnie dwa lata to okres dynamicznego wzrostu InnerValue. Oprócz podstawowej usługi – jaką są relacje inwestorskie i komunikacja finansowa – agencja rozszerzyła ofertę o wsparcie w zakresie doradztwa strategicznego, realizacji działań graficzno-digitalowych oraz obsługi social media na potrzeby komunikacji korporacyjnej. Już dziś blisko połowę klientów Agencji stanowią firmy nieobecne na rynku kapitałowym. Od tego roku firma rozwija nowe obszary – komunikację zagraniczną oraz raportowanie ESG (ang. Environmental, Social and Governance). Od kwietnia br. siedziba InnerValue znajduje się przy ul. Koszykowej 54.

 

O InnerValue:

Od 2010 r. prowadzimy komunikację biznesową i transakcyjną dla klientów. Zajmujemy się relacjami inwestorskimi oraz tworzymy strategie obecności w mediach i w sieci. Wspieramy giełdowe debiuty, kampanie crowdfundingowe oraz procesy M&A. Kreujemy wizerunek firm i przedsiębiorców, a także wprowadzamy naszych klientów do świata online. W 2021 r. komunikowaliśmy transakcje o wartości ponad 1,3 mld zł, przekroczyliśmy też liczbę 100 klientów, prawie połowa z nich to podmioty nienotowane na giełdzie. Przez ostatnie lata pracowaliśmy dla około 300 firm z polski i zagranicy, w tym przy transakcjach o wartości przekraczających 10 mld zł. Aktualnie InnerValue tworzy 40 konsultantów z doświadczeniem w dziennikarstwie, doradztwie strategicznym i międzynarodowych rynkach kapitałowych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.