Eksperci od komunikacji korporacyjnej dołączyli do InnerValue

Do zespołu InnerValue, firmy doradczej specjalizującej się w kompleksowym wsparciu komunikacyjnym innowacyjnych firm na rożnym etapie ich rozwoju, dołączyły dwie nowe osoby. Witold Nieć i Mariusz Gawrychowski od lat są związani z korporacyjną komunikacją strategiczną i rynkiem mediów. Rozszerzenie zespołu to część realizowanej strategii InnerValue, w której firma zakłada wprowadzenie nowych usług powiązanych m.in. z sektorem ESG (ang. Environmental, Social and Governance).
Mariusz Gawrychowski specjalizuje się w tematyce związanej z sektorem finansowym i technologicznym. Przez ostatnie pięć lat był rzecznikiem prasowym Europa Ubezpieczenia, w której odpowiadał m.in. współpracę z mediami, komunikację korporacyjną i działania digitalowe. Wcześniej przez ponad 15 lat pracował jako dziennikarz ekonomiczny. Był związany m.in. z Pulsem Biznesu, Dziennikiem Gazetą Prawną, Polską Agencją Prasową czy Gazetą Giełdy Parkiet. W 2012 roku Polska Izba Ubezpieczeń przyznała mu tytuł „Ubezpieczeniowego Dziennikarza Roku”.
Witold Nieć to ekspert z zakresu komunikacji korporacyjnej i PR-u produktowego. Przez 4 lata zajmował się w PKP Cargo doradztwem komunikacyjnym w tym również w zakresie zagadnień ESG. Przez 13 lat współpracował z Grupą Lotos, w której rozwijał PR produktowy, był także doradcą ds. relacji międzynarodowych. Pracował również jako rzecznik prasowy w spółkach z branży chemicznej i rafineryjnej. Od wielu lat związany z przemysłem chemicznym i energetycznym. Wcześniej jako dziennikarz publikował w Pulsie Biznesu, Gazecie Prawnej, dzienniku finansowym Nowa Europa i Gazecie Wyborczej.
– Na rynku pojawiła się duże zapotrzebowanie na usługi komunikacji strategicznej wśród klientów spoza giełdy, często są to firmy z sektora fintech, nowych technologii, czy fundusze VC. Witold Nieć i Mariusz Gawrychowski to osoby, które pracują na rynku komunikacji strategicznej od kilkunastu lat, cieszę się, że dołączyli do naszego zespołu i swoją wiedzą będą wspierać naszych klientów – mówi Wojciech Iwaniuk, prezes i współzałożyciel InnerValue.
Ostatnie dwa lata to okres dynamicznego wzrostu InnerValue. Oprócz podstawowej usługi – jaką są relacje inwestorskie i komunikacja finansowa – agencja rozszerzyła ofertę o wsparcie w zakresie doradztwa strategicznego, realizacji działań graficzno-digitalowych oraz obsługi social media na potrzeby komunikacji korporacyjnej. Już dziś blisko połowę klientów Agencji stanowią firmy nieobecne na rynku kapitałowym. Od tego roku firma rozwija nowe obszary – komunikację zagraniczną oraz raportowanie ESG (ang. Environmental, Social and Governance). Od kwietnia br. siedziba InnerValue znajduje się przy ul. Koszykowej 54.
O InnerValue:
Od 2010 r. prowadzimy komunikację biznesową i transakcyjną dla klientów. Zajmujemy się relacjami inwestorskimi oraz tworzymy strategie obecności w mediach i w sieci. Wspieramy giełdowe debiuty, kampanie crowdfundingowe oraz procesy M&A. Kreujemy wizerunek firm i przedsiębiorców, a także wprowadzamy naszych klientów do świata online. W 2021 r. komunikowaliśmy transakcje o wartości ponad 1,3 mld zł, przekroczyliśmy też liczbę 100 klientów, prawie połowa z nich to podmioty nienotowane na giełdzie. Przez ostatnie lata pracowaliśmy dla około 300 firm z polski i zagranicy, w tym przy transakcjach o wartości przekraczających 10 mld zł. Aktualnie InnerValue tworzy 40 konsultantów z doświadczeniem w dziennikarstwie, doradztwie strategicznym i międzynarodowych rynkach kapitałowych.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.