Komunikaty PR

Eksperci od komunikacji korporacyjnej dołączyli do InnerValue

2022-12-13  |  13:30
Biuro prasowe

Do zespołu InnerValue, firmy doradczej specjalizującej się w kompleksowym wsparciu komunikacyjnym innowacyjnych firm na rożnym etapie ich rozwoju, dołączyły dwie nowe osoby. Witold Nieć i Mariusz Gawrychowski od lat są związani z korporacyjną komunikacją strategiczną i rynkiem mediów. Rozszerzenie zespołu to część realizowanej strategii InnerValue, w której firma zakłada wprowadzenie nowych usług powiązanych m.in. z sektorem ESG (ang. Environmental, Social and Governance). 

Mariusz Gawrychowski specjalizuje się w tematyce związanej z sektorem finansowym i technologicznym. Przez ostatnie pięć lat był rzecznikiem prasowym Europa Ubezpieczenia, w której odpowiadał m.in. współpracę z mediami, komunikację korporacyjną i działania digitalowe. Wcześniej przez ponad 15 lat pracował jako dziennikarz ekonomiczny. Był związany m.in. z Pulsem Biznesu, Dziennikiem Gazetą Prawną, Polską Agencją Prasową czy Gazetą Giełdy Parkiet. W 2012 roku Polska Izba Ubezpieczeń przyznała mu tytuł „Ubezpieczeniowego Dziennikarza Roku”. 

Witold Nieć to ekspert z zakresu komunikacji korporacyjnej i PR-u produktowego. Przez 4 lata zajmował się w PKP Cargo doradztwem komunikacyjnym w tym również w zakresie zagadnień ESG. Przez 13 lat współpracował z Grupą Lotos, w której rozwijał PR produktowy, był także doradcą ds. relacji międzynarodowych. Pracował również jako rzecznik prasowy w spółkach z branży chemicznej i rafineryjnej. Od wielu lat związany z przemysłem chemicznym i energetycznym. Wcześniej jako dziennikarz publikował w Pulsie Biznesu, Gazecie Prawnej, dzienniku finansowym Nowa Europa i Gazecie Wyborczej.

 – Na rynku pojawiła się duże zapotrzebowanie na usługi komunikacji strategicznej wśród klientów spoza giełdy, często są to firmy z sektora fintech, nowych technologii, czy fundusze VC. Witold Nieć i Mariusz Gawrychowski to osoby, które pracują na rynku komunikacji strategicznej od kilkunastu lat, cieszę się, że dołączyli do naszego zespołu i swoją wiedzą będą wspierać naszych klientów – mówi Wojciech Iwaniuk, prezes i współzałożyciel InnerValue. 

Ostatnie dwa lata to okres dynamicznego wzrostu InnerValue. Oprócz podstawowej usługi – jaką są relacje inwestorskie i komunikacja finansowa – agencja rozszerzyła ofertę o wsparcie w zakresie doradztwa strategicznego, realizacji działań graficzno-digitalowych oraz obsługi social media na potrzeby komunikacji korporacyjnej. Już dziś blisko połowę klientów Agencji stanowią firmy nieobecne na rynku kapitałowym. Od tego roku firma rozwija nowe obszary – komunikację zagraniczną oraz raportowanie ESG (ang. Environmental, Social and Governance). Od kwietnia br. siedziba InnerValue znajduje się przy ul. Koszykowej 54.

 

O InnerValue:

Od 2010 r. prowadzimy komunikację biznesową i transakcyjną dla klientów. Zajmujemy się relacjami inwestorskimi oraz tworzymy strategie obecności w mediach i w sieci. Wspieramy giełdowe debiuty, kampanie crowdfundingowe oraz procesy M&A. Kreujemy wizerunek firm i przedsiębiorców, a także wprowadzamy naszych klientów do świata online. W 2021 r. komunikowaliśmy transakcje o wartości ponad 1,3 mld zł, przekroczyliśmy też liczbę 100 klientów, prawie połowa z nich to podmioty nienotowane na giełdzie. Przez ostatnie lata pracowaliśmy dla około 300 firm z polski i zagranicy, w tym przy transakcjach o wartości przekraczających 10 mld zł. Aktualnie InnerValue tworzy 40 konsultantów z doświadczeniem w dziennikarstwie, doradztwie strategicznym i międzynarodowych rynkach kapitałowych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.