Komunikaty PR

Enklawa podsumowuje lato i zdradza plany na jesień

2021-09-14  |  01:00
Biuro prasowe

Lato było dla całej branży gastronomicznej okresem intensywnej pracy. Przed sporym wyzwaniem stanęła m.in. restauracja Enklawa, która jeszcze niedawno debiutowała w świecie białostockich lokali, starając się o zaufanie kolejnych gości. Mieli oni być zadowoleni przede wszystkim z jedzenia, ale także z obsługi i atmosfery w odwiedzanym miejscu. Czy udało się zrealizować ten cel?

Latem było… super!

Podczas wakacji ogródek i lokal zapełniały się po brzegi. Gości nie brakowało - stęsknieni za towarzyskimi spotkaniami białostoczanie chętnie odwiedzali restauracje, by cieszyć się nie tylko spotkaniami, ale i ciekawymi smakami. A tych w Enklawie nie brakuje - w internecie nadal pojawia się coraz więcej pozytywnych opinii, a liczba fanów w mediach społecznościowych restauracji wciąż rośnie, co tylko potwierdza, że ten koncept na lokal był w mieście potrzebny. Wszystko to jest dla właścicieli i pracowników ogromną motywacją do dalszego działania.

- Jeszcze w sezonie letnim zmieniła się nieco karta dań - do menu dodaliśmy propozycje, których brakowało klientom - mówi szef kuchni, Krzysztof Półtorak - Burgery i sałatki miały za zadanie opowiedzieć oczekiwaniom gości chcących spróbować znanych im potraw w odsłonie typowej dla Enklawy, czyli realizującej zasady slow cooking i food pairing.

 

Idzie nowe...

Koniec wakacji stawia przed restauratorami nowe wyzwania. Nadchodząca jesień to dla właścicieli i pracowników niepewny czas. Towarzyszą im obawy przed kolejną falą pandemii i związanymi z nią obostrzeniami. Jak się na to przygotować? Załoga Enklawy ma swój plan. Chcą iść do przodu i cały czas się rozwijać.

- Zdajemy sobie sprawę z ewentualnych zagrożeń, ale od początku działania wiemy, że postawiamy na ciężką pracę. Już wkrótce w Enklawie pojawi się możliwość skorzystania z dowozu - zapowiada Krzysztof Kuderewski, właściciel restauracji. - Nasi klienci nie będą musieli rezygnować z ulubionych potraw, nawet jeśli nas zamkną.

 

Jak pokazały doświadczenia innych białostockich restauratorów, opcja dowozu w czasie poprzednich lock downów była tym, co pozwoliło lokalom przetrwać najgorszy okres zamknięcia. Nic więc dziwnego, że choć na razie nie ma jasnych deklaracji ze strony władz o postępowaniu w przypadku wzrostu liczby zachorowań, to jednak właściciele Enklawy wolą dmuchać na zimne.

Idzie smaczne!

W jesienno-zimowym wydaniu karty dań możemy spodziewać się mocnych aromatów - grzańce, cynamon, przetwory… Propozycje kojarzące się z kuchnią naszych babć i nowości, których w Białymstoku jeszcze nie ma, ujrzą światło dzienne już w drugiej połowie września!

- Jesteśmy na etapie dopinania na ostatni guzik jesiennego menu Enklawy. Pojawią się w nim typowe dla tej pory roku potrawy… oczywiście w naszym stylu - zapowiada Krzysztof Półtorak - Pomysłów nie brakuje i mamy mnóstwo energii do ich realizacji!

 

Warto również pamiętać o voucherach. Od niedawna w Enklawie można zakupić różne ich warianty - dostępne są wartości 50, 100, 150 i 200 złotych. To dobry pomysł na prezent zarówno urodzinowy, rocznicowy, jak i ten bez okazji!

Plan to podstawa

Okazuje się, że pozytywne nastawienie potrafi zdziałać cuda. Niezależnie od tego, co wydarzy się jesienią - przygotowanie dobrego planu pozwoli przetrwać wszystkie scenariusze!

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.