Komunikaty PR

Etisoft dostarczy etykiety na produkty Sanofi

2021-11-22  |  01:00
Biuro prasowe

Etisoft dostarczy etykiety na produkty Sanofi!

 

Etisoft, producent i dostawca etykiet, elementów funkcyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań inżynierskich dla Przemysłu 4.0, został dostawcą etykiet do Sanofi, jednej z  największych firm farmaceutycznych na świecie.

Etisoft, po trwających niemal rok negocjacjach, został wybrany w globalnym przetargu na dostawcę do europejskich fabryk koncernu kilka rodzajów etykiet na opakowania leków oraz aplikowanych bezpośrednio na produkt. W kilkuetapowym przetargu uczestniczyło 180 firm z całego świata. Ze strony Etisoft przetarg koordynował Etisoft Węgry, wspierany przez ekspertów firmy z działów technologii i jakości z centrali firmy w Gliwicach. Sanofi to kolejna firma farmaceutyczna w portfolio odbiorców produktów Etisoft.

Doświadczenie i wiedza ekspercka w doborze rozwiązań mających na celu znakowanie produktów na liniach produkcyjnych, znajomość najnowszych trendów jakościowych i wymagań logistycznych, które budowaliśmy przez lata z producentami topowych światowych marek sprawiły, że przeszliśmy kilkuetapowy etap przetargowy i otrzymaliśmy nominację na dostawy etykiet do kilku zakładów zlokalizowanych na terenie Europy – podkreśla Marcin Kosicki, dyrektor poznańskiego oddziału Etisoft, jeden z uczestników negocjacji i dodaje. – Nie udałoby się osiągnąć tego sukcesu, gdyby nie zaangażowanie całego zespołu dedykowanego do tego projektu.

Zostaliśmy docenieni jako ekspert w produkcji etykiet dla wielu branż, w tym dla wymagającej branży farmaceutycznej; firma z doświadczeniem w doborze właściwych rozwiązań. Etisoft oprócz produkcji standardowych etykiet specjalizuje się również w dostarczaniu rozwiązań specjalistycznych. Jest bowiem pomysłodawcą autorskiego systemu etiCALLS dla farmacji, laboratoriów czy centrów krwiodawstwa – dodaje Orsi Bajusz, dyrektor Etisoft Węgry.

Sanofi jest międzynarodową firmą farmaceutyczną, specjalizującą się w badaniach, rozwoju, produkcji i sprzedaży leków innowacyjnych i generycznych, szczepionek, leków bez recepty (OTC), produktów w zakresie pielęgnacji zdrowia i urody (Consumer Healthcare). Ma 112 zakładów produkcyjnych w 41 krajach świata, zatrudnia ponad 100 tys. pracowników.

Etisoft to firma z ponad 25-letnim doświadczeniem, producent etykiet samoprzylepnych, dostawca urządzeń AutoID, systemów aplikujących etykiety, rozwiązań RFID, systemów wizyjnych oraz systemów intralogistycznych opartych o wózki AGV. W centrali w Gliwicach zatrudnia ponad 400 osób, ma osiem oddziałów w Polsce i za granicą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową Biuro prasowe
2024-05-07 | 15:25

Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową

Martin Kaczmarski wprowadza nową usługę dla przedsiębiorstw     Blisko 9 na 10 firm z sektora MŚP wystawia faktury z odroczonym terminem płatności. W razie
Firma Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
2024-05-07 | 13:00

Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej

- Mamy nadzieję, że już wkrótce skończy się tzw. Wolna Amerykanka w sektorze funeralnym. Chodzi przede wszystkim o patologie związane z faktycznym brakiem zatrudnienia w sporej
Firma KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
2024-05-07 | 10:30

KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu

Po wielu latach funkcjonowania na rynku stolarki otworowej pod marką KRISPOL, nadeszła pora na zwieńczenie procesu rozpoczętego w 2018 roku i stworzenie nowej marki KRISHOME, która

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rząd chce negocjować z Komisją Europejską wydłużenie terminu KPO. Czas na wydatkowanie większości środków upływa w 2026 roku

W związku z prawie trzyletnim opóźnieniem w implementacji Krajowego Planu Odbudowy koalicyjny rząd przeprowadził na początku br. jego rewizję. Nowa wersja jest już w ok. 80 proc. uzgodniona z Komisją Europejską, a cały ten proces może się zakończyć  w wakacje – poinformowała w tym tygodniu ministra funduszy i polityki regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz. Jednocześnie rząd planuje rozpocząć z KE negocjacje dotyczące przedłużenia terminu zakończenia KPO, ponieważ czas na wydatkowanie większości środków upływa w 2026 roku.

Problemy społeczne

Blisko co piąta firma zamierza ograniczać zatrudnienie. W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących kosztów pracowniczych

Z danych GUS wynika, że pod koniec marca 159 firm w Polsce ogłosiło plany zwolnień grupowych łącznie 17 tys. pracowników. Badania koniunktury wskazują, że wśród przedsiębiorców przeważają nastroje pozytywne, jednak zdecydowanie więcej z nich planuje ograniczenie zatrudnienia niż jego wzrost. – Nie jest to jeszcze zapowiedź armagedonu, ale warto się zastanowić, z czego to wynika. W dużej mierze to efekt rosnących kosztów prowadzenia biznesu i spowolnienia gospodarczego – ocenia dr hab. Jacek Męcina, prof. UW i doradca zarządu Konfederacji Lewiatan.

Regionalne - Śląskie

Od kopalni węgla do kopalni pomysłów. Katowice i metropolia chcą być liderami innowacji

Jeszcze dwie dekady temu Katowice i inne miasta Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii kojarzyły się głównie z przemysłem wydobywczym węgla kamiennego i licznymi problemami związanymi z transformacją gospodarczą, które bardzo mocno dotykały kopalnie i cały przemysł ciężki. Od tego czasu wiele się zmieniło. Największe miasto aglomeracji górnośląskiej stawia na innowacyjne trendy w gospodarce, m.in. branżę gamingową, i kreuje się na miejsce spotkań. Dobrym przykładem może być Europejski Kongres Gospodarczy, który odbył się w Katowicach już po raz 16.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.