Feedback ma znaczenie
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
Regularny, konstruktywny feedback od przełożonego jest jednym z najważniejszych elementów rozwoju pracowników. Badania pokazują [1], że Polacy chcą być w pracy doceniani. Aż 99% badanych udzieliło właśnie takiej odpowiedzi. A ile procent z nich czuje się docenianych? Już tylko 54%.
Cenna informacja zwrotna
– Właściwie sformułowana informacja zwrotna odgrywa kluczową rolę podczas współpracy na linii pracownik–przełożony. Odpowiednio prowadzona komunikacja w firmie może odgrywać ogromną rolę w budowaniu zaangażowania i rozwijaniu umiejętności poszczególnych specjalistów – mówi Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Generalny Perfetti Van Melle Polska.
Ciekawym faktem jest, że to wcale nie gratyfikacja finansowa jest najważniejszym docenieniem, jaki chcą otrzymywać pracownicy. Według badania „Siła doceniania” 61% badanych na równi z finansami podało pozytywną informację od przełożonego. 39% badanych wskazało na podziękowanie za pracę na forum zespołu/firmy.
– To pokazuje, że każdego pracodawcę „stać” na docenianie pracowników. Dlatego tak ważne jest ułożenie procesów i efektywne działania z zakresu human relations. Pracownik musi mieć świadomość, że jego praca jest ważna i zauważana, a on sam jest niezbędnym członkiem zespołu. To buduje morale i sprawia, że razem chce się pracować na sukces firmy, a w konsekwencji na sukces nas wszystkich – dodaje Tikhomiroff.
Postawmy na radość w pracy
Polacy chcą mieć w pracy atmosferę, w której chcą czuć się swobodnie i nie bać się wyrażać swoich poglądów – to 79% wskazań. Dla 30% ankietowanych radość w pracy to pozytywna informacja zwrotna i docenianie ze strony czy to pracowników, czy szefa. A co ciekawe – popularne niegdyś „piłkarzyki” czy pokoje do relaksu kojarzą się z radością w pracy niewielu ankietowanym (odpowiednio 1% i 2%).
– Bo to właśnie relacje i atmosfera są najważniejsze. Niby mówimy o podstawach, ale widać, że to one są najważniejsze – podsumowuje Stephane Tikhomiroff.
[1] https://hrminstitute.pl/raport-sila-doceniania-2021/
Colian niesie pomoc – wyruszyły dostawy wody do regionów dotkniętych powodzią
Ponad 600 tysięcy złotych dla osób z niepełnosprawnościami
Maciej Kaniowski z Avon na 15 miejscu listy światowych liderów łańcucha dostaw!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.