Komunikaty PR

Feedback ma znaczenie

2021-11-26  |  10:04
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

Regularny, konstruktywny feedback od przełożonego jest jednym z najważniejszych elementów rozwoju pracowników.  Badania pokazują [1], że Polacy chcą być w pracy doceniani. Aż 99% badanych udzieliło właśnie takiej odpowiedzi. A ile procent z nich czuje się docenianych? Już tylko 54%.

Cenna informacja zwrotna

– Właściwie sformułowana informacja zwrotna odgrywa kluczową rolę podczas współpracy na linii pracownikprzełożony. Odpowiednio prowadzona komunikacja w firmie może odgrywać ogromną rolę w budowaniu zaangażowania i rozwijaniu umiejętności poszczególnych specjalistów – mówi Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Generalny Perfetti Van Melle Polska.

Ciekawym faktem jest, że to wcale nie gratyfikacja finansowa jest najważniejszym docenieniem, jaki chcą otrzymywać pracownicy. Według badania „Siła doceniania” 61% badanych na równi z finansami podało pozytywną informację od przełożonego. 39% badanych wskazało na podziękowanie za pracę na forum zespołu/firmy.

To pokazuje, że każdego pracodawcę „stać” na docenianie pracowników. Dlatego tak ważne jest ułożenie procesów i efektywne działania z zakresu human relations. Pracownik musi mieć świadomość, że jego praca jest ważna i zauważana, a on sam jest niezbędnym członkiem zespołu. To buduje morale i sprawia, że razem chce się pracować na sukces firmy, a  w konsekwencji na sukces nas wszystkich – dodaje Tikhomiroff.

Postawmy na radość w pracy

Polacy chcą mieć w pracy atmosferę, w której chcą czuć się swobodnie i nie bać się wyrażać swoich poglądów – to 79% wskazań. Dla 30% ankietowanych radość w pracy to pozytywna informacja zwrotna i docenianie ze strony czy to pracowników, czy szefa. A co ciekawe – popularne niegdyś „piłkarzyki” czy pokoje do relaksu kojarzą się z radością w pracy niewielu ankietowanym (odpowiednio 1% i 2%).

Bo to właśnie relacje i atmosfera są najważniejsze. Niby mówimy o podstawach, ale widać, że to one są najważniejsze – podsumowuje Stephane Tikhomiroff.

[1] https://hrminstitute.pl/raport-sila-doceniania-2021/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Colian niesie pomoc – wyruszyły dostawy wody do regionów dotkniętych powodzią Biuro prasowe
2024-09-17 | 15:45

Colian niesie pomoc – wyruszyły dostawy wody do regionów dotkniętych powodzią

W odpowiedzi na pilne potrzeby mieszkańców południowo-zachodniej Polski, walczących z powodzią, Colian tymczasowo wstrzymał produkcję kultowej Oranżady Hellena i skoncentrował się
Firma Ponad 600 tysięcy złotych dla osób z niepełnosprawnościami
2024-09-17 | 11:00

Ponad 600 tysięcy złotych dla osób z niepełnosprawnościami

Ogromnym sukcesem zakończyła się druga edycja Rajdu Gorących Serc – charytatywnego rajdu rowerowego łączącego aktywność i pasję kolarską z pomocą osobom z
Firma Maciej Kaniowski z Avon na 15 miejscu listy światowych liderów łańcucha dostaw!
2024-09-17 | 09:00

Maciej Kaniowski z Avon na 15 miejscu listy światowych liderów łańcucha dostaw!

Maciej Kaniowski jest związany z firmą Avon od stycznia 2019 roku. Posiada ogromne doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw, które zdobywał w czołowych firmach zajmujących się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.