Komunikaty PR

Firma PAGEN kolejny rok „Przyjacielem UNICEF”

2022-01-11  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Firma PAGEN kolejny rok „Przyjacielem UNICEF”

 

11 stycznia 2022 r.

 

PAGEN Sp. z o.o. przedłużył udział w programie „Przyjaciel UNICEF”. Tym samym, środki przekazywane przez firmę zostaną przeznaczone na wsparcie najmłodszych w kryzysach humanitarnych i w najuboższych krajach świata.

 

W tym roku, dzięki wsparciu darczyńców indywidualnych i biznesowych, UNICEF planuje dotrzeć z pomocą do 177 mln dzieci w 145 krajach świata. Priorytetem jest wsparcie najmłodszych w 14 kryzysach, m.in. w Jemenie, Syrii, Etiopii, Afganistanie czy Kongo.

Firma PAGEN dołączyła do programu „Przyjaciel UNICEF” w styczniu ubiegłego roku. Teraz, firma postanowiła kontynuować swój udział w programie, ponieważ nadal – razem z UNICEF - chce wspierać dzieci na całym świecie. Pomoc dotrze tam, gdzie jest aktualnie najbardziej potrzebna.

Organizacja pozarządowa jest naturalnym sprzymierzeńcem firmy w podejmowaniu działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Cieszę się, że coraz więcej polskich producentów takich jak PAGEN, realizuje te działania, a los dzieci nie jest im obojętny. Bardzo dziękuję firmie PAGEN za kolejny rok wsparcia najmłodszych na świecie, powiedziała Sylwia Nowik-Spiczonek, Dyrektor ds. Fundraisingu UNICEF Polska.

2021 rok nie był łaskawy dla dzieci, które w różnych regionach świata cierpiały z powodu kryzysów, ekstremalnych zjawisk pogodowych i zmian klimatu, na które nie mają wpływu. Decydując się na kontynuację współpracy z UNICEF Polska, jesteśmy przekonani, że wspólnie możemy budować lepszy świat w duchu przyjaźni. Mocno wierzymy bowiem w to, że przyjaciel to ktoś, kto jest blisko zawsze wtedy, kiedy jest najbardziej potrzebny, powiedziała Katarzyna Chamioło – Prokurent PAGEN Sp. z o.o., koordynująca projekty o charakterze Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).

UNICEF jest jednym z inicjatorów strategicznej współpracy biznesu z organizacjami humanitarnymi. „Przyjaciel UNICEF” jest programem skierowanym do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest to propozycja współpracy z organizacją, niosącą dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na: unicef.pl/biznes.


***

 

O PAGEN

 

PAGEN jest jednym z wiodących polskich producentów okien, drzwi, bram garażowych i rolet. Firmowe produkty PVC i aluminium cenione są w Polsce, Niemczech, Austrii, Włoszech, Holandii, Belgii, Francji, Wlk. Brytanii, a nawet w Kanadzie, USA i Australii. Rozwój własnej sieci salonów sprzedaży oraz aktywność międzynarodowa przyczynia się do wzmacniania pozycji polskiej branży stolarki okienno-drzwiowej, która jest liderem eksportu w Europie.

 

O UNICEF

UNICEF od 75 lat ratuje życie dzieci, broni ich praw i pomaga im wykorzystać potencjał, jaki posiadają. Nigdy się nie poddajemy!

Pracujemy w najtrudniejszych miejscach na świecie, aby dotrzeć do najbardziej pokrzywdzonych dzieci. W ponad 190 krajach i terytoriach pracujemy #dlakazdegodziecka, aby budować lepszy świat dla wszystkich. Przed, w trakcie i po kryzysach humanitarnych jesteśmy na miejscu niosąc ratującą życie pomoc i nadzieję dzieciom i ich rodzinom. Realizujemy nie tylko działania pomocowe, ale także edukacyjne. Wierzymy, że edukacja to jedna z najbardziej skutecznych form zmieniania świata. W Polsce pracujemy ze szkołami i samorządami, aby prawa dziecka były zawsze przestrzegane, a głos młodych ludzi słyszany i respektowany. Jesteśmy apolityczni i bezstronni, ale nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia i przyszłości. Więcej informacji na unicef.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Stowarzyszenie UNICEF Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.