Komunikaty PR

Firmowa karta kredytowa pomaga w biznesie

2021-11-25  |  08:00
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Stabilna kondycja finansowa firmy jest niezbędna do efektywnego rozwoju. Stan finansów może poprawić wykorzystywanie kart kredytowych, które wspierają płynność przedsiębiorstwa. Łatwy dostęp do dodatkowych środków finansowych, odroczony termin spłaty czy kontrola firmowych wydatków, to jedne z najważniejszych zalet kart kredytowych dla biznesu.

Biznesowa niezależność

Dzięki kartom kredytowym, mikro i małe przedsiębiorstwa dysponują poduszką finansową, która pomaga funkcjonować niezależnie od stanu bieżących środków na koncie. Dziś jest to dla firm pewnego rodzaju wehikuł finansowy. Na przykład Diners Club Polska oferuje posiadaczom firmowych instrumentów płatniczych m.in. nisko oprocentowany kredyt na karcie już od 5,7 proc. w skali roku i odroczony termin spłaty nawet do 59 dni. Takie rozwiązanie jest szczególnie ważne, gdy kontrahenci spóźniają się z regulacją należności. Krajowy Rejestr Długów w raporcie z czerwca br. informował, że 60 proc. firm podczas pandemii skarżyło się, że nie otrzymują płatności w terminie. Natomiast 44 proc. MŚP spotkało się z sytuacją, że w ostatnich 3. miesiącach nie otrzymało zapłaty od przynajmniej jednego z partnerów biznesowych[1].

Dzięki odroczonym płatnościom, firmom łatwiej jest utrzymać płynność finansową bez dodatkowych kosztów. Aby uzyskać kredytowanie na preferencyjnych warunkach, wystarczy spłacić kwotę minimalną w wysokości 10 proc. zadłużenia. W przypadku kart Diners Club odsetki naliczane są od daty wymaganej spłaty, nie zaś od daty transakcji, nawet w wypadku wypłat gotówki - co jest rozwiązaniem unikalnym dla kart kredytowych nie tylko w Polsce.

Wygoda, kontrola i bezpieczeństwo

Według raportu Związku Banków Polskich, w II kwartale 2021 r. 2,1 mln MŚP aktywnie korzystało z bankowości internetowej, a prawie 3 mln przedsiębiorstw posiadało dostęp do usług bankowości online[2]. Polskie firmy chętnie używają nowoczesnych rozwiązań, które usprawniają prowadzenie firmy. Diners Club Polska wychodzi naprzeciw tym potrzebom i wśród firmowych kart kredytowych oferuje również wirtualną kartę Diners Club Virtual Card (DCVC), która zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji. Użytkownicy tego instrumentu otrzymują również stały dostęp do konta online, raportów operacji na kartach, wyciągów czy bieżących operacji. Istotnym elementem, który dodatkowo wpływa na poczucie bezpieczeństwa finansowego w firmie jest również ochrona „chargeback”, dzięki której posiadacz karty otrzymuje prawo zwrotu środków za pośrednictwem jej wydawcy w przypadku niezrealizowanej przez akceptanta karty usługi.

Dziś jak nigdy wcześniej biznes potrzebuje sprawnych rozwiązań, które pomogą w codziennym prowadzeniu firmy. Karty kredytowe gwarantują nie tylko łatwy dostęp do dodatkowych środków finansowych, ale pozwalają również w czasie rzeczywistym kontrolować wydatki przedsiębiorstwa – mówi Anna Stankiewicz z Diners Club Polska.

Podróże służbowe stają się łatwiejsze

Firmowe karty kredytowe mogą także podnieść bezpieczeństwo i komfort służbowych podróży. W tym przypadku liczy się nie tylko łatwy dostęp do dodatkowych środków pieniężnych, ale również ubezpieczenie wyjazdów zagranicznych. Podczas podróży istnieje ryzyko, że pracownik ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi lub chorobie. W takiej sytuacji bardzo pomocny może być kompleksowy pakiet ubezpieczenia wyjazdu. W kartach Diners Club polisa turystyczna zabezpiecza do kwoty 500 tys. PLN i zawiera ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, zwrot kosztów leczenia czy zakupu leków. Odpowiadając na obecną sytuację epidemiologiczną, oferta pokrywa również koszty związane z zachorowaniem na COVID-19.

Usługi dodane kolejną zaletą

Przedsiębiorcy, którzy korzystają z instrumentów płatniczych Diners Club Polska, mogą liczyć m.in. na globalną akceptację i możliwość zbierania mil w programie Miles & More. Zebrane w ten sposób mile można wymieniać na bilety lotnicze lub podwyższenie klasy podróży. Innymi cenionymi przez klientów usługami  są m.in.: dostęp do ponad 1 000 saloników lotniskowych i dziesiątek milionów hotspotów WiFi na świecie oraz możliwość korzystania z przejść FastTrack na wybranych lotniskach w Polsce.

Przy okazji przypominamy, że kartami Diners Club można płacić w Polsce w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Lidl, Żabka, Hebe, Rossmann, Pepco, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, w sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Dzięki akceptacji PayPal, klienci mogą także płacić za zakupy kartami Diners Club w największych sklepach modowych, sportowych, kosmetycznych, księgarniach, a także opłacać subskrypcje na platformach takich jak Netflix czy Audioteka. Kartami Diners Club można zapłacić również za bilety komunikacji miejskiej - w serwisach online i aplikacjach oraz ostatnio także w wielu biletomatach w polskich miastach. Dla korzystających z płatności mobilnych, karta Diners Club doskonale sprawdzi się jako domyślne źródło finansowania w popularnej w Polsce aplikacji Curve.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informacja o Diners Club Polska

Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem w Polsce, który wydaje karty kredytowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni i oprocentowaniem kredytu w wysokości od 5,7 proc. Wybrane karty wydawcy można połączyć z największym europejskim programem lojalnościowym - Miles and More. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów, podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane na świecie w 40 mln punktów handlowo-usługowych oraz w 1,3 mln bankomatów, w ponad 200 państwach i terytoriach zależnych. Spółka jest licencjobiorcą Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie, należącej do Discover Financial Services.

Więcej informacji na stronie: www.dinersclub.pl

 


[1] Badanie Krajowego Rejestru Długów „KoronaBilans MŚP”, czerwiec 2021 r.

[2] Raport Związku Banków Polskich „NetB@nk”, wyniki za II kw. 2021 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych Biuro prasowe
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.

Polityka

Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.