Komunikaty PR

Firmowa karta kredytowa pomaga w biznesie

2021-11-25  |  08:00
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Stabilna kondycja finansowa firmy jest niezbędna do efektywnego rozwoju. Stan finansów może poprawić wykorzystywanie kart kredytowych, które wspierają płynność przedsiębiorstwa. Łatwy dostęp do dodatkowych środków finansowych, odroczony termin spłaty czy kontrola firmowych wydatków, to jedne z najważniejszych zalet kart kredytowych dla biznesu.

Biznesowa niezależność

Dzięki kartom kredytowym, mikro i małe przedsiębiorstwa dysponują poduszką finansową, która pomaga funkcjonować niezależnie od stanu bieżących środków na koncie. Dziś jest to dla firm pewnego rodzaju wehikuł finansowy. Na przykład Diners Club Polska oferuje posiadaczom firmowych instrumentów płatniczych m.in. nisko oprocentowany kredyt na karcie już od 5,7 proc. w skali roku i odroczony termin spłaty nawet do 59 dni. Takie rozwiązanie jest szczególnie ważne, gdy kontrahenci spóźniają się z regulacją należności. Krajowy Rejestr Długów w raporcie z czerwca br. informował, że 60 proc. firm podczas pandemii skarżyło się, że nie otrzymują płatności w terminie. Natomiast 44 proc. MŚP spotkało się z sytuacją, że w ostatnich 3. miesiącach nie otrzymało zapłaty od przynajmniej jednego z partnerów biznesowych[1].

Dzięki odroczonym płatnościom, firmom łatwiej jest utrzymać płynność finansową bez dodatkowych kosztów. Aby uzyskać kredytowanie na preferencyjnych warunkach, wystarczy spłacić kwotę minimalną w wysokości 10 proc. zadłużenia. W przypadku kart Diners Club odsetki naliczane są od daty wymaganej spłaty, nie zaś od daty transakcji, nawet w wypadku wypłat gotówki - co jest rozwiązaniem unikalnym dla kart kredytowych nie tylko w Polsce.

Wygoda, kontrola i bezpieczeństwo

Według raportu Związku Banków Polskich, w II kwartale 2021 r. 2,1 mln MŚP aktywnie korzystało z bankowości internetowej, a prawie 3 mln przedsiębiorstw posiadało dostęp do usług bankowości online[2]. Polskie firmy chętnie używają nowoczesnych rozwiązań, które usprawniają prowadzenie firmy. Diners Club Polska wychodzi naprzeciw tym potrzebom i wśród firmowych kart kredytowych oferuje również wirtualną kartę Diners Club Virtual Card (DCVC), która zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji. Użytkownicy tego instrumentu otrzymują również stały dostęp do konta online, raportów operacji na kartach, wyciągów czy bieżących operacji. Istotnym elementem, który dodatkowo wpływa na poczucie bezpieczeństwa finansowego w firmie jest również ochrona „chargeback”, dzięki której posiadacz karty otrzymuje prawo zwrotu środków za pośrednictwem jej wydawcy w przypadku niezrealizowanej przez akceptanta karty usługi.

Dziś jak nigdy wcześniej biznes potrzebuje sprawnych rozwiązań, które pomogą w codziennym prowadzeniu firmy. Karty kredytowe gwarantują nie tylko łatwy dostęp do dodatkowych środków finansowych, ale pozwalają również w czasie rzeczywistym kontrolować wydatki przedsiębiorstwa – mówi Anna Stankiewicz z Diners Club Polska.

Podróże służbowe stają się łatwiejsze

Firmowe karty kredytowe mogą także podnieść bezpieczeństwo i komfort służbowych podróży. W tym przypadku liczy się nie tylko łatwy dostęp do dodatkowych środków pieniężnych, ale również ubezpieczenie wyjazdów zagranicznych. Podczas podróży istnieje ryzyko, że pracownik ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi lub chorobie. W takiej sytuacji bardzo pomocny może być kompleksowy pakiet ubezpieczenia wyjazdu. W kartach Diners Club polisa turystyczna zabezpiecza do kwoty 500 tys. PLN i zawiera ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, zwrot kosztów leczenia czy zakupu leków. Odpowiadając na obecną sytuację epidemiologiczną, oferta pokrywa również koszty związane z zachorowaniem na COVID-19.

Usługi dodane kolejną zaletą

Przedsiębiorcy, którzy korzystają z instrumentów płatniczych Diners Club Polska, mogą liczyć m.in. na globalną akceptację i możliwość zbierania mil w programie Miles & More. Zebrane w ten sposób mile można wymieniać na bilety lotnicze lub podwyższenie klasy podróży. Innymi cenionymi przez klientów usługami  są m.in.: dostęp do ponad 1 000 saloników lotniskowych i dziesiątek milionów hotspotów WiFi na świecie oraz możliwość korzystania z przejść FastTrack na wybranych lotniskach w Polsce.

Przy okazji przypominamy, że kartami Diners Club można płacić w Polsce w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Lidl, Żabka, Hebe, Rossmann, Pepco, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, w sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Dzięki akceptacji PayPal, klienci mogą także płacić za zakupy kartami Diners Club w największych sklepach modowych, sportowych, kosmetycznych, księgarniach, a także opłacać subskrypcje na platformach takich jak Netflix czy Audioteka. Kartami Diners Club można zapłacić również za bilety komunikacji miejskiej - w serwisach online i aplikacjach oraz ostatnio także w wielu biletomatach w polskich miastach. Dla korzystających z płatności mobilnych, karta Diners Club doskonale sprawdzi się jako domyślne źródło finansowania w popularnej w Polsce aplikacji Curve.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informacja o Diners Club Polska

Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem w Polsce, który wydaje karty kredytowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni i oprocentowaniem kredytu w wysokości od 5,7 proc. Wybrane karty wydawcy można połączyć z największym europejskim programem lojalnościowym - Miles and More. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów, podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane na świecie w 40 mln punktów handlowo-usługowych oraz w 1,3 mln bankomatów, w ponad 200 państwach i terytoriach zależnych. Spółka jest licencjobiorcą Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie, należącej do Discover Financial Services.

Więcej informacji na stronie: www.dinersclub.pl

 


[1] Badanie Krajowego Rejestru Długów „KoronaBilans MŚP”, czerwiec 2021 r.

[2] Raport Związku Banków Polskich „NetB@nk”, wyniki za II kw. 2021 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:25

Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie

  Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease. Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.