Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości
Polscy konsumenci coraz częściej wybierają produkty, kierując się nie tylko ich jakością i ceną, ale także wartościami, które reprezentują firmy. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Sustainable Brands Poland i firmę Ipsos, aż 97% Polaków chce wspierać marki aktywnie działające na rzecz zrównoważonego rozwoju, a co piąty z uczestników badania zrezygnował z zakupu produktów marki za nieetyczne lub antyspołeczne działanie. Foxy doskonale rozumie te oczekiwania, dlatego w centrum swojej działalności stawia na produkcję z wykorzystaniem energii pozyskiwanej jedynie z odnawialnych źródeł.
Czysta energia jako filar produkcji
Foxy niezmiennie realizuje swoją misję, tworząc produkty, które wpisują się w globalne trendy zrównoważonego rozwoju. Korzystanie odnawialnych zasobów to krok ku przyszłości, w której etyczna produkcja staje się normą, a nie wyjątkiem.
Od początku procesu produkcyjnego aż po finalne przetworzenie, wszystkie produkty Foxy są wytwarzane w 100% przy użyciu źródeł odnawialnych. To jedno z kluczowych zobowiązań marki, które bezpośrednio przyczynia się do redukcji śladu węglowego i stanowi istotny element odpowiedzialności za przyszłość planety.
„Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii to nie tylko zobowiązanie wobec środowiska, ale także nasza odpowiedź na rosnące oczekiwania świadomych konsumentów. Pdjęliśmy decyzję o zakupie energii ze źródeł odnawialnych w ilościach, które pokrywają 100% produkcji naszego asortymentu” – deklaruje Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu Foxy.
Komunikacja oparta na transparentności
Foxy budując markę skupia się nie tylko na zrównoważonej produkcji, ale również na otwartej i klarownej komunikacji z konsumentami. Na opakowaniach produktów umieszczone są szczegółowe informacje, takie jak certyfikaty pochodzenia surowców, specyfikacje techniczne oraz wskazówki dotyczące utylizacji. Dzięki temu konsumenci mogą podejmować świadome decyzje zakupowe, wybierając produkty, które są zarówno wysokiej jakości, jak i zgodne z wartościami zrównoważonego rozwoju.
Marka Foxy tworzy etyczny i stale ewoluujący łańcuch dostaw i wartości. Produkty Foxy nie są testowane na zwierzętach, a surowce wykorzystywane do ich produkcji pochodzą jedynie z odpowiedzialnie zarządzanych lasów, co potwierdzają międzynarodowe certyfikaty. Opakowania całego asortymentu w portfolio Foxy są w 50% wykonane z plastiku z recyklingu oraz w pełni nadają się do ponownego przetworzenia.
Foxy – lepszy wybór dla Ciebie i planety
Wszystkie te inicjatywy, od wykorzystywania odnawialnych źródeł energii po transparentną komunikację i odpowiedzialność za produkt na każdym etapie jego cyklu życia, sprawiają, że Foxy jest lepszym wyborem. Marka nieustannie stawia na rozwiązania, które nie tylko dostarczają produktów najwyższej klasy, ale także odpowiadają na potrzeby tych konsumentów, dla których liczy się odpowiedzialność społeczna i troska o środowisko.

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.