Komunikaty PR

GLS Poland rozpoczyna współpracę z Auchan

2021-09-30  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Już od 1 października w sklepach Auchan zaczną działać punkty odbioru GLS. To kolejny element nowej strategii rozwoju firmy kurierskiej.

 

W nowych punktach GLS klienci odbiorą przesyłki ze sklepów internetowych – od razu zamówione z doręczeniem w tej formie lub przekierowane do punktu przez samego odbiorcę już w trakcie dostawy, co umożliwia usługa FlexDeliveryService. Będzie tam można również dokonać zwrotu przesyłki do sklepu online.

Cieszymy się z nawiązania współpracy z Auchan, ponieważ to kolejny krok w realizacji naszej nowej strategii, w której centrum zawsze stawiamy klientów. Wiemy, że najważniejsze są dla nich czas i wygoda. Dlatego konsekwentnie rozwijamy naszą sieć, m.in. uruchamiając kolejne punkty odbioru paczek. Zależy nam na tym, aby były łatwo dostępne dla klientów, blisko ich domów czy miejsc pracy, w doskonale skomunikowanych lokalizacjach. Jest to szczególnie ważne z punktu widzenia wygody odbiorców indywidualnych. Teraz będą mogli odebrać przesyłkę przy okazji zakupów – mówi Szymon Lauer, dyrektor ds. rozwoju produktów GLS Poland.

Przesyłki dostarczane przez GLS do sklepów Auchan będą czekały w punktach obsługi klienta, które zostaną odpowiednio oznakowane i przygotowane. Usługi GLS w sklepach francuskiej marki będą uruchamiane stopniowo. Na stronie www.auchan.pl można znaleźć szczegółową listę sklepów, w których już są dostępne.

Wprowadzenie świadczeń kurierskich i pocztowych, jest kolejnym udogodnieniem w oferowanym przez Auchan zestawie usług i pozwoli na bardziej efektywne wykorzystanie czasu klientów przeznaczonego na zakupy i zwiększenie ich komfortu. Jest też odpowiedzią na aktualne oczekiwania kupujących – zaznacza Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki/Klienta/Data/Digital/SI w Auchan.

 

Działania wdrożeniowe we współpracy z siecią Auchan oraz firmą kurierską GLS koordynuje Pointpack, integrator oraz partner technologiczny, budujący rozwiązania IT, a także usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej. 

Współpraca poszczególnych podmiotów we wdrożeniu usług kurierskich to dowód na stworzenie ekosystemu technologicznego, który zapewnia wygodę, oszczędza czas oraz ma wpływ na zmniejszenie zanieczyszczeń środowiska poprzez optymalizację w branży kurierskiej, szczególnie w obszarze miejskim. Dynamiczny rozwój punktów nadawczo-odbiorczych (obecnie ok. 12 tys.) to odpowiedź na wzrost zainteresowania usługami kurierskimi wśród klientów oraz lokalnych mieszkańców, którzy szczególną uwagę zwracają na dostępność punktów odbioru i nadań w pobliżu miejsca swojego zamieszkania, przy robieniu codziennych zakupów – zauważa Paulina Żmijowska, kierownik ds. marketingu & PR Pointpack S.A.

 

GLS Poland w całym kraju dysponuje już siecią 1900 punktów nadania i odbioru Szybka Paczka/ParcelShop, a w Europie ponad 25 tys., w ramach międzynarodowej sieci operatora. GLS zapowiada dalsze, systematyczne poszerzanie tej sieci.

Oferujemy coraz więcej opcji dostawy przesyłek, poszerzając zakres usług i funkcjonalności na tzw. ostatniej mili. Punkty odbioru odgrywają tu istotną rolę, ponieważ klienci są coraz bardziej mobilni. Jesteśmy przekonani, że możliwość indywidualnego wyboru formy doręczenia dobrze odpowiada ich oczekiwaniom i potrzebom. Elastyczność działania stawiamy dziś na pierwszym miejscu, oczywiście wraz z terminowością i niezawodnością naszych usług – podsumowuje Szymon Lauer.

 

GLS Poland i GLS Group

 

GLS Poland to spółka-córka GLS Group. GLS Group świadczy wysokiej, jakości, niezawodne usługi przewozu paczek dla ponad 250 000 Klientów, uzupełnione o usługi frachtowe i ekspresowe. „Lider jakości w logistyce paczek” – tak brzmi myśl przewodnia GLS. Za pośrednictwem własnych spółek krajowych i przedsiębiorstw partnerskich, Grupa GLS zbudowała rozległą sieć pozwalającą na doręczanie przesyłek do Klientów w 41 krajach. Kompleksowa sieć połączeń drogowych GLS sprawia, że firma jest jednym z wiodących dostawców usług kurierskich i ekspresowych w Europie.

Grupa prowadzi również działalność poprzez spółki zależne w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Sieć GLS składa się z ok. 71 centralnych i regionalnych punktów przeładunkowych oraz ok. 1 500 oddziałów, które są obsługiwane przez ok. 31 000 samochodów kurierskich oraz ok. 4 000 samochodów liniowych na długich dystansach. GLS zatrudnia ok. 21 000 osób. W roku obrotowym 2020/2021 Grupa GLS osiągnęła przychody w wysokości 4,5 mld euro i dostarczyła 840 mln przesyłek.

Więcej informacji: https://gls-group.eu/PL/pl/home

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.