GLS wprowadza odświeżoną identyfikację wizualną marki
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
GLS, wiodący dostawca usług kurierskich, zaprezentował dziś nową identyfikację wizualną swojej marki. Koncepcja odświeżenia aspektu graficznego marki zainspirowana jest sukcesami GLS w szybko zmieniającym się świecie usług kurierskich, będąc jednocześnie wyrazem ambicji związanych z rozwojem firmy. Dzięki stosowanym przez nią kompleksowym rozwiązaniom każda dostawa paczki jest spersonalizowanym procesem. Nowa identyfikacja wizualna marki odzwierciedla cele, które stawia przed sobą GLS, nadając jej świeży i pełen energii wygląd przystosowany do funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości.
Nowy projekt graficzny przyciąga uwagę efektownym połączeniem kolorów – niebieskiego i żółtego. Żółta strzałka, która od dawna jest symbolem firmy, została wkomponowana w literę G o kształcie bardziej zwartym od dotychczasowego, a cały skrót kończy kropka symbolizująca specjalistyczne kompetencje GLS, misję świadczenia usług doręczenia "od punktu do punktu" i relacje z klientami na miarę epoki cyfrowej. Ulepszony wygląd dopełnia jasny styl komunikacji marki o lekkim i dowcipnym tonie.
Odświeżenie marki zbiega się w czasie z dużymi zmianami w firmie. Klienci coraz częściej szukają wygodnych, przejrzystych i zrównoważonych rozwiązań transportowych. W odpowiedzi na to rosnące zapotrzebowanie, GLS dostosowuje swoją sieć dystrybucji oraz usługi, wprowadzając rozwiązania wygodniejsze oraz bardziej międzynarodowe, cyfrowe i zrównoważone. Firma zamierza wzmocnić swoją pozycję lidera w zakresie usług transgranicznych, koncentrując się na rozwoju usług B2C, przy jednoczesnym utrzymaniu silnej pozycji w sektorze B2B. Dzięki wyspecjalizowanej sieci międzynarodowej połączonej z dobrą znajomością rynków lokalnych, firma GLS jest przekonana, że osiągnie swoje cele rozwojowe do roku 2025.
„Od ponad 30 lat dostarczamy najbardziej spersonalizowane i kompleksowe usługi. Nasi pracownicy i klienci wspólnie zbudowali solidną platformę współpracy. W związku z szybko zmieniającymi się potrzebami klientów i rynkiem usług kurierskich, nadszedł czas, abyśmy i my się zmienili” – mówi Martin Seidenberg, CEO GLS Group. „Zaktualizowana identyfikacja wizualna marki odzwierciedla charakter naszej pracy i nasze ambicje w sposób bardziej wyrazisty i innowacyjny. Jest dynamiczna, odważna, nowoczesna, sugestywna i osobista. Doskonale wyraża to, kim jesteśmy i kim będziemy”.
Odświeżona identyfikacja wizualna marki będzie stopniowo wprowadzana na wszystkich rynkach w Europie i Ameryce Północnej, a oficjalnie debiutuje 4 października 2021 roku.
O Grupie GLS
Grupa GLS jest wiodącym dostawcą usług krajowego i międzynarodowego transportu przesyłek. Firma zapewnia swoim klientom w 41 krajach niezawodne, wysokiej jakości i spersonalizowane usługi, w tym obsługę przesyłek ekspresowych i usługi frachtowe. Dzięki rozbudowanej sieci międzynarodowej firmy i dobrej znajomości rynków lokalnych, klienci GLS mogą oczekiwać takiej samej kompleksowej, elastycznej i spersonalizowanej obsługi w całej Europie i innych częściach świata. GLS działa również poprzez spółki zależne w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Sieć GLS obejmuje 71 centralnych i regionalnych punktów przeładunkowych oraz około 1,5 tys. magazynów, obsługiwanych przez około 31 tys. pojazdów dostawczych kursujących na końcowych odcinkach oraz 4 tys. ciężarówek dalekobieżnych. GLS zatrudnia około 21 tys. osób. W roku 2020/21 firma uzyskała rekordowe przychody w wysokości 4,5 mld EUR, dostarczając 840 mln paczek pomimo występujących w skali globalnej utrudnień.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.