Komunikaty PR

Grupa Kerakoll wzmacnia swoją strukturę organizacyjną

2024-10-16  |  16:00
Biuro prasowe

Nowym Dyrektorem Finansowym (CFO) Grupy został Ezechiele Galloni, który będzie odpowiedzialny za
administrację, finanse, kontrolę zarządczą, planowanie biznesowe, zarządzanie finansami i obszar prawny,
natomiast Gabriele Retucci został mianowany na stanowisko Dyrektora ds. Marketingu (CMO),
odpowiedzialnego za obszar marketingu (obejmujący produkt, markę i komunikację oraz analizę rynku).


„Pojawienie się Ezechiele i Gabriele znacząco wzmacnia zespół najwyższego kierownictwa, stanowiąc krok
naprzód w naszej strategii ekspansji” - wyjaśnił Marco Zini, Dyrektor Generalny Grupy Kerakoll. „Ich wiedza
i międzynarodowe doświadczenie doskonale wpisują się w nasze cele w zakresie wzrostu i innowacji.
Cieszymy się, że możemy powitać ich w naszym zespole i wspólnie pracować nad budowaniem pomyślnej
przyszłości Kerakoll i ludzi, którzy pracują w Grupie”.


Ezechiele Galloni, nowy Dyrektor Finansowy Kerakoll, wnosi doświadczenie obejmujące dwie dekady
w sektorze przemysłowym i finansowym wraz z udokumentowanym doświadczeniem w sferze międzynarodowej. Galloni, absolwent ekonomii biznesu na Uniwersytecie Bocconi oraz magister
administracji, finansów i kontroli na Uniwersytecie w Modenie i Reggio Emilia, rozpoczął swoją karierę w Snapon, gdzie został Dyrektorem Finansowym na Europę. Następnie pełnił ważne funkcje jako CFO Grupy w SPAL, Lincotek, a później FAAC Technologies, jego ostatnie stanowisko przed dołączeniem do Kerakoll.
W szczególności, podczas swojego doświadczenia jako CFO w FAAC, jednym z wiodących światowych
operatorów w zakresie dostaw systemów automatyki i kontroli dostępu, zarządzał dziewięcioma przejęciami na czterech kontynentach, pełniąc jednocześnie funkcję Chief Compliance Officer, a od 2023 r. Dyrektora ds. fuzji i przejęć.


Gabriele Retucci, nowy CMO Kerakoll, może pochwalić się bogatą i zróżnicowaną karierą
w marketingu i sprzedaży. Z wykształcenia inżynier budownictwa, Retucci rozpoczął swoją karierę w Hilti,
gdzie obejmował coraz bardziej odpowiedzialne stanowiska we Włoszech, Liechtensteinie, Szwajcarii
i Niemczech.


Kierował udanymi projektami jako Head of Product Marketing Central Europe i Head of Marketing South
Europe, a od 2022 r. jako Head of Sales & Marketing Europe dla jednostki biznesowej Hilti „Construction
Software”, a także zarządzał integracją Fieldwire w Europie po przejęciu. Wcześniej pracował jako Product
Leader w Hilti nad ważnymi projektami rozwoju produktów oraz jako Technical Service Leader na poziomie
międzynarodowym.


* * *


Grupa Kerakoll


Grupa Kerakoll jest międzynarodową firmą działającą w branży budowlanej, oferującą zintegrowaną gamę
produktów i usług służących budowaniu lepszych miejsc do życia. Kerakoll została założona w 1968 roku, w samym sercu zagłębia ceramicznego w Sassuolo i rozpoczęła działalność od produkcji klejów do płytek
ceramicznych. Obecnie Grupa jest podzielona na trzy jednostki biznesowe, które koncentrują się na
potrzebach związanych z układaniem, budową i projektowaniem.


W 2023 r. nasza Grupa osiągnęła obroty w wysokości 774 mln euro - z czego 59% pochodziło
z Włoch, a 41% z eksportu - i obecnie zapewnia pracę ponad 2300 osobom, w tym pracownikom i
freelancerom. Jesteśmy bezpośrednio obecni w 11 krajach i posiadamy 20 zakładów produkcyjnych.
Kerakoll jest Spółką typu Benefit Corporation. W 2023 r. uzyskaliśmy również certyfikat B Corp, potwierdzający naszą podróż w kierunku nowego modelu biznesowego ESG generującego wartość ekonomiczną, społeczną i środowiskową.
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.