Grupa Kerakoll wzmacnia swoją strukturę organizacyjną
Nowym Dyrektorem Finansowym (CFO) Grupy został Ezechiele Galloni, który będzie odpowiedzialny za
administrację, finanse, kontrolę zarządczą, planowanie biznesowe, zarządzanie finansami i obszar prawny,
natomiast Gabriele Retucci został mianowany na stanowisko Dyrektora ds. Marketingu (CMO),
odpowiedzialnego za obszar marketingu (obejmujący produkt, markę i komunikację oraz analizę rynku).
„Pojawienie się Ezechiele i Gabriele znacząco wzmacnia zespół najwyższego kierownictwa, stanowiąc krok
naprzód w naszej strategii ekspansji” - wyjaśnił Marco Zini, Dyrektor Generalny Grupy Kerakoll. „Ich wiedza
i międzynarodowe doświadczenie doskonale wpisują się w nasze cele w zakresie wzrostu i innowacji.
Cieszymy się, że możemy powitać ich w naszym zespole i wspólnie pracować nad budowaniem pomyślnej
przyszłości Kerakoll i ludzi, którzy pracują w Grupie”.
Ezechiele Galloni, nowy Dyrektor Finansowy Kerakoll, wnosi doświadczenie obejmujące dwie dekady
w sektorze przemysłowym i finansowym wraz z udokumentowanym doświadczeniem w sferze międzynarodowej. Galloni, absolwent ekonomii biznesu na Uniwersytecie Bocconi oraz magister
administracji, finansów i kontroli na Uniwersytecie w Modenie i Reggio Emilia, rozpoczął swoją karierę w Snapon, gdzie został Dyrektorem Finansowym na Europę. Następnie pełnił ważne funkcje jako CFO Grupy w SPAL, Lincotek, a później FAAC Technologies, jego ostatnie stanowisko przed dołączeniem do Kerakoll.
W szczególności, podczas swojego doświadczenia jako CFO w FAAC, jednym z wiodących światowych
operatorów w zakresie dostaw systemów automatyki i kontroli dostępu, zarządzał dziewięcioma przejęciami na czterech kontynentach, pełniąc jednocześnie funkcję Chief Compliance Officer, a od 2023 r. Dyrektora ds. fuzji i przejęć.
Gabriele Retucci, nowy CMO Kerakoll, może pochwalić się bogatą i zróżnicowaną karierą
w marketingu i sprzedaży. Z wykształcenia inżynier budownictwa, Retucci rozpoczął swoją karierę w Hilti,
gdzie obejmował coraz bardziej odpowiedzialne stanowiska we Włoszech, Liechtensteinie, Szwajcarii
i Niemczech.
Kierował udanymi projektami jako Head of Product Marketing Central Europe i Head of Marketing South
Europe, a od 2022 r. jako Head of Sales & Marketing Europe dla jednostki biznesowej Hilti „Construction
Software”, a także zarządzał integracją Fieldwire w Europie po przejęciu. Wcześniej pracował jako Product
Leader w Hilti nad ważnymi projektami rozwoju produktów oraz jako Technical Service Leader na poziomie
międzynarodowym.
* * *
Grupa Kerakoll
Grupa Kerakoll jest międzynarodową firmą działającą w branży budowlanej, oferującą zintegrowaną gamę
produktów i usług służących budowaniu lepszych miejsc do życia. Kerakoll została założona w 1968 roku, w samym sercu zagłębia ceramicznego w Sassuolo i rozpoczęła działalność od produkcji klejów do płytek
ceramicznych. Obecnie Grupa jest podzielona na trzy jednostki biznesowe, które koncentrują się na
potrzebach związanych z układaniem, budową i projektowaniem.
W 2023 r. nasza Grupa osiągnęła obroty w wysokości 774 mln euro - z czego 59% pochodziło
z Włoch, a 41% z eksportu - i obecnie zapewnia pracę ponad 2300 osobom, w tym pracownikom i
freelancerom. Jesteśmy bezpośrednio obecni w 11 krajach i posiadamy 20 zakładów produkcyjnych.
Kerakoll jest Spółką typu Benefit Corporation. W 2023 r. uzyskaliśmy również certyfikat B Corp, potwierdzający naszą podróż w kierunku nowego modelu biznesowego ESG generującego wartość ekonomiczną, społeczną i środowiskową.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.