ID Logistics i PepsiCo dla WOŚP - „Zobacz jak podróżuje Twoja paczka Lay’s”
ID Logistics, operator logistyczny specjalizujący się w dedykowanej logistyce kontraktowej, wspiera 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wspólnie z klientem, firmą PepsiCo Polska, przekazał na licytację wyjątkowe zaproszenie do zwiedzenia największego w Polsce centrum dystrybucji światowego lidera w produkcji artykułów spożywczych i napojów w Mszczonowie. W licytacji aukcji „Zobacz jak podróżuje Twoja paczka Lay’s” można wziąć udział do 5 lutego.
„ZOBACZ JAK PODRÓŻUJE TWOJA PACZKA LAY’S”
Zwycięzca aukcji, wraz z dwiema osobami towarzyszącymi, będzie mógł zobaczyć jak wygląda proces obsługi magazynowej i logistycznej najbardziej znanych produktów marek Lay’s i Pepsi, zanim trafią na sklepowe półki. To wyjątkowe spotkanie odbędzie się w największym w Polsce magazynie centralnym PepsiCo w Mszczonowie, który jednocześnie jest kluczowym elementem łańcucha dostaw firmy w naszym kraju. Od jego uruchomienia w 2020 roku ID Logistics odpowiada za zarządzanie operacjami magazynowymi. W mszczonowskim centrum stosowane są najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu automatyzacji i nowoczesnych technologii.
W czasie wizyty w rolę przewodników po procesach operacyjnych wcielą się dyrektor magazynu i managerowie ID Logistics oraz przedstawiciele Działu Logistyki PepsiCo. Goście będą mieli okazję poznać innowacyjne rozwiązania, które usprawniają codzienną pracę, w tym m.in.: performance corner (wizualizacje na tv interaktywnym), system automatycznego rozładunku naczep z towarem, autonomiczne wózki typu retrack, automatyczną linię foliującą czy system wspomagający manualną kompletację zamówień. To wyjątkowe spotkanie zakończy się lunchem z udziałem dyrektora magazynu ID Logistics oraz krajowego kierownika logistyki PepsiCo.
Agata Głąbińska, CSR Manager, ID Logistics Polska, mówi: Nasza firma od wielu lat, zgodnie ze strategią CSR, angażuje się w działania społeczne i akcje wsparcia potrzebujących. Część projektów realizujemy wspólnie z naszymi klientami. Dziś Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jest jedną z największych akcji charytatywnych w Polsce i jesteśmy bardzo dumni, że wspólnie z naszym klientem, możemy się do niej przyłączyć. Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w licytacji i wsparcia razem z nami tak ważnej i wyjątkowej inicjatywy. „Chcemy wygrać z sepsą. Gramy dla wszystkich – małych i dużych!”.
W PepsiCo zawsze chętnie angażujemy się w inicjatywy charytatywne więc dołączenie do ID Logistics w zorganizowaniu aukcji było dla nas naturalne – dodaje Marcin Chmielewski, Krajowy Kierownik Logistyki w PepsiCo Polska. - Wizyta w magazynie tego typu nie jest czymś, z czego może skorzystać osoba na co dzień niezajmująca się procesami logistycznymi. Chcieliśmy więc połączyć stworzenie właśnie takiej możliwości ze wsparciem dla działań 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Licytacja aukcji internetowej „Zobacz jak podróżuje Twoja paczka Lay’s” zakończy się 5 lutego. Do aukcji przyłączyć się można na https://allegro.pl/oferta/wizyta-w-magazynie-id-logistics-i-pepsico-13182741627
31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zagrał w całej Polsce 29 stycznia, ale licytacje wciąż trwają. Hasłem tegorocznej akcji jest „Chcemy wygrać z sepsą. Gramy dla wszystkich – małych i dużych!”. Wszystkie zebrane środki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu wspierającego walkę z sepsą i wyposażenie szpitali w urządzenia, które przyspieszą diagnostykę zakażeń.
ID LOGISTICS I PEPSICO - DZIAŁAMY RAZEM
Wspólny udział w 31. Finale WOŚP jest kolejną akcją zorganizowaną przez ID Logistics i PepsiCo. W ramach ogólnopolskiego projektu „Czysta Rzeka” pracownicy – wolontariusze z obu firm sprzątali okolice rzeki Pisia oraz Stawów Świętej Anny, zorganizowali też akcję sprzątania lasu w nadleśnictwie Radziwiłłów i sadzili drzewa oraz zakładali rabaty kwietne w okolicy mszczonowskiego magazynu. Wolontariusze wspólnie zaangażowali się także w akcję pomocy dla Domu Samotnej Matki w Brwinowie, gdzie oprócz pomalowania ścian, przygotowali ogród na zimę i pomogli w naprawie sprzętu rowerowego.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.