Komunikaty PR

ID Logistics i PepsiCo dla WOŚP - „Zobacz jak podróżuje Twoja paczka Lay’s”

2023-01-31  |  16:00
Biuro prasowe

ID Logistics, operator logistyczny specjalizujący się w dedykowanej logistyce kontraktowej, wspiera 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wspólnie z klientem, firmą PepsiCo Polska, przekazał na licytację wyjątkowe zaproszenie do zwiedzenia największego w Polsce centrum dystrybucji światowego lidera w produkcji artykułów spożywczych i napojów w Mszczonowie. W licytacji aukcji „Zobacz jak podróżuje Twoja paczka Lay’s” można wziąć udział do 5 lutego.

„ZOBACZ JAK PODRÓŻUJE TWOJA PACZKA LAY’S”

Zwycięzca aukcji, wraz z dwiema osobami towarzyszącymi, będzie mógł zobaczyć jak wygląda proces obsługi magazynowej i logistycznej najbardziej znanych produktów marek Lay’s i Pepsi, zanim trafią na sklepowe półki. To wyjątkowe spotkanie odbędzie się w największym w Polsce magazynie centralnym PepsiCo w Mszczonowie, który jednocześnie jest kluczowym elementem łańcucha dostaw firmy w naszym kraju. Od jego uruchomienia w 2020 roku ID Logistics odpowiada za zarządzanie operacjami magazynowymi. W mszczonowskim centrum stosowane są najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu automatyzacji i nowoczesnych technologii.

W czasie wizyty w rolę przewodników po procesach operacyjnych wcielą się dyrektor magazynu i  managerowie ID Logistics oraz przedstawiciele Działu Logistyki PepsiCo. Goście będą mieli okazję poznać innowacyjne rozwiązania, które usprawniają codzienną pracę, w tym m.in.: performance corner (wizualizacje na tv interaktywnym), system automatycznego rozładunku naczep z towarem, autonomiczne wózki typu retrack, automatyczną linię foliującą czy system wspomagający manualną kompletację zamówień. To wyjątkowe spotkanie zakończy się lunchem z udziałem dyrektora magazynu ID Logistics oraz krajowego kierownika logistyki PepsiCo.  

Agata Głąbińska, CSR Manager, ID Logistics Polska, mówi: Nasza firma od wielu lat, zgodnie ze strategią CSR, angażuje się w działania społeczne i akcje wsparcia potrzebujących. Część projektów realizujemy wspólnie z naszymi klientami. Dziś Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jest jedną z największych akcji charytatywnych w Polsce i jesteśmy bardzo dumni, że wspólnie z naszym klientem, możemy się do niej przyłączyć. Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w licytacji i wsparcia razem z nami tak ważnej i wyjątkowej inicjatywy. „Chcemy wygrać z sepsą. Gramy dla wszystkich – małych i dużych!”.

W PepsiCo zawsze chętnie angażujemy się w inicjatywy charytatywne więc dołączenie do ID Logistics w zorganizowaniu aukcji było dla nas naturalne – dodaje Marcin Chmielewski, Krajowy Kierownik Logistyki w PepsiCo Polska. - Wizyta w magazynie tego typu nie jest czymś, z czego może skorzystać osoba na co dzień niezajmująca się procesami logistycznymi. Chcieliśmy więc połączyć stworzenie właśnie takiej możliwości ze wsparciem dla działań 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Licytacja aukcji internetowej „Zobacz jak podróżuje Twoja paczka Lay’s”  zakończy się 5 lutego. Do aukcji przyłączyć się można na  https://allegro.pl/oferta/wizyta-w-magazynie-id-logistics-i-pepsico-13182741627

31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zagrał w całej Polsce 29 stycznia, ale licytacje wciąż trwają. Hasłem tegorocznej akcji jest „Chcemy wygrać z sepsą. Gramy dla wszystkich – małych i dużych!”. Wszystkie zebrane środki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu wspierającego walkę z sepsą i wyposażenie szpitali w urządzenia, które przyspieszą diagnostykę zakażeń.  

ID LOGISTICS I PEPSICO - DZIAŁAMY RAZEM

Wspólny udział w 31. Finale WOŚP jest kolejną akcją zorganizowaną przez ID Logistics i PepsiCo. W ramach ogólnopolskiego projektu „Czysta Rzeka” pracownicy – wolontariusze z obu firm sprzątali okolice rzeki Pisia oraz Stawów Świętej Anny, zorganizowali też akcję sprzątania lasu w nadleśnictwie Radziwiłłów i sadzili drzewa oraz zakładali rabaty kwietne w okolicy mszczonowskiego magazynu. Wolontariusze wspólnie zaangażowali się także w akcję pomocy dla Domu Samotnej Matki w Brwinowie, gdzie oprócz pomalowania ścian, przygotowali ogród na zimę i pomogli w naprawie sprzętu rowerowego.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.