Komunikaty PR

Insbuy nawiązuje nowe partnerstwa i startuje z kampanią TV

2023-03-06  |  01:00
Biuro prasowe

Insbuy nawiązuje nowe partnerstwa i startuje z kampanią TV

Od lutego Insbuy rozpoczął współpracę z Dekorią, w marcu do grona partnerów dołącza 6 innych znanych sklepów internetowych z branży wnętrzarskiej. Od marca reklamę aplikacji będą mogli zobaczyć widzowie kobiecych kanałów z portfolio TVN – HGTV i TVNStyle.

Naszymi użytkowniczkami są głównie kobiety, żyjące w dużych miastach, ale nie tylko, wykształcone, pracujące, dysponujące własnym budżetem, dobrze sytuowane, zainteresowane tematyką urządzania wnętrz. – mówi Mikołaj Krzemiński, CEO Insbuy, a zarazem twórca aplikacji mobilnej o tej samej nazwie – Każda z nich szuka przeróżnych rzeczy, w odmiennych stylach. Zależy nam na tym, by zaspokoić wszystkie te potrzeby i wszystkie gusta, ale także inspirować kobiety do poszukiwania własnego stylu. Dlatego bardzo cieszy nas każde partnerstwo, począwszy od tych pozyskanych od momentu powstania aplikacji aż po te najnowsze. W Insbuy wierzymy, że zarówno naszym użytkowniczkom, jak i partnerom niesiemy realną wartość. Do tej pory nie było na rynku takiego narzędzia, które pozwoliłoby marketerom mierzyć realny wpływ obecności na dużym ekranie na konwersje i sprzedaż.

Od początku lutego do grona partnerów dołączyła Dekoria, znana i ceniona w całej Europie polska marka oferująca dekoracje do domu.

W marcu do grona partnerów dołączą firmy: manufaktura mebli stalowych Desiva, producent pięknych i funkcjonalnych mebli dziecięcych Bami – Bocian – Fabryka Mebli Tadeusz Bocian, Luxury Products - największy katalog dóbr luksusowych na świecie, oferujący meble szyte na miarę sklep Megis Meble, a także polski producent oświetlenia 4 Concepts.

Niedawno Insbuy nawiązał również współpracę z Atoato – poznańskim biurem architektonicznym, zajmującym się projektowaniem wnętrz, prowadzącym również bloga o tej tematyce. Trwają również negocjacje i testy w aplikacji z producentem designerskich mebli DotDesign.

Od jesieni ub.r. w aplikacji dostępne są meble i dodatki prezentowane w produkcjach kobiecej stacji tematycznej z portfolio CANAL+ - DOMO+, zasięgowego kanału ogólnotematycznego Tele5. Insbuy współpracuje również z Youtuberami – twórcami kanałów Aranżacja Wnętrz (165 000 subskrypcji; 17 287 291 wyświetleń) oraz Wnętrza Zewnętrza (110 000 subskrypcji; 18 681 152 wyświetlenia).

W marcu startujemy z kampanią telewizyjną w kobiecych kanałach TVNu – HGTV i TVNStyle. – dodaje Mikołaj Krzemiński – Mamy nadzieję, że obecność w telewizji znacząco przełoży się na rozpoznawalność naszej marki i liczbę pobrań aplikacji. Mamy ambitne cele i chcemy dalej się rozwijać, pozyskując zarówno nowe użytkowniczki, jak i kolejnych partnerów z branży Dom i Ogród.

Aplikacja mobilna insbuy na rynku istnieje od września 2020 roku. Powstała z myślą o widzach telewizyjnych kanałów i programów wnętrzarskich. Za jej pośrednictwem widzowie mogą w prosty sposób namierzyć i nabyć wypatrzony w telewizji mebel lub dodatek (lampę, wazon, poduszkę etc). Jest dostępna nieodpłatnie dla użytkowników urządzeń z systemem iOS i Android. W ciągu niespełna 2 lat ściągnięto ją ponad 70 000 razy, tygodniowo korzysta z niej średnio ponad 3 000 osób, a wartość zakupionych w ten sposób produktów sięgnęła 20 000 000 zł. Insbuy jest świetnym rozwiązaniem dla marketerów z kategorii Dom i Ogród, którzy w czasie rzeczywistym zyskują możliwość zmierzenia skuteczności reklamy TV i jej realnego wpływu na sprzedaż. Innowacyjną ciekawostkę stanowi zaplecze techniczne aplikacji – bazuje ona na opracowanej przez polskich inżynierów autorskiej technologii rozpoznawania obrazu i maszynowego uczenia się.

 

 

Pobierz aplikację:

App Store https://apps.apple.com/pl/app/insbay/id1533923115?l=pl

Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pl.insbay&hl=en&gl=US

 

Bądź z nami na bieżąco – wejdź na:

www https://www.insbuy.app/

FB https://www.facebook.com/people/Insbuy/100063765114063/

IG https://www.instagram.com/insbay.app/

LinkedIn https://www.linkedin.com/company/insbay/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.