Intermarché z nowym dyrektorem marketingu
Do sieci Intermarché dołączył Arkadiusz Dobosz, który od początku maja br. pełni funkcję dyrektora marketingu. Posiada on ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, digital marketingu oraz consultingu. Związany był z takimi globalnymi markami z branży FMCG jak m.in. Carlsberg Group, V&S Luksusowa czy Pernod Ricard oraz branży szkoleniowej – FranklinCovey.
Arkadiusz Dobosz ma 23 lata doświadczenia w marketingu. Pracował w Carlsberg Group, gdzie odpowiadał za takie marki jak Okocim czy Kasztelan. Następnie jako Marketing Manager w V&S Luksusowa rozwijał kolejne brandy alkoholowe, m.in.: Absolut, Luksusową, Pana Tadeusza czy Gin Lubuski. Najdłużej, bo przez blisko 12 lat współpracował z firmą Pernod Ricard. Pełnił tam kolejno funkcje: Marketing Managera w kategorii wódek i whisky oraz Brand & Digital Directora, premiumizując marki alkoholi w Polsce wspierał takie brandy jak: Ballantine's (doprowadzając do tego, że jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych whisky w kraju), Jameson, Absolut czy Havana Club. Przez ostatnie półtora roku był trenerem w firmie szkoleniowej FranklinCovey.
– Cieszę się, że dołączyłem do zespołu sieci Intermarché. Mam ugruntowane doświadczenie w zarządzaniu i rozwijaniu globalnych marek. Chętnie je wykorzystam podczas pracy dla tego szyldu – mówi Arkadiusz Dobosz, Dyrektor Marketingu Intermarché w Polsce i dodaje – Intermarché to bez wątpienia jeden z liderów handlu spożywczego w Polsce. Obecną strategię marketingową sieci oceniam jako skuteczną i rozwojową. Rynek handlu detalicznego charakteryzuje się dużą konkurencją. Dla mnie jednak najważniejsi są ludzie – zarówno konsumenci do których chcemy dotrzeć, jak i moi współpracownicy. A Intermarché ma tej pierwszej grupie bardzo dużo do zaoferowania, dlatego jestem przekonany, że wspólnie możemy zbudować jeszcze silniejszy biznes i wzmocnić pozycję sieci.
Arkadiusz Dobosz jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na Wydziale Zarządzania i Marketingu. Ukończył także kurs z przywództwa na INSEAD – jednej z największych prywatnych szkół zarządzania i biznesu na świecie. Ma na koncie kilkanaście publikacji marketingowych. Prywatnie mąż i ojciec trójki dzieci, wyznający zasadę „w zdrowym ciele – zdrowy duch” i trenujący sporty walki: karate, kick-boxing czy boks.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.