Jubileusz Profim - młodość, energia i doświadczenie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Profim od 30 lat oferuje Polakom doskonałej jakości meble biurowe. Marka przeszła długą drogę, od niewielkiej firmy znajdującej się w środku Wielkopolski, w miejscowości Turek, do dużego gracza na europejskim rynku wyposażenia wnętrz komercyjnych. Trzydzieści lat tradycji, polskich wartości i pełnej pasji pracy ludzi zaowocowało dołączeniem Profim do grupy Flokk, lidera rynku północnoeuropejskiego w zakresie wzornictwa, rozwoju i produkcji mebli biurowych.
16 września 2021r., w warszawskim showroomie Flokk, zaprojektowanym przez poznańską pracownię mode:lina zespół Profim świętował swoje 30. urodziny. Zaproszenie na uroczystość przyjęli zaprzyjaźnieni dystrybutorzy, projektanci, architekci i przedstawiciele mediów oraz dyrektorka kreatywna marki Profim – Maja Ganszyniec. Na spotkaniu pojawiło się około 200 gości, którzy wraz z przedstawicielami marki celebrowali ten ważny jubileusz. Firma jest doskonale znana przede wszystkim z produkcji krzeseł i siedzisk biurowych. Ergonomiczne i nowoczesne fotele marki Profim są od lat gwarancją funkcjonalności, designu, ergonomii i zdrowego kręgosłupa. Architekci i projektanci cenią jakość, wzornictwo i najwyższą klasę materiałów wykończeniowych, z których powstają meble. Produkty Profim są znane nie tylko na naszym rodzimym rynku. Kunszt ich wykonania doceniono na całym świecie, a wiele z nich może poszczycić się nagrodami i wyróżnieniami w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych.
Zebrani tego wieczoru goście mieli okazję wysłuchać przemówień Larsa Ivara Røiri – Prezesa Grupy Flokk, Piotra Chełmińskiego - Prezesa Zarządu Flokk sp. z o.o. oraz Magdaleny Borowiec – Dyrektora Marketingu marki Profim. Wspominano m.in. początki działalności firmy, opierające się na handlu importowanymi meblami i drogę wiodącą do powstawania pierwszych krzeseł i foteli sygnowanych marką Profim. Nie zabrakło refleksji o ciężkiej pracy, odwadze, kreatywności i wytrwałości wszystkich pracowników, którzy przez te 30 lat stworzyli silną i rozpoznawalną markę.
30 lat to symboliczny czas wchodzenia w nową dekadę. Dla marki Profim oznacza to m.in. nowe wdrożenia przyjazne środowisku. Ambicją Profim jest tworzyć produkty, na które klientów będzie stać i które mają przemyślane, innowacyjne rozwiązania zmniejszające nasz negatywny wpływ na środowisko. Taka jest też polityka Flokk. Zmienia się również fabryka w Turku, która już dziś jest jedną z trzech głównych zakładów produkcyjnych grupy Flokk. Oprócz marki Profim produkowane są tam teraz meble Giroflex, a od nowego roku również Offecct. To wyraz docenienia lokalnego rzemiosła, polskiej przedsiębiorczości i wysokiej jakości. We wrześniu Profim zakończył budowę magazynu wysokiego składowania, a wkrótce rozpoczną się prace nad budową kolejnych obiektów.
Życzymy następnych udanych lat i wielu sukcesów!
![Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_657317725,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
![Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1095848486,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?
![Nowa era w branży imprez firmowych](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_32581699,w_211,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowa era w branży imprez firmowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.