Jubileusz Profim - młodość, energia i doświadczenie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Profim od 30 lat oferuje Polakom doskonałej jakości meble biurowe. Marka przeszła długą drogę, od niewielkiej firmy znajdującej się w środku Wielkopolski, w miejscowości Turek, do dużego gracza na europejskim rynku wyposażenia wnętrz komercyjnych. Trzydzieści lat tradycji, polskich wartości i pełnej pasji pracy ludzi zaowocowało dołączeniem Profim do grupy Flokk, lidera rynku północnoeuropejskiego w zakresie wzornictwa, rozwoju i produkcji mebli biurowych.
16 września 2021r., w warszawskim showroomie Flokk, zaprojektowanym przez poznańską pracownię mode:lina zespół Profim świętował swoje 30. urodziny. Zaproszenie na uroczystość przyjęli zaprzyjaźnieni dystrybutorzy, projektanci, architekci i przedstawiciele mediów oraz dyrektorka kreatywna marki Profim – Maja Ganszyniec. Na spotkaniu pojawiło się około 200 gości, którzy wraz z przedstawicielami marki celebrowali ten ważny jubileusz. Firma jest doskonale znana przede wszystkim z produkcji krzeseł i siedzisk biurowych. Ergonomiczne i nowoczesne fotele marki Profim są od lat gwarancją funkcjonalności, designu, ergonomii i zdrowego kręgosłupa. Architekci i projektanci cenią jakość, wzornictwo i najwyższą klasę materiałów wykończeniowych, z których powstają meble. Produkty Profim są znane nie tylko na naszym rodzimym rynku. Kunszt ich wykonania doceniono na całym świecie, a wiele z nich może poszczycić się nagrodami i wyróżnieniami w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych.
Zebrani tego wieczoru goście mieli okazję wysłuchać przemówień Larsa Ivara Røiri – Prezesa Grupy Flokk, Piotra Chełmińskiego - Prezesa Zarządu Flokk sp. z o.o. oraz Magdaleny Borowiec – Dyrektora Marketingu marki Profim. Wspominano m.in. początki działalności firmy, opierające się na handlu importowanymi meblami i drogę wiodącą do powstawania pierwszych krzeseł i foteli sygnowanych marką Profim. Nie zabrakło refleksji o ciężkiej pracy, odwadze, kreatywności i wytrwałości wszystkich pracowników, którzy przez te 30 lat stworzyli silną i rozpoznawalną markę.
30 lat to symboliczny czas wchodzenia w nową dekadę. Dla marki Profim oznacza to m.in. nowe wdrożenia przyjazne środowisku. Ambicją Profim jest tworzyć produkty, na które klientów będzie stać i które mają przemyślane, innowacyjne rozwiązania zmniejszające nasz negatywny wpływ na środowisko. Taka jest też polityka Flokk. Zmienia się również fabryka w Turku, która już dziś jest jedną z trzech głównych zakładów produkcyjnych grupy Flokk. Oprócz marki Profim produkowane są tam teraz meble Giroflex, a od nowego roku również Offecct. To wyraz docenienia lokalnego rzemiosła, polskiej przedsiębiorczości i wysokiej jakości. We wrześniu Profim zakończył budowę magazynu wysokiego składowania, a wkrótce rozpoczną się prace nad budową kolejnych obiektów.
Życzymy następnych udanych lat i wielu sukcesów!
Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb
RUSZA BCC STARTUPS
Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.