Jubileusz Profim - młodość, energia i doświadczenie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Profim od 30 lat oferuje Polakom doskonałej jakości meble biurowe. Marka przeszła długą drogę, od niewielkiej firmy znajdującej się w środku Wielkopolski, w miejscowości Turek, do dużego gracza na europejskim rynku wyposażenia wnętrz komercyjnych. Trzydzieści lat tradycji, polskich wartości i pełnej pasji pracy ludzi zaowocowało dołączeniem Profim do grupy Flokk, lidera rynku północnoeuropejskiego w zakresie wzornictwa, rozwoju i produkcji mebli biurowych.
16 września 2021r., w warszawskim showroomie Flokk, zaprojektowanym przez poznańską pracownię mode:lina zespół Profim świętował swoje 30. urodziny. Zaproszenie na uroczystość przyjęli zaprzyjaźnieni dystrybutorzy, projektanci, architekci i przedstawiciele mediów oraz dyrektorka kreatywna marki Profim – Maja Ganszyniec. Na spotkaniu pojawiło się około 200 gości, którzy wraz z przedstawicielami marki celebrowali ten ważny jubileusz. Firma jest doskonale znana przede wszystkim z produkcji krzeseł i siedzisk biurowych. Ergonomiczne i nowoczesne fotele marki Profim są od lat gwarancją funkcjonalności, designu, ergonomii i zdrowego kręgosłupa. Architekci i projektanci cenią jakość, wzornictwo i najwyższą klasę materiałów wykończeniowych, z których powstają meble. Produkty Profim są znane nie tylko na naszym rodzimym rynku. Kunszt ich wykonania doceniono na całym świecie, a wiele z nich może poszczycić się nagrodami i wyróżnieniami w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych.
Zebrani tego wieczoru goście mieli okazję wysłuchać przemówień Larsa Ivara Røiri – Prezesa Grupy Flokk, Piotra Chełmińskiego - Prezesa Zarządu Flokk sp. z o.o. oraz Magdaleny Borowiec – Dyrektora Marketingu marki Profim. Wspominano m.in. początki działalności firmy, opierające się na handlu importowanymi meblami i drogę wiodącą do powstawania pierwszych krzeseł i foteli sygnowanych marką Profim. Nie zabrakło refleksji o ciężkiej pracy, odwadze, kreatywności i wytrwałości wszystkich pracowników, którzy przez te 30 lat stworzyli silną i rozpoznawalną markę.
30 lat to symboliczny czas wchodzenia w nową dekadę. Dla marki Profim oznacza to m.in. nowe wdrożenia przyjazne środowisku. Ambicją Profim jest tworzyć produkty, na które klientów będzie stać i które mają przemyślane, innowacyjne rozwiązania zmniejszające nasz negatywny wpływ na środowisko. Taka jest też polityka Flokk. Zmienia się również fabryka w Turku, która już dziś jest jedną z trzech głównych zakładów produkcyjnych grupy Flokk. Oprócz marki Profim produkowane są tam teraz meble Giroflex, a od nowego roku również Offecct. To wyraz docenienia lokalnego rzemiosła, polskiej przedsiębiorczości i wysokiej jakości. We wrześniu Profim zakończył budowę magazynu wysokiego składowania, a wkrótce rozpoczną się prace nad budową kolejnych obiektów.
Życzymy następnych udanych lat i wielu sukcesów!
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.