Komunikaty PR

Kaczmarski Inkasso po raz trzeci z nagrodą CESSIO

2021-09-22  |  13:32
Biuro prasowe

Kaczmarski Inkasso zdobyło I nagrodę CESSIO Outsourcingu - Serwis Wierzytelności 2021-2020 podczas Kongresu Zarządzania Wierzytelnościami we Wrocławiu. Podczas wieczornej gali 21 września 2021 r. Jakub Kostecki, prezes Kaczmarski Inkasso, odebrał nagrodę z rąk Marcina Czugana, prezesa Związku Przedsiębiorstw Finansowych.

W kategorii CESSIO Outsourcingu - Serwis Wierzytelności brały udział firmy windykacyjne, które odzyskują należności na zlecenie. Oceniały je firmy, które organizują przetargi na obsługę swoich portfeli należności. W przypadku Kaczmarski Inkasso były to banki, telekomy, firmy pożyczkowe i dostawcy energii. Wśród kryteriów była m. in. przejrzystość składanej w przetargu oferty, cena usługi, a także jakość obsługi wierzytelności.


- Ta nagroda to obiektywne potwierdzenie naszych kompetencji, które rozwijamy i doskonalimy już od niemal trzydziestu lat. Tym bardziej cenna, że przyznana głosami naszych klientów, zadowolonych z usług, jakie świadczymy. A wysoki standard obsługi jest jednym z najważniejszych kryteriów oceny. Nagroda CESSIO to wspólny sukces wszystkich pracowników Kaczmarski Inkasso, bo firmę tworzą przecież nie dokumenty, przepisy i procedury, lecz ludzie. Dziękuję za zaangażowanie wszystkim menedżerom, negocjatorom, prawnikom i wspierającym ich pracownikom – mówi Jakub Kostecki, prezes Zarządu Kaczmarski Inkasso.

W skład Kapituły CESSIO weszli eksperci i liderzy opinii, reprezentujący rynek bankowy, samorządy, wierzycieli pierwotnych oraz firmy świadczące usługi doradcze. W gronie tym znaleźli się przedstawiciele m.in. Związku Banku Polskich, Związku Polskiego Leasingu, Konfederacji Lewiatan, Związku Przedsiębiorstw Finansowych. Nad merytorycznym przebiegiem procesu głosowania czuwała firma doradcza PwC.

Decyzja Kapituły o przyznaniu nagród była oparta na wynikach głosowania firm organizujących bądź biorących udział w przetargach na sprzedaż wierzytelności lub postępowań ofertowych na outsourcing wierzytelności. Głosowanie to przeprowadzono w dniach 19 lipca-20 sierpnia 2021 r. 

Kaczmarski Inkasso otrzymało nagrodę CESSIO Outsourcingu - Serwis Wierzytelności już po raz trzeci.  Poprzednio - w 2019 r. i 2018 r.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.