KLINK INTERNATIONAL – rozpoczyna współpracę z N42 creative solutions

Od stycznia 2023 roku za działania marketingowe i PR-owe KLINK INTERNATIONAL jednego z największych polskich importerów i dystrybutorów kamienia naturalnego odpowiada agencja kreatywna N42. Współpraca ta, to kolejny krok w działaniach firmy KLINK związany z intensywnym rozwojem i planem osiągnięcia założonych celów strategicznych.
Firma KLINK działa od ponad 30 lat importując materiały z całego świata. Dysponuje własnym centrum logi-stycznym oraz ogólnokrajową siecią punktów handlowych – obecnie na terenie kraju posiada 20 salonów oraz sklep online. W ofercie KLINK znajdują się miedzy innymi: granity, marmury, łupki, kwarcyty, wapienie, trawer-tyny, piaskowce. Oferta obejmuje również płytki, mozaiki, stopnice, parapety, panele, forniry, palisady, kostki, krawężniki, bloki, pasy i slaby.
KLINK aktywnie współpracuje z inwestorami prywatnymi, instytucjonalnymi, firmami wykonawczymi, kamieniarskimi, architektami oraz projektantami wnętrz i krajobrazu. Regularnie uczestniczy także w międzyna-rodowych targach, dzięki czemu oferta jest na bieżąco uaktualniana i podąża za światowymi trendami.
N42 creative solutions, to Agencja która, od ponad 17 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich Klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać KLINK INTERNATIONAL na polach kreacji strategii marketingowej, relacji z mediami i obecności w kanałach social media.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy. www.klink.pl www.n42.pl

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.