KOKU Sushi wspiera KS BAS Białystok
Największa sieć sushi barów w Polsce rozpoczęła współpracę z KS BAS Białystok. W środę 29 września w restauracji KOKU Sushi przy Rynku Kościuszki odbyła się oficjalna prezentacja drużyny. A już w najbliższą sobotę, 2 października, KS BAS Białystok rozegra u siebie mecz, w przerwach którego do wygrania będą vouchery na kolacje w KOKU Sushi.
– To dla nas zaszczyt wspierać lokalną drużynę, która osiąga coraz lepsze wyniki w swojej dyscyplinie. Tak jak my stawiamy na ciągły rozwój, tak zawodniczki wchodzą na wyższy poziom i walczą o każde zwycięstwo. Z przyjemnością będziemy więc towarzyszyć im na tej drodze i dopingować we wszystkich meczach 1 ligi siatkówki kobiet – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci KOKU Sushi.
Drużyna KS BAS Białystok ma już za sobą pierwszy mecz w ramach 1 ligi kobiet. Druga runda odbędzie się już 2 października w Białymstoku. Zawodniczki zmierzą się wtedy z KS AZS AWF Warszawa. Wstęp na mecz jest wolny, a KOKU Sushi przygotowało nagrody w konkursach, które odbędą się w trakcie jego trwania.
Zawodniczki z KS BAS Białystok zostaną również gwiazdami nowego kalendarza sieci. Na początku grudnia drużyna rozegra ponadto z pracownikami i przyjaciółmi KOKU Sushi charytatywny mecz, z którego dochód zostanie przeznaczony na wybrany szczytny cel.
– Gorąco zachęcamy do śledzenia profili naszych restauracji w mediach społecznościowych. Kibice BAS-u mogą u nas liczyć na wiele atrakcyjnych promocji i wydarzeń związanych z ich ulubioną drużyną – podsumowuje Urszula Olechno.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.