Komunikaty PR

KOKU Sushi z rekordową liczbą nowych lokali

2021-10-14  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 2.15 MB )

Trzeci kwartał 2021 roku sieć KOKU Sushi zamyka z liczbą 13 nowo otwartych restauracji. To absolutny rekord w 10-letniej historii firmy. Ale to nie wszystko, bowiem remonty i szkolenia trwają w kolejnych miastach, np. Krakowie, Żarach, Wysogotowie, Myszkowie oraz Jeleniej Górze. Sieć szacuje, że do końca roku powiększy się więc jeszcze o kilka nowych punktów – w tym o czwarty już lokal w Białymstoku.

Obecnie KOKU Sushi oferuje trzy modele współpracy – restaurację standard, premium oraz point, czyli punkt nastawiony na rynek delivery. Ten ostatni koncept powstał w 2020 roku i był odpowiedzią na sytuację związaną z pandemią. Okazuje się jednak, że idea lokalu wyłącznie z dowozami świetnie wpasowała się w potrzeby franczyzobiorców, także po zniesieniu restrykcji. I tak blisko połowa z debiutujących w tym roku restauracji rozpoczęła działalność w tym formacie.

 Ekonomiczne pointy otwierają zarówno franczyzobiorcy, którzy mają już restaurację standard lub premium, jak i nowi partnerzy, szukający inwestycji z szansą dalszego rozwoju. Nasza oferta franczyzowa uzupełnia się nawzajem, przez co daje taką możliwość – tłumaczy Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci.

Na efekty takiej strategii nie trzeba było długo czekać. Pierwszy multifranczyzobiorca KOKU Sushi działa już w Szczecinie. Otrzymał on umowę na wyłączność dotyczącą prowadzenia restauracji pod szyldem sieci w tym regionie. Rozmowy w sprawie multifranczyzy trwają też w kolejnych miastach.

– Multifranczyza to indywidualna oferta KOKU Sushi, stworzona na potrzeby polskich metropolii. W jej ramach franczyzobiorca może prowadzić kilka lokali w jednym mieście, bez konkurencji ze strony innego partnera sieci. To rozwiązanie daje mu więc szansę na szybszy rozwój i budowanie silnej pozycji na lokalnym rynku gastronomicznym – tłumaczy Urszula Olechno.

Obecnie KOKU Sushi liczy 43 punkty w całej Polsce. To czyni markę największą siecią sushi barów w naszym kraju.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.