Komunikaty PR

KOKU Sushi z rekordową liczbą nowych lokali

2021-10-14  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 2.15 MB )

Trzeci kwartał 2021 roku sieć KOKU Sushi zamyka z liczbą 13 nowo otwartych restauracji. To absolutny rekord w 10-letniej historii firmy. Ale to nie wszystko, bowiem remonty i szkolenia trwają w kolejnych miastach, np. Krakowie, Żarach, Wysogotowie, Myszkowie oraz Jeleniej Górze. Sieć szacuje, że do końca roku powiększy się więc jeszcze o kilka nowych punktów – w tym o czwarty już lokal w Białymstoku.

Obecnie KOKU Sushi oferuje trzy modele współpracy – restaurację standard, premium oraz point, czyli punkt nastawiony na rynek delivery. Ten ostatni koncept powstał w 2020 roku i był odpowiedzią na sytuację związaną z pandemią. Okazuje się jednak, że idea lokalu wyłącznie z dowozami świetnie wpasowała się w potrzeby franczyzobiorców, także po zniesieniu restrykcji. I tak blisko połowa z debiutujących w tym roku restauracji rozpoczęła działalność w tym formacie.

 Ekonomiczne pointy otwierają zarówno franczyzobiorcy, którzy mają już restaurację standard lub premium, jak i nowi partnerzy, szukający inwestycji z szansą dalszego rozwoju. Nasza oferta franczyzowa uzupełnia się nawzajem, przez co daje taką możliwość – tłumaczy Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci.

Na efekty takiej strategii nie trzeba było długo czekać. Pierwszy multifranczyzobiorca KOKU Sushi działa już w Szczecinie. Otrzymał on umowę na wyłączność dotyczącą prowadzenia restauracji pod szyldem sieci w tym regionie. Rozmowy w sprawie multifranczyzy trwają też w kolejnych miastach.

– Multifranczyza to indywidualna oferta KOKU Sushi, stworzona na potrzeby polskich metropolii. W jej ramach franczyzobiorca może prowadzić kilka lokali w jednym mieście, bez konkurencji ze strony innego partnera sieci. To rozwiązanie daje mu więc szansę na szybszy rozwój i budowanie silnej pozycji na lokalnym rynku gastronomicznym – tłumaczy Urszula Olechno.

Obecnie KOKU Sushi liczy 43 punkty w całej Polsce. To czyni markę największą siecią sushi barów w naszym kraju.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową Biuro prasowe
2024-05-07 | 15:25

Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową

Martin Kaczmarski wprowadza nową usługę dla przedsiębiorstw     Blisko 9 na 10 firm z sektora MŚP wystawia faktury z odroczonym terminem płatności. W razie
Firma Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej
2024-05-07 | 13:00

Zlikwidować szarą strefę w branży pogrzebowej

- Mamy nadzieję, że już wkrótce skończy się tzw. Wolna Amerykanka w sektorze funeralnym. Chodzi przede wszystkim o patologie związane z faktycznym brakiem zatrudnienia w sporej
Firma KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
2024-05-07 | 10:30

KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu

Po wielu latach funkcjonowania na rynku stolarki otworowej pod marką KRISPOL, nadeszła pora na zwieńczenie procesu rozpoczętego w 2018 roku i stworzenie nowej marki KRISHOME, która

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.