Komunikaty PR

Kraina Wesołych Świąt – świąteczne i zimowe atrakcje w Westfield Arkadia

2022-12-02  |  11:00

Z okazji nadchodzących Świąt Westfield Arkadia przygotowała wiele atrakcji dla dzieci i dorosłych. Przed centrum handlowym stanęło 400-metrowe lodowisko, a najbliższe otoczenie ozdobiono specjalnymi dekoracjami i iluminacjami świetlnymi. Z kolei wewnątrz centrum na klientów czeka Kraina Wesołych Świąt z warsztatami, koncertami, teatrzykami dla dzieci oraz możliwością spotkania Świętego Mikołaja. Wszystkie atrakcje ruszyły dziś, 2 grudnia, a lodowisko będzie czynne aż do końca lutego.

Kraina Wesołych Świąt – moc świątecznych atrakcji

Od piątku, 2 grudnia do niedzieli, 11 grudnia na wszystkich klientów Westfield Arkadia czeka wyjątkowe miejsce – Kraina Wesołych Świąt. W zależności od pory dnia w przestrzeni eventowej odbywają się różne atrakcje. Na wszystkich chętnych czekają m.in. teatrzyki dla dzieci, świąteczne gry i zabawy czy koncerty na żywo. Będzie też możliwość wzięcia udziału w warsztatach, m.in. dekorowania pierników, tworzenia eko ozdób, kartek świątecznych metodą scrapbookingu, kolaży i stoików, a także origami, makram, świec czy wieńców świątecznych na drzwi lub stół. To niewątpliwa okazja do stworzenia ozdób i prezentów DIY dla najbliższych.

W wybrane dni w Krainie Wesołych Świąt można spotkać się także ze Świętym Mikołajem oraz zrobić sobie z nim pamiątkowe zdjęcie. Ponadto w specjalnie przygotowanej skrzynce na listy wszystkie dzieci mogą zostawić swój list skierowany do Świętego Mikołaja, na który każde dziecko otrzyma odpowiedź za pośrednictwem e-maila.

To jednak nie koniec atrakcji w Krainie Wesołych Świąt. W naszych wielkoformatowych prezentach można także pięknie zapakować wybrany, świąteczny podarunek, spersonalizować ekologiczną torbę zakupową, zbudować konstrukcję z klocków czy wziąć udział w zimowej olimpiadzie.

Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, kiedy myślimy o naszych najbliższych, o chwilach, które spędzimy razem w rodzinnej atmosferze oraz oczywiście o choince i znajdujących się pod nią prezentach. Chcemy sprawić, by ten czas był dla wszystkich odwiedzających nas klientów wyjątkowy, dlatego przygotowaliśmy wiele różnorodnych atrakcji, by każdy znalazł coś miłego dla siebie i poczuł magię Świąt. W końcu każdy z nas ma w sobie coś z dziecka – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Lodowisko – zabawa dla całych rodzin

Wszyscy miłośnicy jazdy na łyżwach mogą skorzystać z atrakcji przygotowanej z myślą o całych rodzinach – z lodowiska. Stanęło ono przed wejściem głównym do Westfield Arkadia (od strony fontanny). Co ciekawe jest to lodowisko syntetyczne, więc do przygotowania jego tafli nie są potrzebne ani prąd, ani woda. Można z niego korzystać w każdych warunkach pogodowych, niezależnie od temperatury. Lodowisko ma 400 mkw. i jest czynne codziennie w godzinach 10.00-22.00. Obok niego działa wypożyczalnia łyżew. Lodowisko jest dostępne od 2 grudnia br. aż do końca lutego 2023 roku.

Magiczny klimat dzięki dekoracjom i iluminacjom świetlnym

Świąteczny nastrój w Westfield Arkadia kreują także wyjątkowe dekoracje, takie jak bombki, choinki, renifery oraz iluminacje świetlne. Co warte podkreślenia wszystkie elementy świecące to najnowocześniejsze, energooszczędne LEDy, a czas ich pracy jest ograniczony do godzin otwarcia centrum handlowego.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.