LECH FREE 0,0% LAGER – OD TERAZ JESZCZE LEPSZY
TMPR
Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/
Lider piw bezalkoholowych, Lech Free 0,0% po raz kolejny w tym roku zaskakuje konsumentów. Tym razem zamiast nowego wariantu smaku, proponuje odmienioną wersję klasycznego, bezalkoholowego lagera. W odpowiedzi na rosnącą popularność mocno orzeźwiających, a jednocześnie wyraźnie chmielowych piw, bezalkoholowy Lech Free 0,0% ulepszył swój smak – teraz jest jeszcze bardziej rześki i zrównoważony.
Piwa bezalkoholowe to segment rynku piwowarskiego, który w ostatnich latach prezentuje niezwykle dynamiczne wzrosty. Jego liderem od lat pozostaje Lech Free 0,0%, który konsekwentnie dba o rozwój całej kategorii i jakość poszczególnych produktów. Marka uważnie obserwuje zmieniające się trendy i stara się odpowiadać na potrzeby oraz oczekiwania konsumentów. Dlatego dba nie tylko o poszerzanie oferty, ale stale też pracuje nad doskonaleniem produktów z dotychczasowego portfolio.
Tym razem Lech Free 0,0% postanowił ulepszyć smak swojego flagowego, bezalkoholowego lagera. Innowacyjne wykorzystanie specjalnego rodzaju wyciągu z chmielu sprawia, że wyczuwalna w piwie goryczka jest nieco łagodniejsza, przez co jest ono lżejsze i bardziej orzeźwiające. Bezalkoholowy lager Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej to propozycja dla wszystkich, którzy pragną cieszyć się piwnym smakiem, kiedy tylko mają na to ochotę bez konieczności rezygnowania z obowiązków czy aktywności sportowych.
Działania promujące produkt prowadzone będą w telewizji, Internecie, na platformie VOD oraz
w kanałach społecznościowych marki. Kampania zostanie również wsparta materiałami POS
w punktach sprzedaży oraz aktywnościami z zakresu PR i influencer marketingu.
Produkt jest dostępny od maja na terenie całej Polski. Jego osiągalność może różnić się w zależności od punktów sprzedaży. Dostępne opakowania to niezmiennie butelka 330 i 500 ml oraz puszka 500 ml.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.