Komunikaty PR

LECH FREE 0,0% LAGER – OD TERAZ JESZCZE LEPSZY

2021-06-22  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
TMPR

Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/

Lider piw bezalkoholowych, Lech Free 0,0% po raz kolejny w tym roku zaskakuje konsumentów. Tym razem zamiast nowego wariantu smaku, proponuje odmienioną wersję klasycznego, bezalkoholowego lagera. W odpowiedzi na rosnącą popularność mocno orzeźwiających, a jednocześnie wyraźnie chmielowych piw, bezalkoholowy Lech Free 0,0% ulepszył swój smak – teraz jest jeszcze bardziej rześki i zrównoważony.

 

Piwa bezalkoholowe to segment rynku piwowarskiego, który w ostatnich latach prezentuje niezwykle dynamiczne wzrosty. Jego liderem od lat pozostaje Lech Free 0,0%, który konsekwentnie dba o rozwój całej kategorii i jakość poszczególnych produktów. Marka uważnie obserwuje zmieniające się trendy i stara się odpowiadać na potrzeby oraz oczekiwania konsumentów. Dlatego dba nie tylko o poszerzanie oferty, ale stale też pracuje nad doskonaleniem produktów z dotychczasowego portfolio.

 

Tym razem Lech Free 0,0% postanowił ulepszyć smak swojego flagowego, bezalkoholowego lagera. Innowacyjne wykorzystanie specjalnego rodzaju wyciągu z chmielu sprawia, że wyczuwalna w piwie goryczka jest nieco łagodniejsza, przez co jest ono lżejsze i bardziej orzeźwiające. Bezalkoholowy lager Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej to propozycja dla wszystkich, którzy pragną cieszyć się piwnym smakiem, kiedy tylko mają na to ochotę  bez konieczności rezygnowania z obowiązków czy aktywności sportowych.

 

Działania promujące produkt prowadzone będą w telewizji, Internecie, na platformie VOD oraz
w kanałach społecznościowych marki. Kampania zostanie również wsparta materiałami POS
w punktach sprzedaży oraz aktywnościami z zakresu PR i influencer marketingu.

Produkt jest dostępny od maja na terenie całej Polski. Jego osiągalność może różnić się w zależności od punktów sprzedaży. Dostępne opakowania to niezmiennie butelka 330 i 500 ml oraz puszka 500 ml.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TMPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.