Komunikaty PR

Lider sklepów dla zwierząt podsumował 2022 rok

2023-01-03  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
BRZ
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/

Pomimo pogłębiającego się kryzysu i trudnej sytuacji gospodarczej, sieć sklepów dla zwierząt Maxi Zoo Polska może zaliczyć miniony rok do udanych. Firma z sukcesem zrealizowała swoją strategię, a dziesiąty jubileusz obecności na polskim rynku pełen był wyróżnień i przełomów, a także pomocy zwierzętom.  

Maxi Zoo Polska to sieć sklepów dla zwierząt, która wchodzi w skład międzynarodowej grupy Fressnapf. W Polsce pojawiła się w 2012 roku i na przestrzeni dekady wyrosła na niekwestionowanego lidera rynku. Sieć od początku postawiła na dynamiczną ekspansję i aktualnie posiada 88 placówek w całym kraju. 

Ekspansja od samego początku stanowiła główny punkt naszej strategii. Chcemy wyróżniać się na rynku profesjonalną obsługą, ale również bogatym asortymentem. Co więcej, sukcesywnie otwieramy kolejne sklepy, dając coraz większej grupie klientów możliwość kompleksowego zatroszczenia się o swoje zwierzęta. Zależy nam również, aby być jak najbliżej kupujących. Dzięki poznawaniu ich zwyczajów oraz ulubionych produktów możemy odpowiednio dostosowywać i modelować ofertę, która z powodzeniem spełni ich potrzeby. O wyjątkowości każdego z naszych sklepów świadczy również wspomniana wcześniej profesjonalna obsługa. Pracownicy Maxi Zoo Polska to miłośnicy zwierząt, którzy posiadają merytoryczną wiedzę w zakresie żywienia pupili, ich pielęgnacji czy wychowania. - powiedział Bartłomiej Łętocha, Dyrektor Sprzedaży Maxi Zoo Polska.  

Jubileusz pełen nowości  

Dziesięciolecie istnienia Maxi Zoo Polska, które przypadło na 2022 rok, wypełnione było sukcesami oraz przełomami. Wiosną 2022 sieć wystartowała z nową kampanią 360°. “Jeśli chodzi o Twojego pupila: Nie pytaj innych. Zapytaj Maxi Zoo!”. Jej celem było umocnienie wizerunku pracowników sklepów jako ekspertów, którzy zawsze chętnie odpowiedzą na pytania klientów oraz wspomogą ich swoją wiedzą i doświadczeniem. Wysokozasięgowa kampania bazowała na emocjach i wzajemnym zaufaniu, ponieważ wspólnym mianownikiem klientów oraz pracowników jest przede wszystkim miłość do zwierząt.  Sieć stale się rozwija i stara się iść z duchem czasu, dlatego w 2022 roku odbyła się również premiera specjalnej aplikacji, która oferuje znacznie więcej niż możliwość robienia zakupów bez wychodzenia z domu. Klienci znajdują w niej kupony rabatowe oraz informacje o specjalnych ofertach. Dodatkowo w aplikacji zamieszczane są artykuły, które podejmują tematykę taką jak pielęgnacja zwierząt czy ich bezpieczeństwo. Każda osoba posiadająca aplikację Maxi Zoo może również liczyć na specjalny 5% rabat Friends, który jest naliczany przy każdej transakcji. Wraz z wprowadzeniem aplikacji na polski rynek, Maxi Zoo rozpoczęło kolejną kampanię 360°. Spot telewizyjny był pierwszy raz w historii sieci Fressnapf nagrywany w Polsce we współpracy z międzynarodowym zespołem.  

Wyróżnienia potwierdzeniem sukcesu  

Tegoroczne działania Maxi Zoo Polska zostały również nagrodzone w wielu branżowych konkursach, co potwierdza skuteczność prowadzonej strategii. Sieć sklepów szuka najlepszych rozwiązań, które na bieżąco implementuje w swoją działalność. To pokazuje, że firma jest gotowa sprostać wyzwaniom rynkowym. Nowe sposoby prowadzenia sieci zostały dostrzeżone przez kapitułę BLIX, dzięki czemu Maxi Zoo Polska otrzymało specjalne wyróżnienie “Innowacyjna Sieć Roku” w plebiscycie BLIX AWARDS. Doceniona została również dynamiczna ekspansja, której nie zastopował kryzys. Wynikiem tego jest nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022”, przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022.  

Pomimo wielu trudności udało nam się zrealizować założony na początku 2022 roku cel. Z sukcesem otworzyliśmy kolejne punkty, dzięki czemu skończyliśmy rok z 88 sklepami w całej Polsce. Zrealizowany plan utwierdził nas w przekonaniu, że obrany przez nas kierunek jest poprawny i powinniśmy się go trzymać. Dlatego w obecnym roku planujemy kontynuować działania związane z ekspansją. Sukces sklepów stacjonarnych to jedno, nie zapominamy jednak o naszym rozwoju w sektorze e-commerce. W minionym roku udało nam się otworzyć nowy magazyn w Głogowie, który jest skierowany do klientów B2C z Polski oraz Niemiec. Obiekt liczy 35 tys. metrów kwadratowych i każdego dnia obsługuje 5 000 zamówień. Ich liczba cały czas wzrasta, a w przyszłym roku celujemy w wysyłkę 4 000 000 paczek. To strategiczny ruch, który pozwala na wysyłkę w bardzo krótkim czasie - powiedział Bartłomiej Łętocha.  

Pomoc zwierzętom wpisana w DNA firmy 

Podczas dynamicznego rozwoju, Maxi Zoo nie zapomina o wspieraniu zwierząt w potrzebie. Każdy sklep Maxi Zoo wspiera lokalną fundację, działającą na rzecz zwierząt czy schronisko, co oznacza, że im więcej sklepów Maxi Zoo w Polsce, tym więcej zwierząt w potrzebie otrzymuje niezbędną pomoc.  

Co więcej, w lutym 2022 Maxi Zoo przekazało Fundacji GOPR 130 000 złotych. Fundusze zostały zebrane podczas VII edycji akcji charytatywnej „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt”. Psy ratownicze GOPR niosą pomoc poszkodowanym i zaginionym w różnych terenach, często w bardzo trudnych warunkach – w lesie, na lawiniskach czy stromych górskich stokach. 90% akcji kończy się odnalezieniem poszkodowanego. Zebrane w ramach akcji środki pozwalają podnosić kwalifikacje czworonożnych bohaterów, a także zapewnić im jak najlepszą opiekę. 

Gdy w Ukrainie wybuchła wojna, Maxi Zoo nie zapomniało o przebywających na terenach objętych walkami zwierzętach. Niemal natychmiast sieć przekazała ponad 300 transporterów dla zwierząt, które były niezbędne do ewakuacji psów i kotów. Następnie sukcesywnie Grupa Fressnapf organizowała dostawy suchej karmy, środków przeciw pchłom i kleszczom, czipów czy akcesoriów takich jak smycze, obroże, ubranka, maty do leżenia. Wszystkie dary trafiły do Fundacji Viva, działającej na rzecz zwierząt, w tym pupili uchodźców. 

W ostatnim kwartale 2022 roku rozpoczęła się kolejna edycja akcji „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt”, w której jak co roku zbierane są środki dla psów ratowniczych GOPR. Koniec roku natomiast to coroczna odsłona Gwiazdkowej Pomocy Schroniskom, czyli spełniania marzeń zwierzaków, które nie mają własnych domów. Współpraca ze schroniskami przebiegła pomyślnie, a zaangażowanie klientów było bardzo duże, dzięki czemu udało się zebrać większość potrzebnych dla zwierząt rzeczy.  

Maxi Zoo Polska może z pewnością zaliczyć okrągły jubileusz do udanych. Dziesięcioletnia obecność na polskim rynku wpłynęła na znaczny rozwój sieci, dzięki czemu stała się liderem sklepów dla zwierząt w kraju i utrzymuje tę pozycję od kilku lat. Zdobyte wyróżnienia potwierdzają z kolei skuteczność prowadzonych działań, co motywuje do podnoszenia poprzeczki jeszcze wyżej.  

******* 

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 88 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W czerwcu 2020 roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce - PAYBACK.  W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2021”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022 oraz wyróżnienie “Innowacyjna Sieć Roku” przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek. 

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.