Komunikaty PR

Małgorzata Lis objęła funkcję dyrektora ds. Zarządzania Majątkiem w IMMO

2023-02-14  |  16:40
Biuro prasowe

Wraz z początkiem lutego w spółce centralnej Grupy Muszkieterów IMMO Muszkieterowie Polska, która odpowiada za zarządzanie nieruchomościami oraz rozwój sieci punktów sprzedaży Intermarché i Bricomarché, stanowisko Dyrektora ds. Zarządzania Majątkiem objęła Małgorzata Lis.

Swoje doświadczenie w zakresie nieruchomości komercyjnych zdobywała w takich obszarach jak zarządzanie i administrowanie, ekspansja oraz obrót. Przez ostatnie 11 lat pracowała jako menadżer w wiodących krajowych spółkach z branży FMCG.

Wraz ze swoim zespołem będzie odpowiadać między innymi za prowadzenie i nadzorowanie bieżącej obsługi nieruchomości, zarządzanie obiektami najmowanymi pod działalność szyldów i podnajmowaniem przestrzeni handlowych innym podmiotom, jak również sprzedaż nieruchomości Grupy Muszkieterów.

– Grupa Muszkieterów posiada rozbudowane portfolio własnych nieruchomości i powierzchni najmowanych. Poza zarządzaniem, komercjalizacją i sprzedażą tych obiektów oraz gruntów, we współpracy z moim zespołem, a także innymi działami Grupy Muszkieterów, będziemy pracować także nad pozyskaniem finansowania dla nowych inwestycji – mówi Małgorzata Lis, Dyrektor ds. Zarządzania Majątkiem w IMMO Muszkieterowie Polska. – Do tej pory pracowałam przede wszystkim dla sektora FMCG, a zarządzanie obiektami pod branżę DIY traktuję jako nowe i ciekawe wyzwanie.

Lokalność i przedsiębiorczość są podstawowymi wartościami Grupy Muszkieterów, które są szczególnie bliskie Małgorzacie Lis. – Dzięki komercjalizacji przestrzeni handlowych mamy możliwość podnosić jakość życia mieszkańców miejscowości, w których działają sklepy Intermarché i Bricomarché oraz wspierać rozwój lokalnych biznesów. Zwłaszcza dziś, gdy koszty utrzymania nieruchomości i prowadzenia biznesu nieustannie rosną, istotne jest efektywne  zarządzanie. Będziemy kontynuować działania mające na celu wspieranie właścicieli supermarketów Intermarché i Bricomarché, a także naszych podnajemców, w zakresie wdrażania rozwiązań obniżających chociażby zużycie energii – mówi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać? Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Przemysł 4.0 to wiele narzędzi usprawniających produkcję. Które i jak wybrać?

Według badań przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw, 88% ankietowanych uważa, że wdrożenie narzędzi Przemysłu 4.0 zwiększa konkurencyjność ich firm na rynku. 39%
Firma Nowa era w branży imprez firmowych
2024-06-28 | 01:00

Nowa era w branży imprez firmowych

Planowanie imprezy firmowej może zająć nawet rok. W tym czasie należy wziąć pod uwagę nie tylko podstawowe kwestie jak termin i miejsce wydarzenia, ale również zadbać o ciekawe
Firma Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?
2024-06-28 | 01:00

Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka podczas obsługi klienta?

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę, szczególnie w obsłudze klienta. Zgodnie z tegorocznym badaniem IDC, 66% europejskich przedsiębiorstw wskazało obsługę klienta jako

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.