MARKA RITUALS OTWIERA SWÓJ PIERWSZY SKLEP W RUMUNII
Rituals Cosmetics nie zwalnia tempa. Marka właśnie otworzyła swój pierwszy stacjonarny sklep w Bukareszcie, w centrum handlowym Mega Mall. Za przygotowanie strategii wejścia na nowy rynek odpowiada zespół CEE z siedzibą w Polsce. Na rumuńskim rynku marka jest obecna od ponad 5 lat w perfumeriach Sephora, Douglas i Marionnaud.
Rumunia to drugi kraj po Polsce, zarządzany przez zespół odpowiedzialny za region CEE, w którym marka otwiera swój własny sklep retailowy. Rituals w regionie jest obecny również w punktach sprzedaży partnerów między innymi na Litwie, Węgrzech, w Bułgarii czy Grecji.
Pierwszy sklep Rituals w Rumunii był długo wyczekiwany przez fanów marki w tym kraju, dlatego otwarcie zgromadziło tłum klientów. Od teraz mieszkańcy Bukaresztu będą mieli dostęp do szerokiej oferty produktów do ciała, do domu oraz zestawów podarunkowych, a także doświadczą niezwykłej atmosfery sklepu i najwyższej jakości obsługi. Na 205 metrach kwadratowych nie zabrakło również elementów charakterystycznych dla wszystkich sklepów marki, w tym kultowej Water Island czy drzewa Sakury.
- Naszym celem jest nie tylko dostarczenie konsumentom wyjątkowych produktów. Zależy nam na tym, aby w naszych sklepach tworzyć niezwykłą atmosferę – miejsce, w którym można naprawdę odciąć się od zgiełku codziennego życia. Chcemy, aby każdy, kto przekroczy próg sklepu, mógł zanurzyć się w świat relaksu i dbania o siebie. Otwarcie pierwszego sklepu w Rumunii to nie tylko rozszerzenie naszej obecności – to przede wszystkim rozszerzenie naszej społeczności. Jesteśmy niesamowicie wdzięczni, że możemy być częścią tego tętniącego życiem miasta i nie możemy się doczekać, aby dzielić się naszą pasją do celebrowania każdego momentu – mówi Dorota Prat-Carrabin, Country Director CEE w Rituals.
Na polskim rynku Rituals Cosmetics może pochwalić się już 55 sklepami własnymi, obecnością w sklepach partnerów i perfumeriach oraz sklepem internetowym rituals.com.
Założona w 2000 roku marka obecna jest w ponad 36 krajach, z własnymi sklepami w największych miastach takich jak Londyn, Paryż czy Hong Kong. Rituals to ponad 1 185 sklepów, 4 200 punktów sprzedaży, 5 spa oraz pierwszym na świecie Mind Oasis w Amsterdamie.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.