MARKA RITUALS OTWIERA SWÓJ PIERWSZY SKLEP W RUMUNII
Rituals Cosmetics nie zwalnia tempa. Marka właśnie otworzyła swój pierwszy stacjonarny sklep w Bukareszcie, w centrum handlowym Mega Mall. Za przygotowanie strategii wejścia na nowy rynek odpowiada zespół CEE z siedzibą w Polsce. Na rumuńskim rynku marka jest obecna od ponad 5 lat w perfumeriach Sephora, Douglas i Marionnaud.
Rumunia to drugi kraj po Polsce, zarządzany przez zespół odpowiedzialny za region CEE, w którym marka otwiera swój własny sklep retailowy. Rituals w regionie jest obecny również w punktach sprzedaży partnerów między innymi na Litwie, Węgrzech, w Bułgarii czy Grecji.
Pierwszy sklep Rituals w Rumunii był długo wyczekiwany przez fanów marki w tym kraju, dlatego otwarcie zgromadziło tłum klientów. Od teraz mieszkańcy Bukaresztu będą mieli dostęp do szerokiej oferty produktów do ciała, do domu oraz zestawów podarunkowych, a także doświadczą niezwykłej atmosfery sklepu i najwyższej jakości obsługi. Na 205 metrach kwadratowych nie zabrakło również elementów charakterystycznych dla wszystkich sklepów marki, w tym kultowej Water Island czy drzewa Sakury.
- Naszym celem jest nie tylko dostarczenie konsumentom wyjątkowych produktów. Zależy nam na tym, aby w naszych sklepach tworzyć niezwykłą atmosferę – miejsce, w którym można naprawdę odciąć się od zgiełku codziennego życia. Chcemy, aby każdy, kto przekroczy próg sklepu, mógł zanurzyć się w świat relaksu i dbania o siebie. Otwarcie pierwszego sklepu w Rumunii to nie tylko rozszerzenie naszej obecności – to przede wszystkim rozszerzenie naszej społeczności. Jesteśmy niesamowicie wdzięczni, że możemy być częścią tego tętniącego życiem miasta i nie możemy się doczekać, aby dzielić się naszą pasją do celebrowania każdego momentu – mówi Dorota Prat-Carrabin, Country Director CEE w Rituals.
Na polskim rynku Rituals Cosmetics może pochwalić się już 55 sklepami własnymi, obecnością w sklepach partnerów i perfumeriach oraz sklepem internetowym rituals.com.
Założona w 2000 roku marka obecna jest w ponad 36 krajach, z własnymi sklepami w największych miastach takich jak Londyn, Paryż czy Hong Kong. Rituals to ponad 1 185 sklepów, 4 200 punktów sprzedaży, 5 spa oraz pierwszym na świecie Mind Oasis w Amsterdamie.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.