Komunikaty PR

Marka True men skin care wchodzi do Notino

2021-07-31  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl

True men skin care – polska, pielęgnacyjna marka dla mężczyzn – rozpoczęła współpracę z Notino, największym sklepem internetowym z perfumami i kosmetykami w Europie. Marka, która zadebiutowała w sprzedaży z początkiem 2021 roku, jest już obecna poza Polską w 7 krajach europejskich. Wejście do Notino to kolejny etap ekspansji i budowania międzynarodowego brandu, a także następny krok dla rozwoju silnej sieci dystrybucji. To także dobra wiadomość dla akcjonariuszy, którzy zainwestowali w markę w ramach trwającej emisji crowdinvestingowej.

True™ men skin care to polska, pielęgnacyjna marka stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach w każdym wieku. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs S.A, a pomysłodawcą przedsięwzięcia doświadczony biznesmen i twórca marek, Maciej Adamaszek, który dostrzegł niszę na rynku kosmetyków dla mężczyzn. Jako entuzjasta sportu i zdrowego stylu życia, z wiekiem zaczął on zwracać coraz większą uwagę nie tylko na swoją kondycję fizyczną, ale także na wygląd i stan skóry twarzy. Po dogłębnej analizie rynku doszedł do wniosku, że ciężko jest znaleźć produkty w rozsądnej cenie, które jednocześnie miałyby wysokiej jakości skład. Tak narodził się pomysł na True™ men skin care. Pierwsza linia produktowa True™ men skin care – kremy do twarzy z serii advanced age & pollution defence  – jest dostępna w sprzedaży od początku 2021 roku. Wszystkie produkty marki True™ men skin care są w 100 proc. wegańskie, nietestowane na zwierzętach, produkowane w Polsce, a surowce i opakowania pochodzą w 100% z UE. W swoim składzie są wolne od olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu. Ponadto wyróżniają się najwyższym dopuszczalnym stężeniem składników aktywnych.

Mimo krótkiej obecności na rynku, spółka stawia na dynamiczny rozwój i szeroką dystrybucję - produkty True™ men skin care weszły już na 8 rynków europejskich. Poza Polską, można je kupić w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Hiszpanii, Francji oraz we Włoszech.  Firma ma status paneuropejskiego partnera Amazon Prime. W Polsce, kosmetyki True™ men skin care są w sprzedaży zarówno dla klienta indywidualnego, ale są też dystrybuowane do specjalistycznych salonów kosmetycznych na terenie całego kraju.

Notino przepustką do dalszej ekspansji

Z końcem lipca kosmetyki marki True™ men skin care weszły do sprzedaży w Notino. To największa w Europie drogeria internetowa obsługująca 24 kraje, w tym Rosję. Platforma została założona w Czechach, w 2004 roku, a dwa lata później zadebiutowała także w Polsce. Dziennie obsługuje ok. 100 tys. zamówień, a w ostatnich latach Notino rozwija także swoją sieć punktów detalicznych w całej Europie. Jak twierdzą przedstawiciele True™ men skin care, rozpoczęcie współpracy z drogerią to kolejny etap na drodze strategii biznesowej zakładającej budowanie międzynarodowej, silnej marki.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani wejściem z naszymi produktami na wirtualne półki Notino. To duże osiągnięcie dla tak młodej marki jak nasza. Mimo obecności na rynku od zaledwie kilku miesięcy narzuciliśmy sobie bardzo duże tempo rozwoju, od początku zakładając ekspansję na rynki zagraniczne. Z jednej strony mamy status paneuropejskiego partnera Amazon Prime – największej platformy e-commercowej na świecie, a z drugiej współpracę z największą europejską drogerią. To ogromna motywacja i droga do spełnienia naszych globalnych ambicji, a mogę już teraz zdradzić, że szykujemy kolejne newsy związane z dużymi współpracami i jeszcze większą dystrybucją – mówi Maciej Adamaszek, twórca True™ men skin care i prezes FerrumLabs S.A.

Trwa emisja crowdinvestingowa FerrumLabs

Nawiązanie kolejnej współpracy z dużą siecią to na pewno dobra wiadomość dla obecnych i potencjalnych akcjonariuszy spółki – od kilku tygodni na platformie Beesfund trwa emisja akcji FerrumLabs o łącznej wartości 1,5 mln zł. Środki pozyskane od nowych akcjonariuszy spółka zamierza przeznaczyć m.in. na dalszy rozwój marki, zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu. Jak dotąd spółka zamknęła sprzedaż akcji serii B o łącznej wartości niemal 225 tys. zł. Inwestorzy mogą zakupić jeszcze akcje serii C i D. Na wszystkich nowych członków spółki, poza akcjami, czeka też szereg benefitów.

Zapraszamy wszystkich chętnych, którzy chcą współtworzyć z nami wyjątkową, międzynarodową markę na bardzo perspektywicznym rynku kosmetycznym dla mężczyzn. Na tę chwilę mogę śmiało powiedzieć, że idziemy jak burza. Wierzę, że zgromadzenie wokół nas zaangażowanej społeczności akcjonariuszy będzie stanowiło kolejną siłę napędową i motywację do dalszego, dynamicznego rozwoju – dodaje Maciej Adamaszek.

 

Więcej informacji na temat emisji można znaleźć na stronie: https://emisja.truemenskincare.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych Biuro prasowe
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.