Marka True men skin care wchodzi do Notino

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
True men skin care – polska, pielęgnacyjna marka dla mężczyzn – rozpoczęła współpracę z Notino, największym sklepem internetowym z perfumami i kosmetykami w Europie. Marka, która zadebiutowała w sprzedaży z początkiem 2021 roku, jest już obecna poza Polską w 7 krajach europejskich. Wejście do Notino to kolejny etap ekspansji i budowania międzynarodowego brandu, a także następny krok dla rozwoju silnej sieci dystrybucji. To także dobra wiadomość dla akcjonariuszy, którzy zainwestowali w markę w ramach trwającej emisji crowdinvestingowej.
True™ men skin care to polska, pielęgnacyjna marka stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach w każdym wieku. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs S.A, a pomysłodawcą przedsięwzięcia doświadczony biznesmen i twórca marek, Maciej Adamaszek, który dostrzegł niszę na rynku kosmetyków dla mężczyzn. Jako entuzjasta sportu i zdrowego stylu życia, z wiekiem zaczął on zwracać coraz większą uwagę nie tylko na swoją kondycję fizyczną, ale także na wygląd i stan skóry twarzy. Po dogłębnej analizie rynku doszedł do wniosku, że ciężko jest znaleźć produkty w rozsądnej cenie, które jednocześnie miałyby wysokiej jakości skład. Tak narodził się pomysł na True™ men skin care. Pierwsza linia produktowa True™ men skin care – kremy do twarzy z serii advanced age & pollution defence – jest dostępna w sprzedaży od początku 2021 roku. Wszystkie produkty marki True™ men skin care są w 100 proc. wegańskie, nietestowane na zwierzętach, produkowane w Polsce, a surowce i opakowania pochodzą w 100% z UE. W swoim składzie są wolne od olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu. Ponadto wyróżniają się najwyższym dopuszczalnym stężeniem składników aktywnych.
Mimo krótkiej obecności na rynku, spółka stawia na dynamiczny rozwój i szeroką dystrybucję - produkty True™ men skin care weszły już na 8 rynków europejskich. Poza Polską, można je kupić w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Hiszpanii, Francji oraz we Włoszech. Firma ma status paneuropejskiego partnera Amazon Prime. W Polsce, kosmetyki True™ men skin care są w sprzedaży zarówno dla klienta indywidualnego, ale są też dystrybuowane do specjalistycznych salonów kosmetycznych na terenie całego kraju.
Notino przepustką do dalszej ekspansji
Z końcem lipca kosmetyki marki True™ men skin care weszły do sprzedaży w Notino. To największa w Europie drogeria internetowa obsługująca 24 kraje, w tym Rosję. Platforma została założona w Czechach, w 2004 roku, a dwa lata później zadebiutowała także w Polsce. Dziennie obsługuje ok. 100 tys. zamówień, a w ostatnich latach Notino rozwija także swoją sieć punktów detalicznych w całej Europie. Jak twierdzą przedstawiciele True™ men skin care, rozpoczęcie współpracy z drogerią to kolejny etap na drodze strategii biznesowej zakładającej budowanie międzynarodowej, silnej marki.
- Jesteśmy bardzo podekscytowani wejściem z naszymi produktami na wirtualne półki Notino. To duże osiągnięcie dla tak młodej marki jak nasza. Mimo obecności na rynku od zaledwie kilku miesięcy narzuciliśmy sobie bardzo duże tempo rozwoju, od początku zakładając ekspansję na rynki zagraniczne. Z jednej strony mamy status paneuropejskiego partnera Amazon Prime – największej platformy e-commercowej na świecie, a z drugiej współpracę z największą europejską drogerią. To ogromna motywacja i droga do spełnienia naszych globalnych ambicji, a mogę już teraz zdradzić, że szykujemy kolejne newsy związane z dużymi współpracami i jeszcze większą dystrybucją – mówi Maciej Adamaszek, twórca True™ men skin care i prezes FerrumLabs S.A.
Trwa emisja crowdinvestingowa FerrumLabs
Nawiązanie kolejnej współpracy z dużą siecią to na pewno dobra wiadomość dla obecnych i potencjalnych akcjonariuszy spółki – od kilku tygodni na platformie Beesfund trwa emisja akcji FerrumLabs o łącznej wartości 1,5 mln zł. Środki pozyskane od nowych akcjonariuszy spółka zamierza przeznaczyć m.in. na dalszy rozwój marki, zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu. Jak dotąd spółka zamknęła sprzedaż akcji serii B o łącznej wartości niemal 225 tys. zł. Inwestorzy mogą zakupić jeszcze akcje serii C i D. Na wszystkich nowych członków spółki, poza akcjami, czeka też szereg benefitów.
– Zapraszamy wszystkich chętnych, którzy chcą współtworzyć z nami wyjątkową, międzynarodową markę na bardzo perspektywicznym rynku kosmetycznym dla mężczyzn. Na tę chwilę mogę śmiało powiedzieć, że idziemy jak burza. Wierzę, że zgromadzenie wokół nas zaangażowanej społeczności akcjonariuszy będzie stanowiło kolejną siłę napędową i motywację do dalszego, dynamicznego rozwoju – dodaje Maciej Adamaszek.
Więcej informacji na temat emisji można znaleźć na stronie: https://emisja.truemenskincare.pl/

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.