Komunikaty PR

Mazars powołuje nowych Partnerów

2021-09-16  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Renata Stefanowska
Mazars

ul. Piekna 18
00-549 Warszawa
r.stefanowska|mazars.pl| |r.stefanowska|mazars.pl
22 25 55 200
mazars.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

Polskie biuro Mazars, międzynarodowej firmy audytorskiej, podatkowej i doradczej ma przyjemność poinformować, że do grona partnerów firmy w Polsce dołączyły 2 osoby: Joanna Włoch oraz Krzysztof Stański.

Joanna Włoch jest biegłym rewidentem i członkiem ACCA. W ostatnich latach w Mazars była dyrektorem w dziale audytu i doradztwa dla instytucji finansowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów doradczych w zakresie due-diligence, wdrożenia MSSF/MSR, konsultacji oraz opinii księgowych zarówno pod polskimi, jak i międzynarodowymi standardami rachunkowości, a także w zakresie innych usług atestacyjnych. Jako partner będzie w dalszym ciągu rozwijać portfolio i nadzorować usługi  w zakresie badania sprawozdań finansowych bankowych grup kapitałowych, towarzystw ubezpieczeniowych, spółek leasingowych, towarzystw inwestycyjnych, domów maklerskich, funduszy inwestycyjnych oraz instytucji obsługujących transakcje płatnicze.

Dział audytu i doradztwa dla instytucji finansowych powstał około 2 lata temu. Obecnie dzięki swoim wysokim kompetencjom służy wsparciem innym zespołom Mazars w Europie Środkowo-Wschodniej i na świecie.

Krzysztof Stański dołączył do Mazars w Polsce w sierpniu 2021 roku jak partner kierujący działem jakości i zarządzania ryzykiem. Swoją karierę zawodową rozpoczął 16 lat temu jako audytor, a przez ostatnie 8 lat zajmował się konsultacjami obejmującymi szeroko pojęte zagadnienia rachunkowe oraz audytowe w ramach  departamentu praktyki zawodowej  jednej z firm tzw. wielkiej czwórki. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (SGH), biegłym rewidentem oraz członkiem ACCA.

Jako partner odpowiedzialny za jakość i ryzyko, Krzysztof wnosi do Mazars bogate doświadczenie oraz wiedzę z zakresu krajowych i międzynarodowych standardów rachunkowości, metodyki badania, przeglądów sprawozdań finansowych, usług atestacyjnych oraz pokrewnych, jak również etyki i niezależności.

- Jest nam bardzo miło powitać Joannę Włoch i Krzysztofa Stańskiego w gronie partnerów naszej firmy w Polsce. Mazars rozwija się dzięki różnorodności naszych pracowników i dąży do zbudowania zespołu kierowniczego przyszłości. Zatrudnianie i nagradzanie osób, które odznaczają się wysokimi kwalifikacjami jest najlepszym tego świadectwem – powiedział Michel Kiviatkowski, Partner Zarządzający Mazars w Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Mazars
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca” Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –
Firma Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
2024-12-19 | 15:00

Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran

Miniony rok okazał się przełomowym okresem dla sieci sklepów Komfort, eksperta w branży wykończenia wnętrz w Polsce. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność w segmencie
Firma DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
2024-12-19 | 12:15

DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej

2024 rok był pod wieloma względami ważny dla rozwoju gospodarki wodorowej w Polsce.   Eksperci Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa przygotowali syntetyczne podsumowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.