Komunikaty PR

Morele.net wdrożyło dedykowany panel do sprzedaży e-commerce B2B

2021-05-27  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt

Anna Arak-Stachacz
SALY S.A.

ul. Gromadzka 103
30-719 Kraków
hello|saly.pl| |hello|saly.pl
+48 605 679 337
https://saly.pl/

Do grona klientów platformy e-commerce B2B Saly, produktu dostawcy oprogramowania Pure Interactive, dołączył lider polskiego rynku e-commerce z segmentu dystrybucji elektroniki użytkowej. Morele.net powitało pierwszych klientów biznesowych w nowo powstałym kanale sprzedaży B2B online.

Współpraca w zakresie implementacji oprogramowania zaczęła się w kwietniu 2020 roku. Prace wdrożeniowe zostały ukończone w kwietniu 2021 roku. Obecnie trwa okres stabilizacji i onboardingu po uruchomieniu platformy, określany również mianem hypercare. Umowa ma charakter abonamentowy (SaaS), a więc oprogramowanie będzie stale rozwijane przez zespół Pure Interactive.

Platforma e-commerce B2B https://biznes.morele.net/ została skonfigurowana jako system zamówieniowy z dedykowanym projektem panelu klienta, zaawansowaną analityką danych sprzedażowych, zintegrowany ze środowiskiem informatycznym Morele.net. Import obszernej bazy produktowej liczącej ponad 190 000 pozycji zajął zaledwie 7 minut. Wszelkie kwestie związane z utrzymaniem i bezpieczeństwem platformy przejmuje dostawca oprogramowania – firma Pure Interactive.

Grzegorz Czernecki, Kierownik Działu Sprzedaży Projektowej B2B, podkreśla takie korzyści z wdrożenia platformy e-commerce B2B w Morele.net: "Dla nas bardzo ważne jest to, że gotowa platforma e-commerce B2B jest zgrana z kluczowym oprogramowaniem dla klientów B2C i zapewnia spójne, pozytywne Customer Experience. Możemy skutecznie obsługiwać klientów biznesowych dzięki dostępności funkcjonalności dedykowanych dla tego typu sprzedaży, np. możliwości definiowania indywidualnych cenników nie tylko dla pojedynczego klienta biznesowego, ale również dla całych grup klientów."

Platforma e-commerce B2B Saly została wybrana w wyniku porównania ofert.

Saly to platforma e-commerce B2B klasy enterprise. Nowoczesna technologia i oprogramowanie SaaS dedykowane dla firm, które nie chcą zostać w tyle. (http://saly.pl/)

Software house Pure Interactive od 10 lat specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania B2B i aplikacji webowych dla działów sprzedaży B2B, obsługi klienta, marketingu, business development i lead generation. Jest partnerem w digitalizacji procesów biznesowych takich firm jak Columbus Energy, Somfy, OSRAM, Dr. Max, Madejski, Elit czy 3mk Protection.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SALY S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.