Morele.net wdrożyło dedykowany panel do sprzedaży e-commerce B2B
Anna Arak-Stachacz
SALY S.A.
ul. Gromadzka 103
30-719 Kraków
hello|saly.pl| |hello|saly.pl
+48 605 679 337
https://saly.pl/
Do grona klientów platformy e-commerce B2B Saly, produktu dostawcy oprogramowania Pure Interactive, dołączył lider polskiego rynku e-commerce z segmentu dystrybucji elektroniki użytkowej. Morele.net powitało pierwszych klientów biznesowych w nowo powstałym kanale sprzedaży B2B online.
Współpraca w zakresie implementacji oprogramowania zaczęła się w kwietniu 2020 roku. Prace wdrożeniowe zostały ukończone w kwietniu 2021 roku. Obecnie trwa okres stabilizacji i onboardingu po uruchomieniu platformy, określany również mianem hypercare. Umowa ma charakter abonamentowy (SaaS), a więc oprogramowanie będzie stale rozwijane przez zespół Pure Interactive.
Platforma e-commerce B2B https://biznes.morele.net/ została skonfigurowana jako system zamówieniowy z dedykowanym projektem panelu klienta, zaawansowaną analityką danych sprzedażowych, zintegrowany ze środowiskiem informatycznym Morele.net. Import obszernej bazy produktowej liczącej ponad 190 000 pozycji zajął zaledwie 7 minut. Wszelkie kwestie związane z utrzymaniem i bezpieczeństwem platformy przejmuje dostawca oprogramowania – firma Pure Interactive.
Grzegorz Czernecki, Kierownik Działu Sprzedaży Projektowej B2B, podkreśla takie korzyści z wdrożenia platformy e-commerce B2B w Morele.net: "Dla nas bardzo ważne jest to, że gotowa platforma e-commerce B2B jest zgrana z kluczowym oprogramowaniem dla klientów B2C i zapewnia spójne, pozytywne Customer Experience. Możemy skutecznie obsługiwać klientów biznesowych dzięki dostępności funkcjonalności dedykowanych dla tego typu sprzedaży, np. możliwości definiowania indywidualnych cenników nie tylko dla pojedynczego klienta biznesowego, ale również dla całych grup klientów."
Platforma e-commerce B2B Saly została wybrana w wyniku porównania ofert.
Saly to platforma e-commerce B2B klasy enterprise. Nowoczesna technologia i oprogramowanie SaaS dedykowane dla firm, które nie chcą zostać w tyle. (http://saly.pl/)
Software house Pure Interactive od 10 lat specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania B2B i aplikacji webowych dla działów sprzedaży B2B, obsługi klienta, marketingu, business development i lead generation. Jest partnerem w digitalizacji procesów biznesowych takich firm jak Columbus Energy, Somfy, OSRAM, Dr. Max, Madejski, Elit czy 3mk Protection.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.