Morele.net wdrożyło dedykowany panel do sprzedaży e-commerce B2B

Anna Arak-Stachacz
SALY S.A.
ul. Gromadzka 103
30-719 Kraków
hello|saly.pl| |hello|saly.pl
+48 605 679 337
https://saly.pl/
Do grona klientów platformy e-commerce B2B Saly, produktu dostawcy oprogramowania Pure Interactive, dołączył lider polskiego rynku e-commerce z segmentu dystrybucji elektroniki użytkowej. Morele.net powitało pierwszych klientów biznesowych w nowo powstałym kanale sprzedaży B2B online.
Współpraca w zakresie implementacji oprogramowania zaczęła się w kwietniu 2020 roku. Prace wdrożeniowe zostały ukończone w kwietniu 2021 roku. Obecnie trwa okres stabilizacji i onboardingu po uruchomieniu platformy, określany również mianem hypercare. Umowa ma charakter abonamentowy (SaaS), a więc oprogramowanie będzie stale rozwijane przez zespół Pure Interactive.
Platforma e-commerce B2B https://biznes.morele.net/ została skonfigurowana jako system zamówieniowy z dedykowanym projektem panelu klienta, zaawansowaną analityką danych sprzedażowych, zintegrowany ze środowiskiem informatycznym Morele.net. Import obszernej bazy produktowej liczącej ponad 190 000 pozycji zajął zaledwie 7 minut. Wszelkie kwestie związane z utrzymaniem i bezpieczeństwem platformy przejmuje dostawca oprogramowania – firma Pure Interactive.
Grzegorz Czernecki, Kierownik Działu Sprzedaży Projektowej B2B, podkreśla takie korzyści z wdrożenia platformy e-commerce B2B w Morele.net: "Dla nas bardzo ważne jest to, że gotowa platforma e-commerce B2B jest zgrana z kluczowym oprogramowaniem dla klientów B2C i zapewnia spójne, pozytywne Customer Experience. Możemy skutecznie obsługiwać klientów biznesowych dzięki dostępności funkcjonalności dedykowanych dla tego typu sprzedaży, np. możliwości definiowania indywidualnych cenników nie tylko dla pojedynczego klienta biznesowego, ale również dla całych grup klientów."
Platforma e-commerce B2B Saly została wybrana w wyniku porównania ofert.
Saly to platforma e-commerce B2B klasy enterprise. Nowoczesna technologia i oprogramowanie SaaS dedykowane dla firm, które nie chcą zostać w tyle. (http://saly.pl/)
Software house Pure Interactive od 10 lat specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania B2B i aplikacji webowych dla działów sprzedaży B2B, obsługi klienta, marketingu, business development i lead generation. Jest partnerem w digitalizacji procesów biznesowych takich firm jak Columbus Energy, Somfy, OSRAM, Dr. Max, Madejski, Elit czy 3mk Protection.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.