Komunikaty PR

MULTI ICE GROUP rozlicza się z rokiem 2022. Kolejny będzie jeszcze lepszy.

2022-12-05  |  01:00
Biuro prasowe

Multi Ice Group to największa grupa gastronomiczna rozwijająca obecnie cztery marki franczyzowe: „U Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, LodyBonano, BuBu Bubble Tea i hot dogi Crazy Dog. Mimo skomplikowanej i trudnej sytuacji w polskiej i światowej gospodarce Radosław Charubin właściciel i założyciel marki mówi wprost: - Dobiegający końca rok 2022 był dość stabilny i nie mamy przed sobą widma kryzysu. Oczywiście koszty wzrosły, to było nieuniknione, ceny produktów również. Jednak nasi Franczyzobiorcy mają wciąż takie same marże na produktach. Co ważne w tym trudnym okresie zainteresowanie wszystkimi formami franczyz, jakie są w naszej ofercie, jest bardzo duże. Nasi klienci zdają sobie sprawę z tego, że przy tak dużej inflacji opłacają się sprawdzone inwestycje.  


Mimo licznych przeciwności marce Multi Ice Group po raz kolejny udało się utrzymać pozycję lidera polskiej franczyzy, który aktualnie może pochwalić się łącznie 400 punktami we wszystkich markach. Trzeba jednak pamiętać, że przy całorocznych konceptach takich jak Crazy Dog i BuBu Bubble Tea nowe punkty otwierają się przez cały czas. Przedstawiciele MIG spodziewają się, że do końca roku ta liczba jeszcze wzrośnie.


- Plany na 2023? Na pewno będziemy zaskakiwać unikalnymi koncepcjami. Jedną z nowości, o której dziś możemy komunikować to możliwość leasingu lub wynajmu gotowej wyspy pod marką BuBu Bubble Tea w wybranej galerii handlowej. W markach lodowych w przyszłym sezonie planujemy akcję promocyjną  franczyzy bez opłat franczyzowych – mówi Radosław Charubin.


Marka chce przede wszystkim utrzymać jakość, a przy rosnących kosztach produktów jest to możliwe tylko gdy podnosi się ceny. Podwyżki są jednak racjonalne i proporcjonalne do wzrostów na rynku.


- Nie narzekamy na nudę. W naszej firmie pracuje w sezonie zimowym ponad 100 osób, a w sezonie letnim jeszcze więcej i te wszystkie osoby są do usług naszych klientów franczyzowych. Staramy się cały czas rozwijać, wprowadzać nowości, które pomogą nam, ale też naszym franczyzobiorcom, być bardziej konkurencyjnym na rynku. Świat idzie do przodu, bardzo szybko się zmienia dzięki Internetowi i szybkiemu przepływowi informacji. I my za tym musimy nadążać. Aktualne trendy w gastronomii pokazują, jak bardzo istotny jest produkt, jego skład i wartości odżywcze. Stąd w najbliższym czasie skupimy się na produkcie, m.in. wprowadzimy bezcukrowe Bubble Tea – dodaje Radosław Charubin.


Multi Ice Group to aktualnie cztery marki franczyzowe. Każda z nich możliwa jest do otwarcia w lokalu stacjonarnym, galerii handlowej lub przyczepie mobilnej. Kwota inwestycji zaczyna się od 12 000 zł netto.


- Nasza oferta franczyzowa to szybki i naprawdę tani pomysł na pewny biznes, który z pewnością przetrwa te trudne czasy. W okresie pandemii wyjścia do restauracji były niemożliwe, teraz odstraszają wysokie ceny. Street food w dobrym wydaniu to dziś szansa dla tych, którzy chcą pracować, dobrze karmić klientów i zarabiać - podsumowuje Radosław Charubin. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.