MULTI ICE GROUP rozlicza się z rokiem 2022. Kolejny będzie jeszcze lepszy.
Multi Ice Group to największa grupa gastronomiczna rozwijająca obecnie cztery marki franczyzowe: „U Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, LodyBonano, BuBu Bubble Tea i hot dogi Crazy Dog. Mimo skomplikowanej i trudnej sytuacji w polskiej i światowej gospodarce Radosław Charubin właściciel i założyciel marki mówi wprost: - Dobiegający końca rok 2022 był dość stabilny i nie mamy przed sobą widma kryzysu. Oczywiście koszty wzrosły, to było nieuniknione, ceny produktów również. Jednak nasi Franczyzobiorcy mają wciąż takie same marże na produktach. Co ważne w tym trudnym okresie zainteresowanie wszystkimi formami franczyz, jakie są w naszej ofercie, jest bardzo duże. Nasi klienci zdają sobie sprawę z tego, że przy tak dużej inflacji opłacają się sprawdzone inwestycje.
Mimo licznych przeciwności marce Multi Ice Group po raz kolejny udało się utrzymać pozycję lidera polskiej franczyzy, który aktualnie może pochwalić się łącznie 400 punktami we wszystkich markach. Trzeba jednak pamiętać, że przy całorocznych konceptach takich jak Crazy Dog i BuBu Bubble Tea nowe punkty otwierają się przez cały czas. Przedstawiciele MIG spodziewają się, że do końca roku ta liczba jeszcze wzrośnie.
- Plany na 2023? Na pewno będziemy zaskakiwać unikalnymi koncepcjami. Jedną z nowości, o której dziś możemy komunikować to możliwość leasingu lub wynajmu gotowej wyspy pod marką BuBu Bubble Tea w wybranej galerii handlowej. W markach lodowych w przyszłym sezonie planujemy akcję promocyjną franczyzy bez opłat franczyzowych – mówi Radosław Charubin.
Marka chce przede wszystkim utrzymać jakość, a przy rosnących kosztach produktów jest to możliwe tylko gdy podnosi się ceny. Podwyżki są jednak racjonalne i proporcjonalne do wzrostów na rynku.
- Nie narzekamy na nudę. W naszej firmie pracuje w sezonie zimowym ponad 100 osób, a w sezonie letnim jeszcze więcej i te wszystkie osoby są do usług naszych klientów franczyzowych. Staramy się cały czas rozwijać, wprowadzać nowości, które pomogą nam, ale też naszym franczyzobiorcom, być bardziej konkurencyjnym na rynku. Świat idzie do przodu, bardzo szybko się zmienia dzięki Internetowi i szybkiemu przepływowi informacji. I my za tym musimy nadążać. Aktualne trendy w gastronomii pokazują, jak bardzo istotny jest produkt, jego skład i wartości odżywcze. Stąd w najbliższym czasie skupimy się na produkcie, m.in. wprowadzimy bezcukrowe Bubble Tea – dodaje Radosław Charubin.
Multi Ice Group to aktualnie cztery marki franczyzowe. Każda z nich możliwa jest do otwarcia w lokalu stacjonarnym, galerii handlowej lub przyczepie mobilnej. Kwota inwestycji zaczyna się od 12 000 zł netto.
- Nasza oferta franczyzowa to szybki i naprawdę tani pomysł na pewny biznes, który z pewnością przetrwa te trudne czasy. W okresie pandemii wyjścia do restauracji były niemożliwe, teraz odstraszają wysokie ceny. Street food w dobrym wydaniu to dziś szansa dla tych, którzy chcą pracować, dobrze karmić klientów i zarabiać - podsumowuje Radosław Charubin.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.