Komunikaty PR

Nestlé przekazuje personelowi medycznemu żywność wartą 9 mln zł

2021-04-29  |  14:03
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Sytuacja w szpitalach, szczególnie tych covidowych, jest bardzo trudna. Od ponad roku ten sam personel zajmuje się większą liczbą pacjentów niż kiedykolwiek wcześniej. Ci ludzie pracują bez wytchnienia, także w weekendy i święta – podkreśla Mariusz Janikowski, lekarz, prezes Fundacji Lekarze Lekarzom, i dodaje – W tym czasie doświadczyliśmy wielu gestów solidarności. To niezwykle cenne, że wciąż możemy liczyć na wsparcie od tych, którzy – mimo tak ciężkiego roku – wciąż na tę pomoc mogą sobie pozwolić. Dzięki temu nie tylko trochę łatwiej przychodzi nam wypełnianie naszych obowiązków, ale również czujemy, że w tej walce nie jesteśmy sami.

 

Lekarze i personel medyczny, szczególnie oddziałów covidowych, są tak obciążeni pracą, że przerwa na posiłek jest ogromnym wyzwaniem. Dostępność produktów gotowych do spożycia lub w formie umożliwiającej szybkie przygotowanie i zjedzenie posiłku, jest z tej perspektywy bardzo ważna. Dlatego Nestlé, we współpracy z Fundacją Lekarze Lekarzom oraz firmą Raben Logistics Polska, przekazuje personelowi medycznemu darowizny produktowe w postaci kawy, wody, dań instant – np. owsianek, musów owocowych, kisieli, a także batonów. Skala pomocy jest znacząca – od grudnia 2020 do połowy 2021 roku przekazanych zostanie w sumie blisko 4,5 mln produktów i butelek wody o wartości ok. 9 mln złotych.

 

 – Przekazując żywność, pragniemy podziękować lekarzom i całemu personelowi medycznemu za wysiłek, który wkładają, by każdego dnia troszczyć się o nasze rodziny, bliskich, przyjaciół – mówi Artur Jankowski, prezes Nestlé PolskaPomagamy od początku pandemii, najlepiej, jak umiemy: dostarczając żywność i współpracując z tymi, dzięki którym pomoc trafia dokładnie tam, gdzie jest potrzebna. Wierzymy, że taka pomoc ma największy sens.

 

Zdajemy sobie sprawę, jak ciężka jest sytuacja w szpitalach. Dlatego cieszymy się, że nasze doświadczenie w transporcie okazało się przydatne, by wsparcie trafiło do personelu medycznego w całej Polsce. Inicjatywa Nestlé pokazuje, że partnerska współpraca to podstawa i razem naprawdę możemy więcej – dodaje Janusz Anioł, Dyrektor Generalny Raben Logistics Polska.

 

Szczegóły przedsięwzięcia ukazuje film: https://www.youtube.com/watch?v=b3VKD7Dr8sU

 

Pomoc w wielu odsłonach

Obecna akcja jest już kolejną inicjatywą pomocową Nestlé w okresie pandemii. W ubiegłym roku firma przekazała produkty spożywcze i wodę o wartości 5 mln złotych pracownikom medycznym, pacjentom szpitali zakaźnych, osobom starszym czy poddanym kwarantannie.   Nestlé przekazało także 300 000 środków ochrony osobistej placówkom ochrony zdrowia w całej Polsce. Firma ufundowała ponadto 275 komputerów dla dzieci w trudnej sytuacji, by pomóc im w nauce zdalnej.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Kontakt:

 

 

 

Edyta Iroko

Tel.: +48 600 204 870

edyta.iroko@pl.nestle.com

Joanna Szpatowicz

Tel.: +48 600 204 159

joanna.szpatowicz@pl.nestle.com

           

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć